וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: כולם שונאים את ג'יי לנו

4.9.2012 / 2:08

ג'יי לנו מעולם לא היה פחות אהוד באמריקה, וילדה רוקדת ושרה מביסה את ועידת הרפובליקנים. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: ג'יי לנו חוטף בראש מג'ימי קימל והאוורד סטרן

זמנים קשים עוברים על מנחה תכנית האירוח הלילית ג'יי לנו. לאחר שבשבוע שעבר נאלץ לפטר עשרות עובדים מצוות התכנית ולקצץ שליש משכרו, נראה שיש מישהו שרוצה לבעוט בו כל עוד הוא למטה. ומי מתאים לתפקיד הזה יותר מאשר המתחרים? מנחה תכנית האירוח הלילית המתחרה ברשת ABC ג'ימי קימל לא הסתיר את סלידתו ממקבילו בתפקיד. "שילך להזדיין", ענה בפשטות כאשר נשאל לדעתו על לנו במסגרת ראיון שנערך בנוכחות קהל במרכז קהילתי קטן בניו יורק.

קימל הוסיף וסיפר כי השניים היו חברים בעבר, חברות אותה כינה "מזויפת", ונזכר בפעם בה חיקה את לנו בתכניתו – כולל הפאה והסנטר המזויף. "חיקיתי את לנו בתכנית שלי וזה היה הדבר הכי כיפי שעשיתי בתכנית". יממה אחר כך, הזמין לנו את קימל להשתתף בקטע בתכניתו שנקרא "10 ב-10" במסגרתו שואל המנחה סלבריטאי נבחר 10 שאלות. קימל השיב בחיוב וניצל את השאלות כדי לנגח את המנחה המתחרה על פרשת הדחתו של קונאן אובריאן מ-NBC. "זה כנראה היה הרגע שאני הכי גאה בו בתכנית", אמר. היריבות בין השניים נמצאת רק בתחילתה, כיוון שתכניתו של קימל צפויה לזוז בקרוב למשבצת השידור של 23:30 – ראש בראש מול לנו.

לנו לא מקבל שקט גם מחבריו לרשת המשדרת. כוכב הרדיו ושופט "America's Got Talent" האוורד סטרן, כינה בתכניתו את לנו "תולעת חסרת עמוד שדרה" בעקבות פיטורי העובדים בתכניתו. בעקבות ההערה קבל סטרן נזיפה חמורה מהרשת בה שניהם משדרים והשתלח בחזרה: "אל תגידו לי לא לדבר על ג'יי. אני אדבר על ג'יי לנו במשך ארבע שעות אם תגידו לי לא לדבר עליו, לעזאזל. כבר סיימתי עם ג'יי ועכשיו אני עצבני שוב. שילך להזדיין", אמר בתכנית הרדיו שלו.

המיותר: הציידת האכזרית פוטרה מ"נשיונל ג'יאוגרפיק"

כשקברניטי ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק הכריזו על עלייתה של התוכנית החדשה "Ultimate Survivor Alaska" הם לא חשבו שיקבלו כל כך הרבה תשומת לב עוד לפני הפרק הראשון. לסדרה, שעוסקת בהישרדות באלסקה, לוהקה בין היתר מליסה בכמן – צידת מיומנת שערכה מסעות ציד בכל העולם, ואת השלל שלה היא מציגה לראווה ב"חדר הפרסים" באתר האינטרנט שלה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שילובה של בכמן בתוכנית גררה תגובות נזעמות מצד הקהל הפוטנציאלי שלה. המתנגדים פתחו עצומה שקראה להדיחה מהתוכנית, עליה חתמו 13,000 בני אדם בתוך יממה. "נשיונל ג'יאוגרפיק זנחה את ערכיה המסורתיים של שימור והגנה (על בעלי החיים – מ.ר.) לטובת שיתוף פעולה עם רוצחת עבור פרסים", כתב יוזם העצומה, טים מרשל. מרשל המשיך וכינה את בכמן "ציידת פרסים חסרת לב", שאחראית למותן של "מאות חיות ללא כל מטרה".

המהלך שכנע את קברניטי הערוץ ואלה הודיעו השבוע על הדחתה של בכמן מהתוכנית. "הערוץ שקל בזהירות את הדיון הציבורי אודות התוכנית שלנו שעוסקת בהישרדות באלסקה ונמצאת כעת בשלבי הפקה ותעלה רק בשנה הבאה", נמסר מהערוץ. "לאחר הרהור נוסף, החלטנו להדיח את אחת ה'שורדות' מהצוות, מליסה בכמן. ציד איננו המרכז של התוכנית ואנו מצטערים על חוסר המידע שהעיב על מה שאנו מקווים שתהיה תוכנית הרפתקנית בנוף המדהים של אלסקה".

הביזאר: הרייטינג של "האני בו בו" עלה על זה של שידורי ועידת המפלגה הרפובליקנית

זה מספר שבועות שאתרי הבידור בארה"ב נותרים פעורי פה. "Here Comes Honey Boo Boo", סדרת הספין-אוף ל-"toddlers and tiaras" בכיכוב משפחה של רד-נקס שבתם בת ה-6 מככבת בתחרויות יופי לקטינות, מככבת בטבלאות הרייטינג כאילו היתה קומדיה של CBS או ריאליטי של FOX.

על מה כל המהומה? מדובר בתוכנית שערורייתית ששוברת את השיאים של עצמה ואת העצבים של המבקרים. בין אם זה משפטים שאומרת הילדה כמו "דולר גורם לי לרצות לצרוח", השיקוי הסודי שהיא שותה המכונה "go go juice" ומורכב בין היתר ממשקה האנרגיה רד-בול, או אמה השתלטנית שלוחצת עליה להשתתף בתחרויות יופי ללא הפסקה – הסדרה הצליחה לעצבן לא מעט אנשים. "האם זה לא הזמן שרשת TLC תישא באחריות להפיכת העולם למקום גרוע יותר?" – הוא רק משפט אחד מיני רבים שנכתבו על הסדרה.

השבוע הצליחה הסדרה לנצח גם את האירוע החדשותי המרכזי – ועידת המפלגה הרפובליקנית, והצליחה שוב להדהים את המבקרים שלא מבינים איך זה קורה. בסדרה צפו השבוע כ-3 מיליון צופים – נתון שהביס את רשתות הכבלים המתחרות - בהן גם כאלה ששידרו את ועידת המפלגה הרפובליקנית - בקרב צופים בני 18-49. היחידה שהיוותה תחרות היתה רשת פוקס ניוז שהצליחה להדביק במעט את הנתונים של הילדה המעצבנת. יצוין כי בסיכום כולל של כל הצופים בכל הערוצים בהם שודרה הוועידה, הצליחו הרפובליקנים לנצח.

הכירו את תוכניות הריאליטי הכי ביזאריות בטלוויזיה

ליהוק שיחוק: בריאן קרנסטון מגיע ל"רוק 30"

בשורה למעריצי הקומדיה של טינה פיי: בעונה הקרובה (והאחרונה) של הסדרה נזכה סוף סוף להכיר את אמו של קנת' פרסל ואת חברה לחיים רון שמככבים בכל סיפוריו המלחיצים של השליח המטורלל. צמד הכוכבים שנבחר לגלם את הדמויות הם השחקנית קת'רין אוהרה וכוכב "שובר שורות" בריאן קרנסטון. עבור קרנסטון מדובר בשיתוף פעולה קומי שני בתוך שבועות עם רשת NBC לאחר שבשבוע שעבר דווח כי הוא יביים פרק בעונה הקרובה של הסדרה "המשרד". העונה החדשה של "רוק 30" תעלה לשידור ב-4 באוקטובר.

לינק לעת צרה: איימי פוהלר מייעצת למעריצים

אם תמיד רציתם בעצתה של איימי פוהלר ("מחלקת גנים ונוף") זו ההזדמנות שלכם. בסדרת הרשת שלה מייעצת הכוכבת ברצינות תהומית למעריצים ששולחים לה שאלות, כמו למשל: כיצד להסתדר עם אחותי הקטנה? כיצד להתמודד עם לחץ? ועוד. נסו גם אתם.

הקטע שעשה לנו את השבוע: הכיסא משיב לקלינט איסטווד

את הנאום ההזוי של קלינט איסטווד בועידת המפלגה הרפובליקנית שנערכה בטמפה, פלורידה בשבוע שעבר אי אפשר היה לפספס. זוכה האוסקר הזקן דיבר במשך 12 דקות לכיסא ריק בו ישב ברק אובמה דמיוני. הבדיחות לא איחרו לבוא, הנה אחת מהן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully