וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקורי רב חוזרים לישראל

עינב שיף

7.10.2010 / 15:39

5 שנים אחרי ביקורה האחרון בתל אביב, תופיע הלהקה ב-26 בנובמבר במועדון רדינג 3 בעיר, בסט מיוחד שיכיל הופעה אקוסטית עם שיריה המוכרים

מרקורי רב חוזרת לישראל. הלהקה האמריקאית תופיע במועדון רדינג 3 בתל אביב ב-26 בנובמבר בתל אביב. הלהקה, בראשות ג'ונתן דונהיו, תגיע בהפקה של ליאור קמלי, שמפיק גם את הופעותים של פינלי קווי ודילינג'ר אסקייפ פלאן. הופעתה של הלהקה בישראל תתחלק לשניים: בחלק הראשון תבצע הלהקה סט אקוסטי עם להיטיה המוכרים ובחלק השני תבצע הלהקה קטעים אינסטרונמטלים בליווי וידאו-ארט.

מרקורי רב התפרסמו כאחת מלהקות האינדי המעניינות של שנות ה-90, שהתפרסמה בשל הצליל הפסיכדלי המיוחד של שיריה. הלהקה הוציאה אלבום בכורה, "Yerself Is Steam" בשנת 1991 ובשנת 1993 את "Boces" המצוין, לאחריה עזב הסולן הראשון של ההרכב, דיוויד בקר והגיטריסט ג'ונתן דונהיו לקח על עצמו את התפקיד. ב

שנת 1995 יצא אלבומה השלישי, "See You On The Other Side" ולאחר מכן אלבומה המפורסם ביותר, "Desert's Songs", ממנו התפרסמו להיטים כמו "Opus 40" ו-"Goddess On A Hiway". בשנת 2001 הוציאה הלהקה את "All Is Dream" וב-2006 את "The Secret Migration" הטוב מאד. לאחר מכן הוציאה הלהקה אלבום אוסף ומאז הוציאה שני אלבומים "Snowflake Midnight" ואלבום אינסטרומנטלי לאחר מכן, "Stranger Attractor".

הלהקה ביקרה באחרונה בישראל בדצמבר 2005, אז הופיעה בהאנגר 11 ואף אירחה את אביב גפן. 100 הכרטיסים הראשונים למופע יימכרו ב-189 שקלים. לאחר מכן יעלה מחיר הכרטיס ל-219 שקלים. ניתן יהיה לרכוש כרטיסים באינטרנט, אשר לינק אליו מצורף לכתבה.

  • עוד באותו נושא:
  • מרקורי רב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully