וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "סופר 8", "קאטפיש" ועוד

28.7.2011 / 7:28

"סופר 8", אחד הסרטים המדוברים של הקיץ, מגיע למסכי הקולנוע בישראל ופוגש שם את "קאטפיש" המהולל ועוד

סופר 8

לאחר שמיצב את מעמדו כאחד מאנשי הטלוויזיה והקולנוע המובילים בארצות הברית, התפנה ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים", "סטאר טרק") לסגור מעגל וליצור סרט על ילדותו, על הקולנוע שאהב אז ועל הסיבות שנמשך מלכתחילה למסך הגדול. הוא עושה זאת דרך סיפורה של חבורת ילדים הגדלה, כמעט בדיוק כמוהו, בעיירה קטנה בארצות הברית של סוף שנות השבעים. הזאטוטים הנ"ל, בדיוק כמו אברהמס בזמנו, יוצאים לצלם סרט חובבני באמצעים הדלים שעומדים לרשותם, ובאמצע הצילומים קורה משהו שהופך את החיים שלהם לסוערים יותר מכל דבר שראו אי פעם בקולנוע.

בימוי: ג'יי ג'יי אברהמס. משחק: אל פאנינג, קייל צ'נדלר (112 דקות).

איזה עוד סרטים עסקו בעשיית סרטים?

מתי ואיפה רואים את "סופר 8"?

קאטפיש

לאחר שכבר הוקרן בטלוויזיה, מגיע סרט התעודה המדובר "קאטפיש" באיחור רב גם למסכי הקולנוע בישראל. כידוע, התפניות העלילתיות כאן כה רבות ומפתיעות ומגיעות בשלב כה מוקדם, שאין זה יאה לפרט יותר מדי על המתרחש בו. אפשר רק לומר שהוא מתאר לנו איזה שינויים הביא פייסבוק לעולמנו, ומדוע יש דברים שהוא בכל זאת לא יכול לשנות.

בימוי: אריאל שולמן, הנרי ג'וסט (87 דקות).

מתי ואיפה רואים את "קאטפיש"?

סטטוס: ידידים

קומדיה אמריקאית עצמאית שהשתתפה בפסטיבל סאנדנס האחרון, ובדומה לסרטים רבים מסוג זה, עוסקת בחייהם של נערים לבנבנים מפונקים תושבי ניו יורק. במקרה זה, אמה רוברטס, בתפקיד דומה לזה שגילמה ב"It's Kind of a Funny Story", מגלמת תיכוניסטית בוגרת המתידדת עם בנה גילה הילדותי (פרדי היימור). האם השניים ישכילו לשמר את ידידותם האפלטונית?

בימוי: גווין ווייזן. משחק: אמה רוברטס, פרדי היימור (83 דקות).

מתי ואיפה רואים את "סטטוס: ידידים"?

אלמאניה שלי

לאחר ש"עיילה" כבר הוכיח לנו לפני חודשיים כי פאטי אקין אינו היחיד שיוצר סרטים על מהגרים טורקים בגרמניה, הנה מגיעה עוד הוכחה לכך. הפעם, זוהי הקומדיה של יסמין סמדרלי, היא בעצמה גרמנייה ממוצא טורקי, העוסקת במשפחת מהגרים שיוצאת למסע שורשים. הסרט השתתף בפסטיבל ברלין האחרון וזכה להצלחה בגרמניה.

בימוי: יסמין סמדרלי. משחק: פאהרי אוגון ירדים, דמט גול, ודאט ארינקין (97 דקות).

מתי ואיפה רואים את "אלמאניה שלי"?

  • עוד באותו נושא:
  • סופר 8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully