וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: למה צ'רלי שין לא יהיה באמי?

14.6.2011 / 7:00

למה צ'רלי שין לא יהיה באמי? מה התחליף ל"הסופרנוס"? ומי יעזור לקיפר סאתרלנד לחזור למרכז הבמה? סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: מי לא יהיה בטקס האמי הקרוב?

צ'רלי שין. GettyImages
חבל, זה דווקא היה יכול להיות משעשע. צ'רלי שין/GettyImages

המרוץ לפרסי האמי, שיוענקו ב-18 בספטמבר, כבר נמצא בעיצומו ואיתו גם ההימורים. מי תזכה בפרס שחקנית המשנה בסדרת דרמה? מה תהיה הקומדיה הטובה ביותר? מי יגיע שיכור ויגיד את מילת ה-F בשידור חי? ועוד שלל שאלות בוערות שייענו רק בטקס החגיגי אותו תנחה כוכבת "glee" ג'יין לינץ'.

המועמדים אמנם יוכרזו רק במהלך יולי, אבל אנחנו כבר יודעים על כאלה שלא ילבשו טקסידו בערב החגיגי. יוצרי הסדרה "שני גברים וחצי", למשל, הודיעו מבעוד מועד כי לא יגישו מועמדות לפרס הקומדיה הטובה ביותר, קטגוריה בה היו מועמדים כבר שלוש פעמים. גם צ'רלי שין, כוכב התוכנית המטורלל, לא יזכה כנראה ללכת על השטיח האדום כאשר הוא מלווה בשתי שפנפנות פלייבוי, כיוון שהחמיץ את מועד הגשת המועמדות. פעמיים.

כך או כך, יש כמה דברים שאפשר להיות בטוחים בהם: א. יו לורי לא יזכה בפרס על "האוס". ב. ג'יין לינץ' תפצח בשלב מסוים בשיר/ריקוד כיאה ליוצאת "glee". ג. כולם יגידו שהטקס בשנה שעברה היה טוב יותר.

המיותר: טרייסי מורגן חופר על הומואים, ג'סי טיילר פרגוסון - על סטרייטים

טרייסי מורגן וג'סי טיילר פרגוסון. GettyImages
אף אחד לא יוצא טוב. ג'סי טיילר פרגוסון/GettyImages

פיו מפיק המרגליות של השחקן טרייסי מורגן (טרייסי ג'ורדן מ"רוק 30") לא מפסיק לייצר כותרות במקום פרחים. השבוע היתה זו התבטאות אומללה במיוחד במהלך מופע הסטנד-אפ שלו: "הייתי חותך את הילד שלי אם הייתי מגלה שהוא הומו", אמר אביר זכויות האדם. למשפט הזה הצטרפו כמה אמירות נוספות שפורסמו אחר כך בחשבון הפייסבוק של אחד מהצופים. מורגן מיהר להתנצל, ואמר כי ההתבטאויות אכן היו אומללות ולא מצחיקות בעליל, ונכון לעכשיו, למרות מורת הרוח שהביעו אנשי NBC מהעניין, הוא עדיין מחזיק במשרתו.

מי שכן הצליחה להצחיק בסיפור הזה היא יוצרת "רוק 30" טינה פיי ששחררה הצהרה משעשעת אודות הקולגה הפטפטן: "זה לא מסתדר עם הטרייסי מורגן שאני מכירה, שהוא לא אדם מלא שנאה ובאופן כללי יותר מדי ישנוני ומרוכז בעצמו מכדי לפגוע בבן אדם אחר. אני מקווה לטובתו שההתנצלות שלו תתקבל על ידי הקולגות החד מיניים שלו ב'רוק 30' שבלעדיהם לטרייסי לא היו שורות להגיד, בגדים ללבוש, תפאורות לעמוד עליהן, פרטנרים לסצנות לשחק איתם, או תלושי משכורת לשים בכיסו".

אמירה בעייתית נוספת הקשורה לקהילה הגאה הגיעה השבוע גם מהצד השני של המתרס: ג'סי טיילר פרגוסון (מיטשל מ"משפחה מודרנית") התייחס במהלך התוכנית "סטודיו למשחק" של רשת "בראבו" לקולגה שלו על המסך, אריק סטונסטריט (קמרון בסדרה), אותו הוא כינה "הומו להשכרה". סטונסטריט, סטרייט שמשחק הומו, דווקא התייחס להערה בהומור ולא עשה ממנה עניין. מכאן אפשר רק להסיק שאולי כדאי שטרייסי מורגן יצפה בפרק של פרגוסון ב"סטודיו למשחק"כדי ללמוד הומור מצחיק מהו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הביזאר: המאפייה האיטלקית שהיא סוג של מאפיה איטלקית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
געגועינו לאיטלקים עצבניים. מתוך "קייק בוס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"קייק בוס" היא תוכנית עבור כל מי שחסרה לו חבורת איטלקים עצבניים בחיים מאז ירדה "הסופרנוס". אם הצד הרך של טוני סופרנו נחשף בפגישות שלו עם הפסיכיאטרית שלו, הרי שכאן החלק הרך של הבוס הגדול הוא המילוי של העוגה התורנית. התוכנית, שמגיעה בקרוב לסוף עונתה הרביעית, מתעדת את סיפורה של מאפייה איטלקית בניו ג'רזי שמתמחה בעוגות ענק מיוחדות.

הבוס, באדי ולסטרו, מנהל עסק משפחתי ענף שכולל את אמו, ארבע אחיותיו ושלושת גיסיו (מישהו אמר משפחת פשע?). כיאה לסדרה על מאפיונרים, לכל אחד יש כינוי משלו ("רמי", "סאל", "סטרץ'", "טון-טון") ותפקיד אותו הוא לוקח ברצינות גמורה, כי אם יסתבך עם הבוס, הוא עלול למצוא את עצמו ישן עם הדגים במקום להתעסק עם עוגות קרם.

ליהוק שיחוק: דני גלובר ישתף פעולה עם קיפר סאתרלנד

דני גלובר. GettyImages
ולזה אתה לא זקן מדי? דני גלובר/GettyImages

דני "אני-זקן-מידי-לחרא-הזה" גלובר לוהק לאחרונה לסדרה "Touch", שאמורה להחזיר את קיפר סאתרלנד, הלא הוא ג'ק באוור האגדי מ-"24" שסיימה את חייה, הישר לקופסה הקטנה שלנו בסלון. הסדרה עוסקת באב שמגלה שבנו הגאון מנסה לתקשר עימו דרך סדרות מספרים מורכבות, ויתכן כי הוא אף מצליח בעזרתן לחזות את העתיד. את האב יגלם סאתרלנד ואילו גלובר יגלם פרופסור שמסייע לילד להבין את כישוריו. לתפקיד הילד, אגב, לוהק השבוע קטנטן בשם דיוויד מזוז. עד לפרסום טור זה לא הצלחנו לברר אם הוא ישראלי משכונת התקווה או סתם ילד עם שם מבלבל שהפך לסלב במטרה להטעות אותנו.

לינק לעת צרה: רוצים לשחק עם סוקי של "דם אמיתי"?

מתוך "דם אמיתי" עונה 4. imdb
הילוך גבוה לקראת העונה החדשה. מתוך העונה הקרובה של "דם אמיתי"/imdb

"דם אמיתי" חוזרת ממש בקרוב (26 ביוני בארצות הברית) וכדי להכין את המעריצים למאורע המשמח, השיקה הסדרה משחק פייסבוקי חדש ומדליק שבמסגרתו יכול המעריץ הנלהב להכין סרטון וידאו של עצמו ושל חבריו כאשר הם נראים כמו סוקי, ביל וחבריהם. בנוסף, החליטו היוצרים לשחרר לאינטרנט את שש הדקות הראשונות של פרק הפתיחה של העונה החדשה. נו? אתם עוד פה?

מי אמר למי?

"Radicals are like Katy Perry. You hear a new song you swear you don’t like it and next thing you know you are singing 'Teenage Dream' in front of your interns and you just bought yourself a court-order apology"


(סטיבן קולבר לא חבר של קייטי פרי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully