וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי קינג יעבוד עבור ולדימיר פוטין

30.5.2013 / 9:51

אחד הסמלים הבולטים של רשת CNN שפרש לפני שלוש שנים, חוצה את הקווים ויגיש תכנית בערוץ הרוסי RT, שהוקם על ידי הקרמלין כדי לשפר את תדמיתו של נשיא רוסיה

לארי קינג, שבמשך חצי יובל היה אחד הסמלים הבולטים של רשת CNN כשעבד בה כמראיין בכיר בתכנית "לארי קינג לייב" ופרש בשנת 2010, מצא עבודה חדשה ומפתיעה, ויחל להגיש בחודש יוני תכנית בערוץ RT, הפועל וממומן בחסות ממשלת רוסיה.

"תמיד הייתה לי תשוקה לממשלות ולעניינים שמשפיעים על הציבור, ואני נרגש מההזדמנות לשוחח על פוליטיקה עם כמה מהאנשים המשפיעים בארצות הברית", אמר קינג בהצהרה על התכנית, שתצולם ותשודר מוושינגטון.

לפני כשנתיים, במסגרת ראיון בערוץ הטלוויזיה בו יעבוד כעת, שיבח קינג את ולדימיר פוטין, כיום נשיא רוסיה בכהונה שלישית. "אני לא יכול להסביר את זה, אבל יש לנו קרבה. אני מנסה להשיג את זה עם כל האורחים שלי, אבל איתו ממש היה לי את זה". קינג הרחיב ואמר: "הוא נכנס לחדר והכל משתנה, יש בו משהו ממגנט, הכוח שלו הוא מעורר תשוקה".

ערוץ RT נוסד בשנת 2005 על ידי הקרמלין במטרה לשפר את תדמיתו של פוטין, ובשנה שעברה אף גייס כמגיש את ג'וליאן אסנאג', מייסד את ההדלפות וויקיליקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully