וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגול באמת דומה ללינדסי לוהן? 5 הערות על הטלוויזיה של השבוע

31.8.2011 / 6:57

איך מרגול הפכה ללינדסי לוהן, דפני ליף בנתה מחדש את שרון גל ורק ביונסה הראתה עד כמה MTV זקנה. 5 הערות על הטלוויזיה של השבוע

מרגול?! לינדסי לוהן?!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אומר זאת כך יונית, אני נשבע שלא ג'ון סטיוארט כותב לי את החומרים. אמנון אברמוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה תאמרו על אמנון אברמוביץ'? מאז שאהוד ברק התייחס לסירוב של ביבי להיכנס למשא ומתן עם הפלסטינים ואמר ש"ישראל לא יכולה להתנהג כמו דובי לא לא", לא נשמעה במשדרי האקטואליה מטאפורה כל כך מקורית ומוזרה. "מרגלית צנעני היא לא אולריקה מיינהוף מכנופיית באדר מיינהוף", התייחס אברמוביץ' ב"אולפן שישי" להמולה התקשורתית בפרשת מרגול, "היא בקושי הבדרנית האמריקאית לינדסי לוהאן", קחו את הא' ב"לוהאן" כבונוס להגייה הייחודית של אברמוביץ'. אז נחמד לגלות שהפרשן הוותיק לא רק צופה בסתר במבזקים של ג'וליאנה בערוץ !E, אלא שמלך ה"אומר זאת כך" עדיין נסער מהפרשיות סביב לינדסי ה"בדרנית" לוהן ולעולם לא יסלח לפפראצי על העוול שנעשה לה. מדהים.

לינדסי לוהן בסכנה שתסיים כמו איימי וויינהאוס

פרשת מרגול: כל הכותרות, הדיווחים והפרשנויות

מרגול דומה ללינדסי לוהן? דברו על זה בפייסבוק שלנו

שרון גל, הלילה שאחרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ב' זה באמא שלך, מה אתה רוצה? שרון גל מכין את הוולה לראש של דפני ליף ב"לילה כלכלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רחמים על שרון גל. התקרית המתוקשרת שלו עם דפני ליף (שהתעמת איתה על שירותה הצבאי והביא לנטישתה את הראיון) הזיקה לו בדרכים שהוא לא העלה בדעתו. לא מדובר בביקורת הציבורית נגדו חלילה, אלא במעמד הזמני החדש של "לילה כלכלי", שתוך לילה הפכה לתוכנית מסקרנת. בדרך כלל הצפייה ב"לילה כלכלי" נעשית תוך כדי נמנום, כשהקול של שרון גל רק מפריע לצופה להירדם על הספה או סתם מהדהד ברקע בזמן צחצוח השיניים לפני השינה, אבל פתאום הוא בעין הסערה.

פתאום דעותיו נבחנות בשבע עיניים, כשהפעם הן פקוחות לחלוטין. האם הוא אכן עיתונאי אמיץ, כמו שאומרים חבריו, או שהוא הגיא פינס של הכלכלה? האם באמת הוא ניחן בתעוזה לשאול את השאלות הנכונות והישירות, או שהוא יודע להכעיס רק מרואיינות כמו יעל בר זוהר ודפני ליף ברגעי מצוקה שלהן? מתברר שהתשובה לא ממש מחמיאה לגל. מתברר שיותר מחמיא לו לעבור מתחת לרדאר של צופים מנומנמים, שמאזינים לו רק בחצי אוזן ולא מחפשים את פרצופו האמיתי.

"לילה כלכלי": לא חסר מהומות בתוכנית הזו

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לשבור את המסך של ערוץ 1

האצן הג'מייקני יוסאין בולט. רויטרס
יוסאין בולט לא זועם בשל הדחתו מגמר ריצת ה-100 מטר, אלא מחפש את עמית הורסקי/רויטרס

מי שאינו חובב ספורט, לא יצליח להבין את גדולתו של ערוץ הטלוויזיה הכי מקצועי על המסך, יורוספורט. ספק אם יש ערוץ אחר שמתנהג בצורה כל כך מכובדת לצופיו. זו לא רק האלגנטיות האירופית, אלא בעיקר ההתחשבות בצופה וההבנה של צרכיו. כמו יורוספורט, גם ערוץ 1 רכש את הזכויות לאליפות העולם באתלטיקה, אבל קשה למצוא אפילו סיבה אחת הגיונית לצפות באירועים דווקא לצד החבר'ה מרוממה, שיושבים באולפן ומעיזים ללגלג על המארגנים מקוריאה.

חמור מזה, בזמן שכל אירופה נסערת מביצועיהם ההירואיים של טובי הספורטאים בעולם, בערוץ 1 קטעו את תחרויות הקפיצה במוט בדיוק בשיאן לטובת תוכנית מהטלוויזיה הלימודית. כי מהו ספורט לעומת הסכמים קיבוציים? פעם, ב"לה מרמור", אורי זוהר שבר את המסך בזעם כי שידרו אופרה במקום כדורגל. היום פשוט מעבירים לערוץ שמוכיח מחויבות אמיתית לצופים שלו, וגובה מהם הרבה פחות כסף.

אליפות העולם באתלטיקה בוואלה! ספורט

ביונסה חושפת את הבלוף של MTV

ביונסה טקס פרסי MTV. MTV
כשאת מלטפת את הבטן, רוצים להיות הטבור. ביונסה/MTV

הרגע שהמחיש יותר מהכל את המצוקה של MTV היה כשביונסה ליטפה את הבטן בטקס פרסי ה-VMA והכריזה שהיא בהיריון. הכוכבת הסקסית בעולם כבר חוגגת יום הולדת 30, ופתאום נראתה זקנה. מי שהיתה עד לא מזמן מלכת הפופ, בקרוב תלך עם ג'יי זי ל"שילב" כדי לקנות משטח החתלה וכיסא בטיחות לרכב. גם בריטני ספירס, לוליטה בדימוס, אוטוטו בת 30. השבוע היא קיבלה פרס למפעל חיים בטקס פרסי ה-MTV, כאילו נגמרו הכוכבים שמזוהים עם הערוץ, ורק זמרת ששרדה בתעשייה 14 שנה ראויה לכבוד.

ליידי גאגא, עוד אחת שלקח לה בסך הכל שנתיים כדי להמאיס את עצמה ולהפוך למרק שהתקרר, ניסתה לנשק את בריטני, אבל מה בריטני צריכה שטויות כאלה בגילה, אחרי שכבר עשתה את זה לפני עשור עם מדונה. גם המחווה המרגשת לאיימי ווינהאוס בעיקר הזכירה שהיא היתה צריכה למות כדי שישמיעו אותה בערוץ של "ג'רזי שור". ג'סטין ביבר בן ה-17, ילד חנון ונטול כריזמה, קיבל פרס על "Male Performance". בזמן שעולם המוזיקה ממשיך לפרוח וליהנות ממגוון גדול של סגנונות ודרכי חשיפה, MTV נראה כמו מוסד גריאטרי של דיוות בנות 30, שזה בדיוק הגיל שלו. הערוץ הפך לקורבן של התרבות שהוא עצמו יצר, וזה לא מחזה נעים במיוחד.

פרסי הקליפים של MTV: כל קורבנות האופנה של הטקס

פרסי הקליפים של MTV: מה בעצם קרה שם?

תכנים בלעדיים מהטקס ב-MTV ישראל

הטראומה המנצחת של מני מ"ממשפחה מודרנית"

ריקו רודריגז מתוך "משפחה מודרנית". imdb
גאונות אמיתית. מני מ"משפחה מודרנית"/imdb

מני דלגאדו מ"משפחה מודרנית" קורע את הנשמה. אתה אוהב אותו ומרחם עליו בו זמנית. לא ברור איפה מצאו את הילד הפורטו ריקני השמנמן הזה, את הגאון הקומי המחונן הזה. זו לא סתם הברקה קומית מקורית, הוא באמת מעורר השראה והשתאות. הדמות עצמה גרוטסקית, אבל מציאותית והגיונית. אחרי הכל הוא הבן של גלוריה הלוהטת והמגוננת, וקורבן של האהבה האובססיבית שלה. לא במקרה יש לו ביטחון עצמי מופרז, אבל חוסר מודעות חברתית. יש לו דם חם של מאהב לטיני, אבל נתונים פיזיים שלא מאפשרים לו למצות את היכולות הרומנטיות שלו. כשהוא לבוש במקטורן ערב בורדו, שותה קפה ומעלעל בעיתון, נוזף באביו החורג על תרבותו האמריקאית הנבובה, קשה שלא להעריץ את הגוץ הקולומביאני, ולחוש צער על הנשמה המבוגרת שכלואה בגוף של ילד. ככה נראית הטראומה של הילד המחונן בגרסתה הקומית.

"משפחה מודרנית" בוואלה! yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully