וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורי אלפי עורך את וואלה! תרבות: תומר יוסף מארח את גורי בחזרה

14.10.2011 / 10:16

בין השאר, גורי אלפי שמע פעם כמה דיסקים והחליט שהוא מבין במוזיקה, אז תומר יוסף נתן לו לשיר איתו את "פרח מקומי" הנפלא. צפו

דייב שחר

(צילום: אבי כהן ודייב שחר, עריכת וידאו: רן צימט)

תומר יוסף הוא כבר מותג בתרבות הישראלית לשילוב בין מקצבים שחורים ולבנים, מוזיקה שמחה ומהורהרות, הופעות מצוינות ושירים איכותיים. במהלך השנים, הוא וגורי אלפי נפגשו על במות שונות ובפלטפורמות שונות ונוצר ביניהם לא רק קשר אישי, אלא גם אמנותי שמבוסס על אהבתם לז'אנרים כמו אר אנ' בי, סול וכל מה שיש בו גרוב ונשמה. לכן, היה זה אך טבעי שבמסגרת פרויקט "עורך אורח", בו גורי אלפי משתלט על וואלה! תרבות, יבצעו השניים שיר משותף. הפור נפל על "פרח מקומי", שיר מצוין של יוסף כולל הפזמון הנהדר "איך אומרים ביפנית, אני צריך עזרה".

"פרח מקומי" יופיע ב"השחר 35", אלבום הסולו השלישי של תומר יוסף, שממשיך במקביל בתפקיד סולן להקת בלקן ביט בוקס ותמיר מוסקט, חבר ההרכב, אף מתופף בצילום שלפניכם שנערך בחדר החזרות פלוטו. יוסף ישיק את האלבום ב-3 בנובמבר במועדון הזאפה בתל אביב, יחד עם להקת הליווי המצוינת שמלווה אותו כאן: תמיר מוסקט שהפיק מוזיקלית את האלבום, איתמר ציגלר תום דרום ודן זיתון. הופעות נוספות של יוסף:

3/12 אלפנט - קריית חיים
8/12 פטריה- קיבוץ דן
12\15 צאלים

הביצוע המשותף של תומר יוסף וגורי אלפי הוא חלק מפרויקט "אצלנו בסוכה – אורחים עורכים את וואלה!'". במסגרתו, הערוצים המרכזיים של וואלה! נערכים על ידי הכישרונות הגדולים בתחום. כל אחד מהם קיבל הזדמנות ליום אחד לעבור אל אחורי הקלעים של העיתונות הישראלית ולהעביר לקהל פיסה מהעולם כפי שהוא רואה אותו, עם כל הסודות, הידע והניסיון. בכיסא העורך של וואלה! תרבות התיישב גורי אלפי, ואליו מצטרפים אריק זאבי בוואלה! ספורט, גל אוחובסקי בוואלה! סלבס, מיקי בוגנים בוואלה! אופנה ותירס סקסואל בוואלה! ZONE.

איך שכנענו את גורי לערוך את וואלה! תרבות?
גורי בראיון בלעדי: מה אמנים שלא אוהבים יהודים מחפשים כאן?
גורי תוהה: למה אין יותר קומדיות בקולנוע הישראלי?
עשרת ספרי המד"ב האהובים על גורי
גורי חושב שאנימציה זה לוהט
גורי רצה לדעת איך המחזמר של יוצרי "סאות' פארק"?

גורי אלפי עורך את וואלה! תרבות: פרויקט מיוחד
אריק זאבי ערך את וואלה! ספורט
סוכות 2011: מדריך האירועים השלם
אהבתם את הביצוע לשיר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully