וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב אמריקאי

11.4.2010 / 8:30

אחרי ששבוע הביטלס ב"אמריקן איידול" הוציא מהצופים את אחת הטעויות הגדולות ביותר שלהם עד כה, ליאת לב הבינה שאמריקה לא באמת יודעת מה טוב לה. למזלה, השופטים דווקא כן יודעים

שמישהו יעיר אותי ויגיד לי שחלמתי שפרק ההדחות של אמריקן איידול עבר ליקום מקביל, בו בריטני ספירס סטודנטית חנונית להיסטוריה, אני עשירה נורא ומייקל לינץ' הודח. אוקיי, הבנתי שכנראה לא יקום מקביל ולא נעלי עקב של קריסטל, אז כנראה שאמריקה פשוט לא הקשיבה, או הקשיבה מהתחת, או לא הצביעה. כך או כך, הצופים הדיחו את ביג מייק והשופטים נאלצו להחזיר אותו. מה זה אומר עלייך, אמריקה?

הטוב

השופטים החליטו פה אחד להשתמש בזכות הווטו שניתנה בידיהם והצילו את ביג מייק מהדחה לא מוצדקת בעליל. הרשת רועשת וגועשת בשל החלטה זו, ורוב הגולשים מתנגדים לה בטענה ש"בזבוז" השימוש בזכות הווטו בשלב כל כך מוקדם בתחרות הוא טעות פטאלית שתמנע את הצלת קריסטל באוארסוקס או לי דייוויז, למשל, במקרה שאמריקה תהיה מטומטמת מספיק כדי להביא להדחתם. אם אתם שואלים אותי, השיקול אם להציל מודח או לא אינו נוגע לשלב בו נמצאת התחרות אלא אך ורק לשאלה "האם המתמודד הזה צריך להישאר בתוכנית?"; או באופן בוטה יותר, "האם הייתי רוצה לראות מתמודד אחר אורז את המזוודות?" (במקרה זה אהרון קלי). האשם לא בשופטים כי אם במצביעים. לו היו הצופים משאירים את ביג מייק ¬– כלומר אנדרו היה מודח - השופטים לא היו צריכים להציל אותו, וכך לא היתה "מתבזבזת" זכות הווטו בשלב כה מוקדם.

ולביצוע המושלם, לא פחות מזה, של הערב – "Let It Be" של קייטי סטיבנס. מי היה מאמין שקייטי תסחוב את עצמה בשערות מעלה ותרביץ ביצוע מקורי, מרגש ומחדד אוזניים שכזה. גילוי נאות - אני לא מתה על "Let It Be". הוא שיר אירוויזיוני כזה, קיטשי ונדוש מרוב השמעות, וכשקייטי בישרה על כוונתה לשיר אותו, התכוננתי לשינה עמוקה. אבל כל מה שאני אוהבת ב"אמריקן איידול" העיף ממני את הכירבולית וטפח על פניי. כי מה שכיף בתוכנית הזאת הוא שכל מתמודד עשוי להפתיע בכל הופעה ולהציל את עצמו דווקא כשאנחנו כבר התייאשנו ממנו. וזה מה שקייטי עשתה, שלא לדבר על איך שהיא נראתה. פשוט מותק.

קריסטל לא הגישה את הביצוע הטוב ביותר שלה הפעם, אבל היא כן הגישה את הביצוע הסקסי ביותר שלה (ותודה לאל שהיא ויתרה על העקבים הפעם).

הרע

אמריקה, יו דיד באד! נרדמת בשמירה כשהצבעת עבור המתמודדים הלא נכונים. האם יכול להיות שאמריקה לקחה כמובנת מאליה את העובדה שביג מייק בפנים, ופשוט לא הצביעה עבורו? או שאולי אותה קבוצה בפייסבוק – "הצביעו לגרוע ביותר" – תופסת תאוצה, ויותר ויותר אנשים מצביעים עבור טים/אהרון/אנדרו כדי לחבל בתוכנית? אופציה נוספת שחשבתי עליה היא קונספירטיבית לחלוטין. יכול להיות שהפקת אמריקן איידול צפתה ב"אח הגדול" ושכפלה את "השבוע שלא היה"? להזכירכם, אלירז הודח פיקטיבית, והוחזר לבית, וכך סומן בעצם כזוכה הגדול. יש מצב שלביג מייק עשו תרגיל דומה? טוב, בלי עגבניות רקובות בבקשה, אמרתי שזו אופציה קונספירטיבית, אבל איזו עוד סיבה הגיונית יש לעובדה שביג מייק הגיע אחרון בפרק בו נרשמו לפחות שני ביצועים כושלים ומשמימים משלו?

ושני הביצועים האלה היו שייכים לאנדרו גרסייה, האב הגוץ, ולאהרון קלי, הילדון שהגיע הזמן שישוב לבית הספר. הוא הפסיד כבר המון חומר, וחראם, עוד מעט מתחילה תקופת המבחנים. כבר אין לי מה לומר על שני אלה. בעצם יש לי - נמאס. כל כך נמאס שזה כבר מכעיס.

המכוער

הפעם אני מתעכבת על ענייני שיער. מה עבר לשיבון מגנוס בראש (חוץ ממיכל ספריי לשיער) כשהיא עלתה לשיר את "Across the Universe" עם תסרוקת דמויית פיאה מ"פיאות יפה"? התסרוקת הזו נראתה רע יותר אף מהשמלה הלא מובנת שהיא לבשה (אגב, שמתם לב שהיא ויתרה על צווחת הסיום הקלאסית שלה? האמת, הצווחה חסרה לי).

וקייסי ג'יימס, מי שכנע אותך לעשות בייביליס? נראית כמו כלה העומדת לצעוד בשמלת הקצפת שלה לעבר החופה באולמי בון בון. אתה לא אמור להיות המאגניב האותנטי? ולא אכפת לי שהשופטים אהבו את הביצוע שלך ל-"Jealous Guy", לטעמי הוא היה ישנוני מדי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

והמצחיק

כדי לכפר על האמירות החבוטות שלה (לדעתי היא מעתיקה משפטי ביקורת משופטים אחרים), אלן סיפרה הפעם בדיחה קורעת אחת. הכל התחיל כשבביצוע של לי דייוויז ל-"Hey Jude" צץ לו משום מקום נגן חמת חלילים עם חצאית משובצת ומגבעת שחורה והכל (וניצח את קריסטל בתחרות "מי משתף את כלי הנגינה הכי מוזר בשיר שלו"). אלן אמרה משהו על הנגן שאיבד את התהלוכה שלו ומחפש אותה (בלייב זה נשמע יותר טוב), והפילה אותי לרצפה מרוב צחוק.

והארה קטנה שהיתה לי באמצע ההופעה של טים אורבן: נכון שהוא המקבילה של אביב סביון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully