וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל תל אביב למוזיקה השני יוצא לדרך

עינב שיף

14.9.2010 / 12:00

לאחר ההצלחה שנחל בשנה שעברה, חוזר הפסטיבל לסיבוב שני. הוא יכלול עשרות מופעים, בהם מחווה לאלבום "רישומי פחם" של מאיר אריאל ויום הולדת 50 חגיגית לדן תורן

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו)

לאחר ההצלחה המסחררת בשנה שעברה, חוזר פסטיבל תל אביב למוזיקה גם השנה ויתקיים ב-20 -30 באוקטובר. בדומה לפסטיבל הקודם, גם השנה יעלו במסגרת הפסטיבל הפקות מקור שנוצרו במיוחד עבור האירוע שיתקיים במוקדים שונים ברחבי העיר.

לדברי מפיק הפסטיבל ניצן זעירא, הפסטיבל לא נתמך על ידי שום גוף ממסדי או עירוני ומהווה אלטרנטיבה לאירועי התרבות שכן מקבלים תמיכה ממשלתית. לטעמת זעירא, במשרד התרבות מתעלמים מהמוזיקה הישראלית ומעדיפים לתמוך בז'אנרים אחרים ובראשם המוזיקה הקלאסית.

כאמור, גם השנה יכלול הפסטיבל מספר הפקות מקור ביניהם מופע מחווה לאלבום "רישומי פחם" של מאיר אריאל. אוי דיוויז'ן, בני בשן, ברי סחרוף, לוס כפרוס, נעם ענבר, נעם רותם, עמיר לב, רונה קינן, שאנן סטריט, שלומי שבן ועוד הרבה אחרים יבצעו במופע, שיתקיים במשכן לאומניות הבמה, את שירי האלבום בגרסאות מיוחדות.

אמן נוסף שיזכה למחווה מיוחדת הוא דן תורן שלכבוד יום הולדתו ה-50 יעלה מופע שיסכם את 30 שנות הקריירה שלו וגם יחשוף שירים מאלבומו החדש. ברי סחרוף, הזבובים, תומר יוסף, אפרת גוש, יהלי סובול, מאור כהן וחברים נוספים יגיעו להופיע לצידו של תורן. המופע יתקיים במועדון הבארבי בתל אביב.

חושפים את הדור הבא

במסגרת הפסטיבל יתקיימו בקאמרי סדרת הופעות בשם " 180 מעלות: הזמרים-היוצרים הבאים של ישראל", שמטרתה לחשוף את הדור הבא של המוזיקאים בישראל. במסגרת הסדרה, יופיעו בזה אחר זה על יעל קראוס, אמיר דדון, מיכל גבע, איתמר רוטשילד, ניר גבע מיכל לוטן ורבים אחרים .

הופעות בולטות נוספות הן מופע מיוחד של היהודים במשכן לאמנויות הבמה בליווי מקהלת נזירים; ערב שירי משוררים בהשתתפות דפנה קינן, יהוא ירון, יוסי בבליקי, מיקה קרני יחד עם מיקי שביב , נעם רותם, סמדר אקראי, רם אוריון ושילה פרבר; ו"ג'יש", מופע משותף בצוותא של אהוד בנאי, ג'ורג' סמעאן, סאלם דרוויש וגיל סמטנה.

בנוסף יהודית רביץ תופיע לראשונה על הבמה עם אחיה הגדול יעקב, בעקבות האלבום המשותף שהוציאו לאחרונה; דיוויד ברוזה יארח את יהונתן גפן, אשר יקריא מקטעיו הסטיריים ומשיריו וישתף פעולה עם ברוזה בקטעים מתוך "שיחות סלון", "דויד ויהונתן" ו"הכבש השישה עשר"; ויוני בלוך יופיע עם תזמורת ביג בנד. כמו כן, יתקיימו כיתות אמן בצוותא עם שלמה גרוניך, קורין אלאל, נתנאלה, אפרים שמיר ואושיק לוי. מופע מסקרן נוסף של הצ'לנית מאיה בלזיצמן, שתעלה מחווה משלה לשירי "דור הרוקסן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully