וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים ב"פותחים במה"

עינב שיף

6.9.2009 / 11:43

"תמונות יפואיות" ו"מי מכיר את עמוס חפר" בלטו בין ההפקות המלאות בפסטיבל ורוני קובן, טלי שלום ועדי שגב זכו במענקי פיתוח על מחזות הקריאה שהציגו בפסטיבל

הוכרזו הזוכים בפסטיבל "פותחים במה 10" של תיאטרון בית לסין שנערך בסוף השבוע בבית ציוני אמריקה. בפסטיבל הוצגו 4 הפקות מלאות ו-9 קריאות מבוימות של מחזות בפיתוח, אשר זכו בפרסים שונים. בפרסי ההפקות המלאות, בחרו אנשי מקצוע את הזוכים האישיים וכך הבמאי חנן שניר בחר להעניק את פרס היוצר המצטיין לשמעון מימרן ואת פרס עיצוב התנועה לגלעד קמחי על עבודתם ב"תמונות יפואיות".

השחקן דב רייזר בחר בדרור דהן כשחקן המצטיין על משחקו ב"מי מכיר את עמוס חפר", שזכתה גם בפרס אהובת הקהל. פרס שחקנית המצטיינת הוענק על ידי הדס קלדרון לשתי שחקניות – מאיה מעוז ב"פרינסס מרי 7" ונעמה שפירא ב"פועלת זרה". אמיר לקנר זכה בציון לשבח על הניהול מוזיקלי של "תמונות יפואיות". "פרינסס מרי 7", "מי מכיר את עמוס חפר" ו"פועלת זרה" ימשיכו להציג בבית ציוני אמריקה בין התאריכים 11-12 בספטמבר.

מחזות הקריאה שזכו במלגות פיתוח בסך 2,500 שקלים הם "לעשות את המוות" שכתבה טלי שלום, "נדל"ן" של רוני קובן ו"בבושקה" של עדי שגב. "נדל"ן" זכתה בפרס אהובת הקהל וציון לשבח הוענק לעידו אשד, על כתיבת "למען הסדר הטוב" ולאודליה סגל, על משחקה ב"בבושקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully