וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי וויינהאוס מתה: מה כתבו עיתוני בריטניה?

שני גורקביץ'

24.7.2011 / 10:51

כצפוי, הטרגדיה תפסה מקום בולט מאד במחזור החדשות של הממלכה: "היא היתה שבורת לב בעקבות אהבה אבודה"

"איימי הטרגית היתה שבורת לב בעקבות אהבה אבודה", זועקת הבוקר (ראשון) הכותרת הראשית של ה-Mail Online הבריטי, בכותרת אופיינית לסיקור הפרשה. עיתוני הממלכה דיווחו כצפוי בהרחבה על מותה העגום אמש של הזמרת הצעירה, איימי וויינהאוס, כאשר בעיתונים המכובדים יותר שמורה הכותרת הראשית לפיגוע הקשה שאירע אתמול בנורבגיה.

איימי וויינהאוס מתה – פרידה מזמרת יחידה מסוגה

איימי וויינהאוס – השירים הגדולים

איימי וויינהאוס מתה - המועדון העצוב של גיל 27

מובי, ריהאנה ואחרים מספידים את איימי וויינהאוס

איימי וויינהאוס בוואלה! music, בואו להאזין לקלאסיקות

"הגאונה המוטרדת, 27, התמוטטה, ככל הנראה בעקבות מנת יתר של סמים", המשיכו ב-Mail. "היא הוכרזה מתה לאחר שהמשטרה נקראה לביתה בן השלוש קומות בשווי 2.5 מיליון לירות שטרלינג בצפון לונדון. אומרים שאיימי הייתה הרוסה וחסרת נחמה לאחר שנזרקה בידי חברה רג' טראוויס". גם ה-Daily Star Sundy הקדיש את הכותרת הראשית שלו לנושא שזעקה: "איימי מתה". "גופתה של הזמרת הטראגית נמצאה בדירה", המשיכה הכותרת. ה-Sunday Mirror לא איכזב אף הוא וכותרתו הראשית קבעה כבר את מה שהמשטרה עוד לא אישרה סופית: "הסמים הרגו את איימי, 1983-2011".

עיתוני החדשות הבריטיים אמנם סיקרו בהרחבה את מותה של הזמרת אבל שמרו על פרופורציות כשבעמודים הראשיים ציינו זאת בצורה מתונה מאוד יחסית להבלטת הפיגוע בנורבגיה. "איימי מתה בגיל 27, עולם המוזיקה מתאבל על קיצה של הגאונה המוטרדת", כתבו ב-Independent. בפנים הובאו פרטי הסיפור ותגובות מידוענים כגון לילי אלן, סטפן פריי ואשת ראש הממשלה לשעבר, שרה בראון. קוראי ה-Sunday Telegraph קיבלו עמוד ראשי שהוקדש כולו לטבח בנורבגיה ובמה שנראה כמו פרסומת בקצה העמוד יכלו לבחור בין קריאת מדריך לשבילי הטיולים הטובים ביותר בבריטניה לבין דיווח ומחווה על מותה של וויינהאוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully