וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: גלן קלוז לא מספקת את הסחורה

19.7.2011 / 7:26

גלן קלוז ו"דמג'ז" פתחו עונה רביעית עם הרבה לחץ, "קומיוניטי" נדפקו בפרסי האמי, טד דנסון בליהוק מבריק וסטיבן קולבר אנטי-בריטי. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: גלן קלוז ו"דמג'ז" חזרו, אבל הרייטינג לא

גלן קלוז מתוך "דמג'ס". imdb
גלן קלוז מתוך "דמג'ס"/imdb

סדרת המופת "דמג'ז" בכיכובה של גלן קלוז עלתה השבוע לעונתה הרביעית. כמיטב המסורת, גם הפעם זרק אותנו הפרק הראשון לתוך סיטואציה מטלטלת במיוחד, רק כדי לכתוב "שלושה חודשים קודם לכן" ולהתחיל לטוות לצופה את קורי הרשת בהם ילך במהלך העונה.

הפרק הראשון גם חשף בפנינו את התיק בו תתעסק פטי יוז בעונה הנוכחית: חברת "היי סטאר" – חברה פרטית המבצעת פעולות צבאיות באפגניסטן במימון הממשלה ומנוהלת על ידי האוורד טי. אריקסון (ג'ון גודמן העתיק והמצוין) - היא זו שתהיה אחראית למרבית מקווי העלילה.

לאחר שבשנה שעברה נאלצה הסדרה לעבור דירה מרשת הכבלים FX ל- Direct TV (וחודשה על הדרך לשתי עונות נוספות) בגלל נתוני רייטינג שהגדירו אותה במצב של מוות מוחי, נראה שגם השנה תהיה לה בעיה עם הדבר הקטן הזה שנקרא צופים. הפרק הראשון ששודר לא זכה לנתוני רייטינג מרשימים וגם המבקרים, שעד כה דירגו את הסדרה בעשירייה הפותחת שלהם, הלינו בחלקם על כך שהיא חוזרת על אותו טריק באופן מעט שחוק כבר.

"יש רק דרך אחת לנהל משפט - הדרך היחידה שמאפשרת לך לנצח בו", אומרת פטי בפרק הראשון ונראה שהדבר נכון גם לגבי עתיד הסדרה: יש רק דרך אחת להמשיך לקבל משבצות שידור - כל דרך שתביא לסדרה רייטינג.

המיותר: איך "קומיוניטי" נדפקה במועמדויות לאמי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דברו אל היד, כי הפרצוף לא מקשיב. שחקני "קומיוניטי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע הוכרזו המועמדים לטקס פרסי האמי הקרוב ויחד עם השחקנים והיוצרים שיכולים להתחיל לפנטז על הפסלון הנכסף, ישנם גם כאלה שב-18 בספטמבר יישבו בבית מול הטלוויזיה ויראו כיצד חבריהם, לעתים קרובות הפחות טובים מהם, לוקחים את הפסלון.

בראש רשימת הסדרות שהתעלמו מהן השנה עומדת "קומיוניטי", הקומדיה המבריקה של NBC. לאחר עונה מוצלחת מאוד, אפשר היה לצפות שהאקדמיה תעניק לסדרה מועמדות לפרס הקומדיה הטובה ביותר, אך במקום זאת, קיבלו תלמידי הקולג' הקהילתי והפיקטיבי "גרינדייל" הפניית גב שבולטת למרחקים. עוד סדרות שחטפו סטירה עם הצד המעליב של היד הן "פרינג'", "המתים המהלכים", "דם אמיתי" ו"טרמה" שזכו למועמדויות בקטגוריות זניחות.

לטקס השנה יגיעו גם כמה שחקנים עם פרצוף חמוץ במיוחד. אחד כזה הוא ניל פטריק האריס, שבניגוד לשנה המוצלחת שהיתה לו באופן אישי (הפך לאב לזוג תאומים והכריז על נישואיו לבן זוגו), זכה להתעלמות מוחלטת מתפקידו כבארני סטינסון חובב הנשים הידוע בסדרה "איך פגשתי את אמא". גם ניק אופרמן שמגלם את רון סוונסון ב"מחלקת גנים ונוף" יישב השנה יחד עם חבריו לסדרה כאשר הוא יודע שבניגוד לכמה מהם, שמו לא ייקרא על הבמה.

"המתים המהלכים" בוואלה! yes

"דם אמיתי" בוואלה! yes

"איך פגשתי את אמא" בוואלה! yes

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הביזאר: מי לא מצליח לזרוק את הזבל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך: "hoarding: buried alive"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כולנו מכירים את האנשים האלה. אלה שלא זורקים שום דבר לפח ואוגרים כמויות של עיתונים, בגדים וחפצים, הכול תחת המוטו הצבאי: אם זה בערימה - זה מסודר. הסדרה "Hoarding: Buried Alive" עוקבת בדיוק אחר האנשים האלו בצורתם הקיצונית ביותר. מדי פרק מגיע צוות של מומחים לבלגניסט התורן כדי לנסות ולסייע לו לצאת מהמזבלה שהוא חי בה ואל תטעו: לא מדובר בבית עם כמה עיתונים זרוקים על הרצפה או ערימת בגדים מלוכלכים על המיטה. מדובר בבעיה פסיכולוגית אמיתית של אנשים שפשוט לא מסוגלים לזרוק שום דבר, ומוצאים עצמם קבורים בתוך שברון החלום של מה שהיה פעם בית בפרברים עם גדר לבנה ו-2.4 ילדים. תארו לכם את הריבים שהולכים שם בשאלה מי יוריד את הזבל.

ליהוק שיחוק: טד דנסון מגיע ל-CSI

טד דנסון. David Livingston, GettyImages
האמת? שיחוק אמיתי. טד דנסון/GettyImages, David Livingston

הליהוק המעניין של השבוע שייך לסדרת הפשע CSI ששכרה לשורותיה את טד דנסון שיתפוס את מקומו של לורנס פישבורן המצוין, שייפרד מהצופים בתום שתיים וחצי עונות. דנסון ייכנס לתפקיד ראש מחלקת הזיהוי הפלילי ויצטרך לגבש אותה לאחר ההתפרקות הרגשית והמקצועית של חלק מחברי הצוות בשל האירועים שסיימו את העונה ה-11.

פישבורן עצמו החליף בתפקיד את וויליאם פטרסון שגילם את גיל גריסום המיתולוגי, אך לא הצליח להיכנס ממש לנעליו ולייצר את אותם נתוני רייטינג. היוצרים מקווים שדנסון, זוכה פרסי אמי וגלובוס הזהב, דווקא יצליח להשאיר מול המסך את הצופים שעוד נותרו לסדרה. להורשיו קיין אין בעיות כאלו.

לינק לעת צרה: סת' גרין שוב מפציץ

סת' גרין, יוצר הסדרה "רובוט צ'יקן" ולנצח הבן של ד"ר איוול בסדרת סרטי "אוסטין פאוורס", השיק סדרה אינטרנטית חדשה בשם המשעשע "Stoopid Monkey" (וכן, ככה מאייתים את שמה). בכל יום שישי יועלו שני פרקים של הסדרה ליוטיוב ובמשך עשרה שבועות תוכלו לצפות במעלליו של קוף מצויר, שלא בעיה להבחין בהגדרתו כעיפרון הפחות חד בקלמר.

"Stoopid Monkey": ערוץ היוטיוב

מי אמר למי?

Steven Colbert: "Nation, I don't usually pay attention to what's going on in England. I assume if something really important happens over there, I will find out about it on the next 'Harry Potter' movie".

(סטיבן קולבר ב"דו"ח קולבר", מסביר מה הוא עושה עכשיו, כשניוז אוף דה וורלד נסגר)

עוברת מסך: טור סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully