וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי ג'רווייס ינחה שוב את טקס גלובוס הזהב?

שני גורקביץ'

3.11.2011 / 15:22

הקומיקאי הבריטי שעלב בכוכבי הוליווד במהלך הטקס האחרון, מסרב כבר תקופה ארוכה לשוב ולהנחות את האירוע. בעקבות פגישה סודית בפריז, האם שינה את דעתו?

למרות שציין פעמים רבות כי לא ינחה את טקס גלובוס הזהב הבא, מתפרסמים היום (חמישי) דיווחים המרמזים כי ייתכן שהקומיקאי ריקי ג'רווייס עומד להסכים לסיבוב נוסף של בדיחות על חשבון אצולת הוליווד. ג'רווייס, שהנחה את טקס גלובוס הזהב האחרון שנערך בינואר וגם את זה שלפניו, גרם לסערה גדולה בעיר הקולנוע לאחר שצלף מעל הבמה בכל מי שהסתבך או כשל בהוליווד במהלך השנה החולפת. מלשונו החדה של ג'רוויס נהנו צ'רלי שין, שר, תא העיתונאים הזרים בהוליווד, ג'וני דפ, אנג'לינה ג'ולי, נשות "סקס והעיר הגדולה", טום קרוז, רוברט דאוני ג'וניור ועוד.

בעקבות המהומה שקמה לאחר הטקס הוזהר ג'רווייס כי לא ישוב לעבוד בהוליווד. אולם ברגע שהתפרסמו נתוני הצפייה של אותו הערב, שהראו זינוק גדול ברייטינג של רשת NBC, היה ברור שג'רווייס הוא סחורה חמה ותוך זמן קצר הוא התבקש להנחות גם את טקס הפרסים הבא.

אז מה בדיוק אמר ג'רווייס באותו הערב?

"הרייטינג שוב עלה, והמארגנים ביקשו ממני לשקול שנה שלישית", כתב אז ג'רווייס. "אני לא חושב שכדאי לי. אני לא יודע מה אוכל לעשות טוב יותר. בטוח שלא יכולתי להשיג להם סיקור תקשורתי גדול יותר. אתם מכירים אותי. שתי עונות זה מספיק". אולם דיווחים שמגיעים היום מצביעים על כך שייתכן וג'רווייס יחזור לסיבוב שלישי. הקומיקאי הבריטי נצפה מסב לשולחן ארוחת הערב במסעדת שה בנואה בפריז לצד נשיאת איגוד הכתבים הזרים בהוליווד, אידה טקלה אוריילי, וראש מחלקת ההפקות המיוחדות של רשת NBC. על פי דיווח אנשי הניו יורק פוסט "השמפנייה זרמה והכוסות הושקו". נציגי הרשת סירבו להגיב לדיווחים.

בהמשך לפרסומים צייץ ג'רווייס "אווו! העלילה מסתבכת..." וצירף לינק לכתבה של הפוסט. בתגובה לשאלת אנטרטיינמנט וויקלי בנושא מסר איש יחסי הציבור של ג'רווייס: "בפעם הקודמת שאמרתי שאני בדיונים על לשוב ולהנחות, כולם אמרו שאני משקר. אז אני לא אומר כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully