וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצים של מייקל ג'קסון נגד מופע המחווה לזכרו

28.8.2011 / 12:52

סאגת מופע המחווה למייקל ג'קסון נמשכת: אחרי ששניים מאחיו טענו כי אין לקיים את המופע בזמן משפט ההריגה בפרשה, גם המעריצים מתנגדים: "הדבר האחרון שנרצה זה לחגוג"

המלך מת, המשפחה מסוכסכת, המעריצים מתנגדים: אחרי ששניים מאחיו של מייקל ג'קסון יצאו נגד מופע המחווה לזכרו, עכשיו גם המעריצים מצטרפים למתקפה.

במופע "מייקל לנצח: מופע המחווה", שאמור להתקיים ב-8 באוקטובר בווילס, יופיעו כריסטינה אגילרה, סי לו גרין, סמוקי רובינסון ו-Ne-Yo, אחד המתמודדים הרציניים על תואר היורש של ג'קסון. אבל קיומו הצפוי במקביל למשפט ההריגה של ד"ר קונראד מוריי, רופאו של ג'קסון הנאשם בגרימת מותו, מדיר שינה מעיניהם של המעריצים.

"לא נכון לקיים את המופע בזמן המשפט", הצהיר גרי טיילור, ראש מועדון המעריצים "קהילת MJJ", המונה כ-80 אלף חברים. "המעריצים הולכים לראות ולשמוע דברים שיהיה להם קשה מאוד להתמודד איתם רגשית", אמר טיילור לבילבורד, "הדבר האחרון שהם רוצים זה לחגוג במופע מחווה". לדבריו, המעריצים אינם קוראים לביטול המופע, אלא רק לדחייתו לאחר סיום המשפט. "אם הוא לא יידחה", הזהיר טיילור, "כל מי שיגיע למופע המחווה יהיו מעריצי כריסטינה אגילרה וסי לו".

מועדון המעריצים של טיילור הפיץ לאחרונה מכתב היוצא נגד קיום המופע, עליו חתמו 35 מועדוני מעריצים של מייקל ג'קסון ברחבי העולם.

מפגינים דורשים צדק למייקל ג'קסון. AP
"דורשים צדק עבור מייקל". מעריצי מייקל ג'קסון/AP

המעריצים מצטרפים במחאתם לשניים מאחיו של ג'קסון, ג'רמיין ורנדי, שפרסמו בחודש שעבר הצהרה משותפת נגד המופע. "רצינו להבהיר שבזמן שאנחנו תומכים ברוח האירוע המתוכנן לזכר אחינו, אנחנו לא חושבים שזה ראוי לקיימו בזמן משפט פלילי העוסק בגרימת מותו", כתבו שני האחים. לטענתם, "קיום האירוע לא מכבד דעות ותקוות שהובעו בצורה הברורה ביותר".

ואולם, מרבית משפחתו של ג'קסון הסכימה להשתתף במופע המחווה המתוכנן. אחיו, ג'קי, מרלון וטיטו, אמרו כי היה חשוב להם לקחת חלק במופע כיוון שאמם תמכה בו ו"רצינו להיות שם לצידה".

כריס האנט, נשיא Global Live Events, החברה המפיקה את אירוע המחווה הגיב על הטענות נגד המופע. "אני לא מאמין בטיעון הזה של 'מופע בזמן המשפט'", אמר הארנט לבילבורד, "אני אוהב את ג'רמיין ומקווה שהוא ישתתף במופע, אבל צריך לזכור שהוא ניסה להרים שני מופעים דומים בעבר ונכשל. זה גורם לי לתהות אם זה חלק מההתנגדות שלו למופע שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully