וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי ג'רווייס: "זה שנעלבתם לא הופך אתכם לצודקים"

שני גורקביץ'

21.1.2011 / 21:00

בראיון לפירס מורגן ב-CNN השיב הבדרן למבקריו על טקס גלובוס הזהב שהנחה וסיפר על הופעת האורח שלו ב"המשרד" האמריקאית

"איך עבר עליך השבוע האחרון? האם אתה מרגיש ולו מעט חרטה?" - כך פתח העיתונאי פירס מורגן את הראיון שערך אתמול (חמישי) עם השחקן, הבמאי ובעיקר הקומיקאי הבריטי ריקי ג'רווייס, שהגיש השבוע את טקס פרסי גלובוס הזהב וגרם למהומה לא קטנה בהוליווד.

ג'רוויס (49) לא התחרט, "מה אמרתי שהיה כל כך גרוע?", תהה הבדרן שנאלץ לבלות את המשך הראיון בהתייחסות כמעט לכל אחת מהבדיחות שסיפר בטקס. שתיים מהבדיחות הבולטות עסקו בשחקן צ'רלי שין, שדיווחים על התהוללותו בחברת כוכבניות פורנו מציפים את כותרות העיתונים חדשות לבקרים לאחרונה. "הוא השתכר, וזה הופיע בעיתונים. זהו. זה לא שהוא יושב בבית ותוהה 'איך הוא גילה על זה?'", אמר ג'רווייס. "גם לגבי מל גיבסון (שהיכה את חברתו ותקף מילולית את אשתו לשעבר - ש.ג.), זה היה בכל מהדורות החדשות. אין מישהו שיושב עכשיו וחושב 'מי סיפר לג'רווייס?'".

"אני לא שופט אותם על מה שהם עשו. אני מדבר על הפיל שבחדר. הם שכרו אותי, ונראה לך שאצא לשם ולא אדבר על הנושאים שבתעשייה שלהם? אני אאוטסיידר שם, אני לא סתם אצא החוצה ואתחנף לכולם, זה מעורר בחילה", המשיך ג'רווייס בקו הבלתי מתפשר שהוביל עוד מתחילת השבוע.

"לא חושב שעשיתי משהו לא בסדר"

"המטרה שלי אינה לזעזע אנשים. אני רוצה להצחיק אנשים ואני רוצה לעשות עבודה טובה - אבל בתנאים שלי. אני לא בתחרות פופלריות. אם מישהו היה מציע לעדן את הבדיחה כך שיותר אנשים יאהבו אותי, הייתי אומר שזו כבר לא הבדיחה שלי יותר. אני עושה את זה בשבילי, ואני חושב שאתה צריך להיות נאמן לעצמך".

בניגוד לדבריו של האדם ששכר אותו להנחות את הטקס, יו"ר תא הכתבים הזרים בהוליווד פיליפ ברק, ג'רווייס סיפר כי איש לא ביקש לראות את הבדיחות שלו לפני הטקס, "אני בטוח שחוש ההומור שלי אינו זה שלהם. אבל הם שכרו אותי לעשות עבודה, ואם הם לא רצו אותי, הם לא היו צריכים לשכור אותי".

"אני לא חושב שעשיתי משהו לא בסדר", המשיך, היוצר הבריטי ואמר שהוא מצטער אם אנשים באמת נפגעו, אולם הוא לא מצטער על דבר שאמר והוא לא מתכוון להתנצל. "אל תשכחו שזה שנעלבתם לא אומר שאתם צודקים".

דוויד ברנט מגיע למשרד ונתקל במייקל סקוט

כיוצר, אחראי ג'רווייס בין היתר לקומדיות המצליחות "המשרד" ו"ניצבים", מה שגרם לו לקחת חלק נוסף, אם כי מעט שונה, במחזור החדשות השבועי בהוליווד. זאת לאחר שהשבוע נודע כי יגיע להופעת אורח בגרסה האמריקאית של "המשרד".

ג'רווייס יופיע בפרק אחד בלבד, בתור דוויד ברנט, הדמות שגילם בגרסה הבריטית המקורית ועמיתו הבריטי של מייקל סקוט (הדמות אותה מגלם סטיב קארל). "אני רק מציץ לרגע. אני פשוט נתקל בסטיב קארל".

לדבריו, כמעט ושכח איך לגלם את הדמות ואז נזכר: "אתה פשוט מתנהג כמו אידיוט. זה קל וזה כל כך כיף. מעולם לא נהניתי כל כך לגלם דמות כמו דיוויד ברנט. כל מה שהוא עושה הוא כל כך נואש - זה מיד מצחיק. הוא פשוט נואש כל כך להיות נאהב".

"אני חושב שהוא עושה צעד נכון"

לאחרונה הודיע כוכב "המשרד" האמריקאית, סטיב קארל, כי העונה הנוכחית תהיה האחרונה שלו. "שלחתי לו אי-מייל בו כתבתי שאני חושב שהוא עושה צעד נכון", אמר ג'רווייס, המשמש כמפיק בפועל בגרסה האמריקאית של התוכנית, שמשודרת ברשת NBC.

"בתור מפיק, היה מצופה ממני לנסות ולעצור בעדו, כיוון שהוא חלק כה גדול מזה", אמר. הוא הוסיף כי ברור שהתוכנית יכולה לשרוד את עזיבתו של קארל "אך האם היא צריכה לעשות זאת, אני לא יודע. אני רק יועץ והוא עשה עבודה מדהימה. הוא עשה את שלו", אמר.

הוא גילה כי במקור הוצע שהוא יגלם את הדמות הראשית גם בגרסה האמריקאית של "המשרד", אך הוא לא הסכים. גם תפקיד הבימוי הוצע לו ונדחה על ידיו: "חשבתי שזה צריך להיעשות על ידי אמריקאים, ובשביל אמריקאים. אני ידעתי מה זה לעבוד במשרד בבריטניה, כי עשיתי זאת. אבל לא רציתי לטעות. וזה שונה, וזה עובד".

לדבריו הוא נותר מעורב בהפקה האמריקאית כיוון שזו הסדרה הבריטית הראשונה ב-30 השנים האחרונות שהגיעה להצלחה מסחרית בשכנה הגדולה שמעבר לים. והוא שמח על ההצלחה שלה: "היא גדולה יותר ממה שחשבתי שתהיה", אמר וציין כי לדעתו קארל הפך למפורסם ומצליח "הרבה יותר אפילו ממה שהוא בעצמו חשב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully