וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סיימון בישראל: כך התנהלה ההופעה

עינב שיף

21.7.2011 / 23:00

המוזיקאי שהופיע הערב באצטדיון רמת גן בפני אלפי צופים עם להיטיו האהובים, סיים את המופע בתפילה לשלום לישראל ולשכניה - דיווח מהמופע

פול סיימון הופיע הערב באצטדיון רמת גן מול אלפי צופים ומעריצים נרגשים שלא נתנו למחירי הכרטיסים, לפקקים, או לאכזבות הסאונד של ההופעות הקודמות באצטדיון לעצור אותם.

סיימון עלה עם נגניו לבמה, מחא כפיים והשתחווה לקהל שמצידו החזיר לו מחיאות כפיים. מייד פנה הזמר לבצע את שירו "Boy in the bubble".

השיר השני שביצע הזמר היה "Dazzling blue"; ושירו השלישי לערב זה היה "Fifty ways to leave your lover" ובקהל ניכרת התרגשות. לפני שירו הרביעי פנה סיימון לקהל ואמר "שלום my friends", המשיך באנגלית והוסיף "אנחנו מאוד שמחים להיות פה" ; מכאן עבר לשיר הנושא של אלבומו החדש והיפה - "So beautiful or so what", כאשר המחווה והשיר הרימו את הקהל על רגליו.

לשירו החמישי בחר לבצע פול סיימון את "Mother and child reunion". משם המשיך עם "That Was Your Mother", עבר ל-"Hearts And Bones" ול"Mystery train" ו-"Wheels" והמשיך בשירים "Slip slidin' away" ו-"Rewrite".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקהל התרגש בשיר "The sound of silence". פול סיימון בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך המופע שר סיימון את "Peace like a river" ומשם המשיך לביצוע יפה של "Obvious child" ול- "The only living boy in new york". לאחריהם, סיימון ביצע את "Afterlife" המעולה מאלבומו החדש כמו גם את "Questions for the angels" - שאף הוא מן האלבום הטרי.

מכאן עבר הזמר לבצע את "Diamonds on the soles of her shoes" בביצוע יפה שהדגיש את הגיוון של הלהקה, והשיר הבא בו המשיך סיימון לקראת סיום הוא "Gumboots".

להקת נגניו של פול סיימון ירדה מהבמה, הוא מחא כפיים, הודה לקהל וירד אף הוא. לאחר מכן, חזר סיימון לבמה לבצע לבדו את השיר המפורסם שלו משיתוף הפעולה שלו עם ארט גרפונקל - "The sound of silence", והקהל שזיהה את הפתיחה הגיב בהתרגשות רבה.

להמשך ההדרן הראשון ביצע סיימון את "Kodachrome" וחיבר אותו היישר ל-"Gone at last". ההדרן המשיך בגרסת קאבר לשיר "Here comes the sun" ואז הוא ביצע את "Crazy love" והעניק ביצוע יפה ל- "Late in the evening". סיימון ירד מהבמה וחזר שוב לביצוע ההדרן הסופי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שלום עליכם, ולשכניכם - סאלם עליכום". פול סיימון בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

להדרן האחרון עלה סיימון לבצע את "Still Crazy After All These Years" ולאחריו את השיר "You can call me al" אותו שר הקהל יחד עם הזמר הותיק ומחא כפיים.

"תודה על קבלת הפנים החמה." אמר פול סיימון לקראת סוף המופע, "זו היתה חוויה נפלאה. אני לא אדם שנוטה להתפלל, אבל אני רוצה להתפלל: שלום עליכם, ולשכניכם - סאלם עליכום." סיימון סיים את המופע בשירו "The boxer", הציג את חברי הלהקה ונפרד מהקהל הישראלי בתודה ושלום.

סיימון בן ה-69 נחת אמש (רביעי) בישראל ונסע ישירות למלונו בתל אביב, שם אירח מסיבת עיתונאים לכבוד הגעתו. באירוע סיפר סיימון על תחושותיו לקראת ההופעה ואמר כי היה מאוד רוצה להישאר בישראל זמן רב יותר, אולם הוא ייאלץ לעזוב מיד בתום המופע בשל מחויבויות קודמות. עבור סיימון מדובר בביקור שלישי בישראל, לאחר שהופיע כאן בהופעת סולו בסוף שנות ה-70 ועם שותפו המיתולוגי ארט גרפונקל בשנת 1983, וגם אז התקיימה הופעה זו באצטדיון רמת גן.


דיווח ראשון: 20:54

ממשיכים לדבר על ההופעה של פול סיימון אצלנו בפייסבוק

פול סיימון בישראל: "הלוואי והביקור שלי היה ארוך יותר"

פול סיימון בישראל: התמונות

פול סיימון בישראל: כל הכתבות והדיווחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully