וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של איימי וויינהאוס: "אני חייב להיות עם איימי"

24.7.2011 / 13:32

מיץ', שהיה בטיסה בזמן שדבר מותה של בתו פורסם, הגיב בהלם לטרגדיה. המשטרה: "לא נכון לפרסם שוויינהאוס מתה ממנת יתר"

אימג'בנק GettyImages

(צפו בלקוחות הפאב הקבוע בו בילתה וויינהאוס בקמדן מגיבה למותה. צילום: רויטרס, עריכת וידאו: רן צימט)

בבוקר שאחרי הידיעות על לכתה של איימי וויינהאוס נאספו רבים ממעריציה סביב ביתה ואף הגיעו לפאב אותו נהגה לפקוד, כדי לחלוק לה כבוד אחרון. עם חלוף השעות נראה שהפרטים לגבי סיבת מותה של הזמרת הצעירה רחוקים מלהיות ברורים. "אני מודע לדיווחים הרומזים שהמוות הזה נגרם על ידי מנת יתר של סמים", אמר קצין משטרת לונדון ראג' קולי. "אבל אני רוצה להדגיש שוב שטרם בוצעה נתיחה בגופה ויהיה זה בלתי ראוי לשער מהי סיבת המוות". קולי הוסיף כי בשלב זה המוות מוגדר כבלתי מוסבר וטרם בוצעו מעצרים של חשודים במעשה.

קהל מחוץ לביתה של איימי וויינהאוס. Sylvia Linares, GettyImages
מחוץ לביתה של איימי וויינהאוס בקמדן, לונדון./GettyImages, Sylvia Linares

בדיווחים על סיבת המוות של הזמרת חטאו רבים מעיתוני בריטניה וגם כלי תקשורת זרים. זאת בשל התנהלותה הפרועה והבעייתית של וויינהאוס, וחיבתה לחומרים ממכרים, שלא פעם גרמה לה להיתקלויות עם המשטרה, הובילה אותה לבתי חולים וכמובן גרמה לה לבטל הופעות. בין הדיווחים בעיתונים נכתב כי ככל הנראה הסיבה למנת היתר היא שברון ליבה של וויינהאוס לאחר פרידה מבן זוגה ראג' טראוויס.

דני פנתקי, מפיק ברשת MTV אמר לסאנדיי מירור: "החבר של ידידה שלי הוא שוטר, והוא זה שמצא את איימי וויינהאוס מתה. מנת יתר של אקסטזי". הצהובון דיווח עוד כי אחד מחבריה של הזמרת סיפר שוויינהאוס לקחה "גלולה מפוקפקת".

קהל מחוץ לביתה של איימי וויינהאוס. Joel Ryan, AP
ניסו להכריח אותה ללכת לגמילה, והיא אמרה "לא, לא לא". מחוץ לביתה של איימי וויינהאוס/AP, Joel Ryan

במקביל, הדיווחים על מותה של וויינהאוס כבר חצו את האוקיאנוס והגיעו לאביה, שהיה באותה השעה בטיסה לארצות הברית. בשיחה עם הסאנדיי מירור הבריטי אמר מיטש וויינהאוס ההמום: "זה לא אמיתי. אני הרוס לגמרי. אני עולה על המטוס הבא בחזרה, אני חוזר הביתה. אני חייב להיות עם איימי".

וויינהאוס האב הגיע לארצות הברית לשתי הופעות שהיו אמורות להיערך במועדון ג'אז בניו יורק מחר, אך כעת יבוטלו. "אני לא יכול להישבר, למענה. המשפחה שלי זקוקה לי", הוסיף. "אני הרוס, זה הלם גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully