וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיק-קון 2010 יצא לדרך

23.7.2010 / 10:37

כנס חובבי הקומיקס, שהוא גם אחד מכנסי הקולנוע המרתקים בעולם, יצא לדרך עם שלל כוכבים, פאנלים, תמונות חדשות משוברי הקופות של השנה הבאה ומעריצים ססגוניים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: לירז לבנה, כתב: עינב שיף)

כנס קומיק-קון הנערך זו השנה ה-40 בסן דייגו נחשב לאחד הכנסים החשובים של עולם הקולנוע, שנעזר בתרבות הקומיקס כדי לייצר את שוברי הקופות הגדולים ביותר שלו. מיטב הכוכבים מגיעים בכל שנה לוועידה העמוסה בסן דייגו כדי להציג את מרכולתו בפני הקהל, בדרך כלל באמצעות תמונות חדשות וטריילרים בבכורה.

בין הכוכבים שהגיעו עד כה לכנס נמצאים אנג'לינה ג'ולי, ברוס וויליס והלן מירן שהציגו את סרטם "Red" (כפי שניתן לראות בקטע הווידאו), סילבסטר סטלון ומייקל סרה, שלא פחד לפרגן בתחפושת הולמת לעיבוד הקולנועי המצופה של "סקוט פילגרים".

מייקל סרה בכנס קומיק-קון 2010. Kevin Winter, GettyImages
נראה טוב בכחול. מייקל סרה, קומיק-קון 2010/GettyImages, Kevin Winter

אחד הפאנלים היותר מצופים של הכנס עסק בעיבוד המדובר של "Tron: Legacy", בכיכובו של זוכה האוסקר ג'ף ברידג'ס, שיערוך את הבכורה שלו בפורמט התלת-מימד. בפאנל שעסק בסרט נחשף טריילר חדש לגמרי שלו, שרק מגביר את הציפייה לאחד משוברי הקופות הגדולים של התקופה. אם לחובבי המוזיקה זה לא מספיק, אז דאפט פאנק עומדים לשבור שתיקה ארוכה למדי עם פסקול הסרט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ף ברידג'ס בכנס קומיק-קון 2010. Kevin Winter, GettyImages
בכורה בתלת-מימד. ג'ף ברידג'ס בקומיק-קון 2010/GettyImages, Kevin Winter

פאנלים נוספים שנערכו כבר ביום הראשון של הוועידה עסקו בסרטים כמו "Megamind" של וויל פארל וטינה פיי, בסדרות כמו "דקסטר" שחשפה טריילר נאה של העונה החמישית בפאנל עם מייקל סי. הול, פאנל עם ג'וס ווידון וג'י ג'י אברמס, בו אישר ווידון את מה שכולם ידעו - הוא יביים את "הנוקמים" ואילו אברמס אמר שיתחיל את צילומיו של סרט חדש בתחילת ספטמבר.

וויל פארל עם טינה פיי בכנס קומיק-קון 2010. John Shearer, GettyImages
עושים שמח. פארל וטינה פיי בקומיק-קון/GettyImages, John Shearer

הכנס יימשך עד יום ראשון, כשבדרך צפויות לא מעט הפתעות. כך למשל, בפאנל של דיסני הופתע הקהל לצפות בקליפ של ג'וני דפ בדמותו של ג'ק ספרו מ"שודדי הקאריביים", בו הוא מברך את הקהל מסט צילומי הסרט הרביעי בסדרה. בהמשך צפויים מסיבות עיתונאים חגיגיות ל-"The Green Hornet" עם סת' רוגן וזוכה האוסקר כריסטוף וולץ וכן ל-"The Other Guys" בכיכובם של וויל פארל, אווה מנדז ומרק וולברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully