וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מעוררת את זעם הקתולים בפולין

רוני אפרת

2.8.2012 / 18:45

השערורייה החדשה בסיבוב של מדונה: קבוצות קתוליות בפולין האשימו את הזמרת בשריפת צלבים ובקידום פורנוגרפיה ומחו על כך שהמופע התקיים ביום הזיכרון למרד הפולני בנאצים

קבוצות קתוליות בפולין התרעמו על הופעתה של מדונה בוורשה אמש (רביעי) במסגרת סיבוב ההופעות שלה, כיוון שנקבעה באותו תאריך בו פרץ מרד ורשה בשנת 1944. מדי שנה, נוהגים הפולנים להנציח את ניסיון המחתרת הפולנית להתנגד לכיבוש הנאצי בצפירה הנשמעת בשעה 17:00 ברחבי ורשה, באמצעותה מנציחים התושבים את 200,000 ההרוגים הפולנים, רובם אזרחים, שנרצחו בדיכוי המרד.

מפיקי הקונצרט של מדונה הסכימו לבקשת העירייה להקרין טרם ההופעה סרט קצר המגולל את מאורעות 1944 כדי לפייס את המפגינים. ואולם הקבוצות הקתוליות, שלא הסכימו לפשרה, החלו בקמפיין וירטואלי על מנת למנוע מאנשים להגיע להופעה, בטענה כי למעלה מ-50,000 איש כבר חתמו שלא יגיעו. אחת הקבוצות אף טענה כי תפילות המוניות כנגד מדונה כבר התקיימו על מנת למנוע את הופעתה. הם מאשימים את הזמרת בשריפת צלבים, בשימוש בכתרים משוננים המפרים את אמונתם, וכן בקידום פורנוגרפיה. ואולם, תפילותיהם של הקתולים לא נענו וההופעה התקיימה כסדרה.

מדונה בהופעה בפולין:

זוהי אמנם המחלוקת הטרייה ביותר בנוגע לסיבוב ההופעות של מדונה, MDNA, אך לא היחידה. בסיום הופעתה בפריז בשבוע שעבר, מעריצים רבים התקהלו ודרשו את כספם בחזרה בשל משכו הקצר של המופע - 45 דקות בלבד. מדונה טענה כי היו אלה רק מספר בריונים מתוסכלים שזרקו בקבוקי פלסטיק לבמה.

עוד קודם לכן, עוררה מדונה את זעמה של מפלגת הימין הקיצוני בצרפת לאחר שהקרינה בהופעותיה תמונה של מנהיגת מפלגת החזית הלאומית של צרפת, מרין לה פן, עם צלב קרס על פניה. מהמפלגה נמסר כי בכוונתם לתבוע את מדונה בטענת "עלבון לציבור".

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully