וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב נולד": נדב ואסף מתאוששים מפרשת תמר יהלומי ומרגול

13.11.2011 / 7:13

נדב ואסף הודחו מ"כוכב נולד" אחרי פרשיית תמר יהלומי, אבל גם מזה הם התאוששו. לקראת מופע חדש, הם מספרים שגם מרגול לא חברה

צמדים מוזיקליים תמיד היו אנומליה בקונספט אינדיבידואלי כמו "כוכב נולד". בתוך מסלול המקדש את האחד, הזמר המבצע, מתמודדים כמו האחים צנחני, למשל, הציגו דרך קצת אחרת. הנציגים האחרונים של התופעה בתוכנית היו נדב (הופמן) ואסף (שלם), שהגיעו גם רחוק למדי ב"כוכב נולד 9" – השניים השתתפו באותו משדר הדחה מפורסם שנתפר לאחר פרשת זיופי ההצבעות, פרשה המכונה "פרשת תמר יהלומי". השניים, שהפסידו ללירון רמתי באותו משדר, לקחו את הזמן להתאושש ועתה הם שבים, למופע ראשון שלהם שיעלה מחר (שני) בזאפה בהרצליה. מעניין מה שגיב טיירי היה אומר על זה.

"כוכב נולד הייתה חוויה טובה מאוד, חוויה רוחנית", אומר שלם לוואלה! תרבות. "זה מעביר את הבן אדם כל מיני תהפוכות נפש. מבחינתי, רגע השיא היה כשעשינו את 'צלצולי פעמונים' של אהובה עוזרי, שזאת היתה באמת יציאה חזקה. ניסינו לדחוף שיר מקורי, אבל זה לא קרה. זה יכול היה להיות רגע השיא". "גילינו את עצמנו שם", מוסיף הופמן, "תמיד ידענו שביחד אנחנו משתלבים, אבל שם בעצם גילינו שיש לזה אפקט ממש חזק ושאנחנו צריכים לקחת אותו החוצה".

בניגוד לנדב, לאסף זו ממש לא הפעם הראשונה בקדמת הבמה: הוא הוביל את להקת הגולשים מלכה באיה, שזכתה בפסטיבל השירים של ישראל לפני חמש שנים עם השיר "אם את בעניין" (שניצח שירים כמו "להיות SO FAR" של הבנות נחמה, "עיניים זרות" של רונה קינן ו"עזרה בדרך" של נעם רותם). השיר זכה להצלחה מכובדת ולכן רבים הרימו גבות שהחליט להתמודד בתכנית. "משהו דחף אותי לשם", הוא אומר. "הייתי סרבן של 'כוכב נולד' במשך שש שנים. כל שנה הציעו לי ללכת, ואף פעם לא עשיתי את זה. במקרה בדיוק התחלתי לעבוד עם נדב וחזרנו להיפגש, ואז עשיתי איזה אחד ועוד אחד ואמרתי יאללה, נלך על זה. בהתחלה בכלל חשבתי שנדב ילך ויעשה את זה, שאני אביא אותו איתי ואברח, ואז באנו לאודישן ואחר כך כל פעם שניסיתי למצוא איזה מפלט כבר אי אפשר היה".

השניים הגיעו לשלבים די מאוחרים - עד לתכנית חצי הגמר/גלגל ההצלה, בעונה שהתגלתה כרצופת שערוריות, אחרי שפרישתה של תמר יהלומי בעקבות סקנדל ההצבעות של אביה גרמה להפקת התכנית לשנות קצת את הכללים, וכמובן כבוד השופטת מרגלית צנעני שהסתבכה בעניינים שלא כל כך קשורים למוזיקה.

אתם חושבים שאלמלא הזיופים יכולתם להתברג גבוה יותר?

נדב: "אני לא יודע מה היה קורה. אני יודע שהיה לנו מסלול מסוים והמשכנו בו ואז המשכנו הלאה. אם יצאנו מסופקים מעצמנו אז ניצחנו את מה שצריך לנצח. ידענו שאם נלך לכיוונים האלה אז משהו בעניין המוזיקלי קצת ייאבד".

אסף: "אני לא מתעסק בזה וזה לא עניין אותי אז וגם לא עכשיו. לא עניין אותי מה שקרה מאחורי הקלעים. אנחנו באנו לעבוד".

ופרשת מרגול?

אסף: "בוא לא נדבר על זה. מרגול בתכנית כל הזמן באמת נתנה פידבקים טובים אבל זה לא שאני חבר שלה או משהו. לא דיברתי אתה יותר מדי".

נדב, אסף ותמר יהלומי בזמנים אחרים:

היו שאמרו שיש לכם פוזה של רוקרים אבל נפלתם לשמאלץ של "כוכב נולד".

אסף: לפני הכל, אני עושה מוזיקה. אני אוהב הרבה סגנונות. אם אני מרגיש נוח במיינסטרים? בוא נגיד שאני כמו שמש ביום מעונן".

נדב: "הקו שלנו נורא מסוגנן. אנשים רצו ליצור איזושהי תדמית על בן אדם אבל כבר אחרי שני פרקים זה התהפך להם פתאום. אני לא מגדיר את עצמי מבחינת אישיות מוזיקלית זו או אחרת, אבל אם מישהו בא ואומר 'אלה רוק-סטארים, איזה מגניבים הם', אז יאללה, שמבחינתו אני אהיה רוק סטאר".

ומה בעצם יהיה בהופעה?

אסף: "ההופעה תתחלק לביצועים שמאוד אהבנו מהתכנית ובנוסף יהיו גם חומרים מקוריים של הצמד שנכתבו בחודשים האחרונים. גם נחשוף לראשונה את הכרס של נדב. 'אם את בעניין' זה מלכה באיה. לא מערבבים בשר עם חלב, מה פתאום?"

נדב ואסף: התגעגעתם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully