וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מוסיפה עוד הופעה בישראל

עינב שיף

18.3.2012 / 0:04

בעקבות הביקוש להופעה שפותחת את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה ב-29 במאי ברמת גן, מלכת הפופ מוסיפה הופעה נוספת בישראל

מדונה מוסיפה הופעה נוספת בישראל, זאת בעקבות הביקוש הרב להופעה הראשונה שלה ב-29 במאי. מלכת הפופ צפויה לפתוח את סיבוב ההופעות הבינלאומי החדש שלה בהופעה באצטדיון רמת גן, וכפי שנודע לוואלה! תרבות תתווסף לכך עוד הופעה, ככל הנראה בימים שלאחר מכן.

סביר להניח שמה שתרם למכירת הכרטיסים המואצת היה מחירי הכרטיסים הזולים יחסית להפקה בסדר הגודל הזה, שנעו בין 240 שקלים למקומות הזולים ביותר ל-490 שקלים. איצטדיון רמת גן יועצב עבור ההופעות כאמפי תיאטרון ויכלול רק 30 אלף איש. בשל העיצוב המיוחד הבטיח שוקי וייס, מפיק המופע, כי הבמה עצמה תגיע עד מרחק של 40 מטר מהשורות הראשונות.

מדונה עצמה תגיע לישראל שבועיים לפני ההופעות לצרכי חזרות, כשלפני כן היא תבצע אותן בניו יורק ולונדון. לאחר מכן היא תטוס לאבו דאבי וטורקיה. יחד עם מדונה יגיעו 350 אנשי צוות, אליהם יחברו לא פחות מ-1,200 אנשי צוות מקומיים. הציוד יגיע בארבעה מטוסי ג'מבו ו-16 סמי-טריילים שיגיעו מאירופה.

מדונה מגיעה לישראל שנתיים וחצי אחרי שחתמה כאן את סיבוב ההופעות העולמי הקודם שלה בשתי הופעות ענק, בהם נכחו כ-100 אלף איש. הזמרת פתחה באחרונה רשמית את הקאמבק שלה עם סרט בבימויה, הופעה מאוד מדוברת בסופרבול בה צפו למעלה מ-100 מיליון איש ושחרור של סינגלים וקליפים לקראת אלבומה החדש, "MDNA", שייצא ב-26 במרץ לחנויות.

את תגובת הפקת המופע לא ניתן היה להשיג.

מדונה מוסיפה הופעה: אתם מתכוונים ללכת? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully