וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי וויינהאוס צפויה להיקבר ביממה הקרובה

25.7.2011 / 10:43

הלווייתה תתבצע בהתאם להלכה היהודית. במקביל דוחה משפחתה את הדיווחים לפיהם מותה נגרם ממנת יתר של סמים

הזמרת הבריטית איימי וויינהאוס שהלכה לעולמה שלשום צפויה להיקבר ביממה הקרובה, כדי לשמור על חוקי ההלכה היהודית. הלווייתה עוכבה כדי לאפשר לאביה לשוב מארצות הברית. בטרם תשוחרר לקבורה תבוצע נתיחה בגופתה של וויינהאוס על מנת לקבוע את הגורם למותה, אולם עשויים לחלוף מספר שבועות עד שיפורסמו תוצאות הבדיקה.


במקביל דחתה משפחתה של וויינהאוס את הדיווחים לפיהם הזמרת מתה כתוצאה ממנת יתר של אקסטזי, קוקאין וקטמין. מקורביה כינו את הדיווחים "שטויות". הדברים תואמים לעת עתה את הודעות המשטרה הבריטית שעדיין מגדירה את מותה של וויינהאוס "בלתי-מוסבר", כיוון שטרם בוצעה נתיחה בגופתה.

מקורב לוויינהאוס אמר לסאן הבריטי כי הזמרת עברה בדיקות רפואיות בקביעות, ולכן מותה לא היה צפוי. "הרופא היה מרוצה ממצבה", אמר. "כשעזב את ביתה בשישי בערב לא היו לו חששות. פחות מיממה לאחר מכן היא נמצאה מתה. בריאותה של איימי הייתה שברירית מאוד והיא עברה סדרה של בדיקות".

ואם חוסר הבהירות סביב נסיבות מותה לא ברור, יום לאחר שהתגלתה גופתה של הזמרת הצעירה צפים כעת דיווחים לפיהם ייתכן שוויינהאוס מתה שש שעות לפני שהוזעקו כוחות ההצלה. האחרונים ששוחחו עמה היו אנשי צוות הביטחון שלה, בשעה 10:00 ואילו גופתה נמצאה רק בשעה 16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully