וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "מפלצות נגד חייזרים" בראש

עינב שיף

30.3.2009 / 2:22

סרט האנימציה בדיבובה של ריס ווית'רספון פירק את הטבלה והשאיר את ניקולס קייג', ג'וליה רוברטס וקלייב אואן מאחור

הרבה כסף, כוכבים ויחסי ציבור הושקעו ב"מפלצות נגד חייזרים" של רוב לטרמן ובדיבובה של ריס ווית'רספון והמאמץ השתלם: הסרט של אולפני פאראמונט כבש את המקום הראשון בלי יותר מדי מתחרים ועם 58.2 מיליון דולר בטור הרווחים שלו בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

"The Haunting in Connecticut" של פטר קורנוול נתן פייט נאה, אך לא אמיתי והגיע למקום השני בסוף השבוע הראשון להקרנתו, עם רווחים בגובה 23.01 מיליון דולר. "Konwing" של ניקולאס קייג' פינה את המקום הראשון והגיע למקום השלישי השבוע, עם רווחים בגובה 14.7 מיליון דולר, המצטרפים לכדי 24.6 מיליון דולר בסך הכל. "I Love You, Man" שמר על יציבות מפתיעה ונפל רק ב–29.3 אחוזים ברווחיו, שהגיעו לסכום נאה של 12.6 בסוף השבוע הנוכחי לעומת 17.81 בסוף השבוע הראשון להקרנתו של הסרט.

משחק כפול, רווחים ממש לא

"משחק כפול" עם קלייב אואן וג'וליה רוברטס לא מצליח להתרומם והכניס בסוף השבוע רק 7.55 מיליון דולר, שממשיכים פתיחה בינונית עם 13.95 מיליון דולר מסוף השבוע שעבר. אחריו מגיע "המירוץ להר המכשפות", שהכניס 5.63 מיליון דולר לקופתו ו- 12.78 מיליון דולר בסך הכל. מותחן האקשן " 12 סיבובים" בכיכובו של המתאבק ג'ון סנה פתח גם הוא בינוני עם 5.3 מיליון דולר. "השומרים" שורד שבוע רביעי בטבלה עם 2.75 מיליון דולר השבוע, שעוזרים לו לחצות את קו המאה מיליון ובסך הכל – להחזיר את ההשקעה ביחס לעונת הסרטים החלשה שבין הכריסמס לקיץ.

החטופה בדרך הביתה

שני הסרטים הסוגרים את טבלת שוברי הקופות וככל הנראה ייפרדו ממנה בשבוע הבא הם "חטופה", שעשה סיבוב מצוין בטבלת שוברי הקופות עם 137.07 מיליון דולר בתשעה שבועות של הקרנה (מה שבוודאי לא ינחם את כוכב הסרט, ליאם ניסן, האבל על מותה הטראגי של אשתו נטרשה ריצ'רדסון). לצידו ישנו הרימייק ל- "The Last House on the Left", שמוקרן אמנם שלושה שבועות, אך קשה להאמין שמישהו ציפה שיגיע ל - 28.45 מיליון דולר כשהוא נטול כוכבים כלשהם. בעולם שבו מפלצות, חייזרים וסרטי אנימציה מנצחים בלי להתאמץ – גם זה משהו.

טבלת שוברי הקופות המלאה

1. "מפלצות נגד חייזרים"
2. "The Haunting in Connecticut"
3. "Knowing"
4. "I Love You, Man"
5. "משחק כפול"
6. "המירוץ להר המכשפות"
7. "12 סיבובים"
8. "השומרים"
9. "חטופה"
10. "The Last House on the Left"

נפרדו מהטבלה: "נער החידות ממומביי", "Madea Goes to Jail" של טיילר פרי ו- "Coraline".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully