וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 34: מתגעגעים לגיל 25

4.7.2012 / 6:44

שיר געגועים לגיל 25, קאברים מעולים לפליטווד מק, הפתעה מטום פטי ואדי ודר וחזרה לפסקול של "סינגלס", הטוב בכל הזמנים. בלוג הרוק

"The 1975 - "The City" / "Facedown

להקת השבוע שלי היא אחת מהלהקות החדשות הכי מעניינות בסביבה. קוראים להם ה-1975, הם רביעיה ממנצ'סטר, ושני הקטעים ששוחררו מתוך אי.פי הבכורה שלהם, שייצא באוגוסט, שונים לגמרי אבל בעלי אותו אפקט מחולל הייפ. ו-"The City" הוא כבר אחד משירי השנה.

"The Henry Clay People - "Twenty-Five for the Rest of Our Lives

אלבום השבוע שלי הוא החדש של הלהקה מקליפורניה, שעושה שקשוקה מוצלחת של Pאנק ופאוור פופ. למרות שרושם ראשוני עלול לבטל אותם, בעיקר בגלל הקול של הסולן ג'ואי סיארה, כלהקה מעולמות הבלינק 182 (בעולם שלי זו כמובן לא קללה), זו תהיה טעות, כי הרביעיה הזאת ממשיכה את העבודה שבה התחילו ג'פנדרוידס (וזה לא מפתיע שסיארה וחבריו אמרו שהם אובססיביים על האלבום האחרון של הצמד הקנדי): לתת כאפת התעוררות לעולם הרוקנרול, ולהזריק לו קצת רוח נעורים, סליחה על השימוש בצמד המילים הללו.

לאלבום של THCP קוראים "Twenty-Five for the Rest of Our Lives", וזו הרי, פחות או יותר, משאת נפשו של הרוק, ובעצם של מי לא. חברי הלהקה עצמה כבר יותר קרובים ל-30, אבל באלבום שטס על פני 11 שירים בחצי שעה הם חוגגים ומתגעגעים לגיל המושלם ההוא. לא מדובר באלבום גדול, אבל יש בו לא מעט רגעים ששווים את המאמץ. כל זה, כמובן, אם 25 שלכם היה משהו שתמיד חלמתם לחזור אליו. הנה שיר הנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"Dinosaur Jr. – “Watch The Corners

שיר מצוין של ג'יי מאסקיס והחבורה, מתוך אלבום חדש שייצא בספטמבר וייקרא " I Bet On Sky". המנון נולד.

"Divine Fits – "My Love is Real" / “Would That Not Be Nice

שני קטעים כבר שוחררו מתוך אלבום הבכורה של השלישיה הזאת, שכוללת את הסולנים של Wolf Parade ושל ספון, ומסתמן שיש למה לחכות. "A Thing Called the Divine Fits" ייצא באוגוסט.

"Billy Corgan - "The Celestials

נו, אז איפה אתם בסוגיית החדש של הסמשינג פאמפקינז? יאללה, בילי צריך אתכם. הנה ביצוע אקוסטי שלו לאחד הקטעים הבולטים מתוך "Oceania".

קורדרוי חוגג את הקאמבק המופתי של הסאמשינג פאמפקינז

"Spritualized - "Little Girl

קליפ מושקע ועצוב לאחד השירים הבולטים מתוך האחרון והמצוין של ספיריצ'ואלייזד, "Sweet Heart Sweet Light".

עינב שיף על האלבום המושלם של ספיריצ'ואלייזד

חגיגות הפליטווד מק

בשבוע שעבר הבאנו כאן את הביצוע של הניו פורנוגרפרז והגרסה שלהם ל-"Think About Me" של פליטווד מק, מתוך "Just Tell Me That You Want Me", אלבום הקאברים לשירי הלהקה שייצא באוגוסט, והשבוע הגיע תורם של עוד ארבעה ביצועים. תמצאו כאן את האיש והזקן בילי גיבונס מזי.זי טופ, את ליקי לי, את בסט קוסט ואת MGMT.

"Tom Petty & the Heartbreakers with Eddie Vedder – "American Girl

היום בערב (רביעי), אם ירצה השם, אחגוג עם פרל ג'אם בהופעה שלהם בברלין. בשבוע שעבר הלהקה הופיעה באמסטרדם, גם טום פטי בדיוק הופיע בעיר, ואדי ודר קפץ כדי לתת לו גב בשני שירים, ביניהם שיר הסיום. הנה הביצוע המעולה, שצילם דרור נחום.

פצצה מהעבר

ואם כבר ודר, אז השבוע, לפני 20 שנה, יצא פסקול הסרט "סינגלס" (כשלושה חודשים לפני שיצא הסרט עצמו). בשבילי, מדובר בפסקול הכי טוב בכל הזמנים. גם הסרט הוא באנקר ברשימת הטופ-10 שלי, אבל ייתכן שאני לא אובייקטיבי. הוא עשה בי מעשים שאף סרט לא עשה קודם לכן. אני זוכר איפה ומתי ראיתי את הסרט הזה לראשונה (ספטמבר 1992, קולנוע קטן בהמפסטד, לונדון) ואחרי זה דברים כבר לא היו אותו דבר, סליחה על הקלישאה. מאז ראיתי אותו עשרות פעמים, ואת הפסקול שלו שמעתי מאות פעמים.

אם מישהו רוצה לשמוע, להרגיש, להריח, את סיאטל של תחילת שנות התשעים, להבין את המהפכה המוזיקלית שיצאה מהעיר הזאת, ישים את הדיסק הזה ויבין הכל. קמרון קרואו גם סיפר בסרט סיפור אהבה אפקטיבי, אבל כמו שאחת הדמויות שלו אומרת – "תן לי לספר לך על אהבה - אהבה נעלמת, בייבי". הרוקנרול לא. 13 שירים יש בפסקול, רובם המכריע קילרים, והנה שלושה שיאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully