וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמט חדש של קשת וקופרמן נמכר להפקה בצרפת

9.11.2012 / 12:59

"מרתון", פורמט ישראלי מקורי שלוקח חבורת אנשים ללא רקע אתלטי ומכין אותם לריצת המרתון הראשונה בחייהם, נרכש להפקה על ידי החברה הצרפתית הנודעת Banijay

הישג נוסף ברצף מרשים של הישגים בינלאומיים מרשימים לקשת: "מרתון", פורמט מקורי של קשת וקופרמן הפקות, נמכרה לחברת Banijay להפקה בצרפת. הפורמט, שהוצג לראשונה בפסטיבל mipcom, לוקח אנשים ללא רקע אתלטי, ומכניס אותם למחנה אימונים במטרה לגרום להם לרוץ מרתון לראשונה בחייהם. כל פרק עוקב אחר שלב אחד בהתקדמות המתחרים לקראת המטרה הנכספת.

עסקה זו מצטרפת לעסקאות נוספות שהובילה בחודשים האחרונים קשת אינטרנשיונל, הזרוע הבינלאומית של הזכיינית קשת בחו"ל. בין התוכניות שהפורמטים שלהן שנמכרו לאחרונה ניתן למנות את "יצאת צדיק" שנמכרה לשתי חברות הפקה שונות עבור שבדיה, פינלנד ודנמרק; "סברי מרנן", שנמכרה לחברת Sony עבור רשת ABC; "בית ספר למוזיקה" שנמכרה לחברת ההפקות הנורדית Nice Entertainment Group עבור שבדיה, נורבגיה והונגריה; הפורמט הדוקו-קומי של "בת השכן" שנמכר לחברת אנדמול עבור הולנד, איטליה, ספרד, טורקיה והודו; וגם זכויות הפקת הפיילוט של "תא גורדין", שנמכרו לאולפני Universal Television עבור רשת NBC. הפורמט המצליח ביותר שנמכר עד כה היה זה של "חטופים" שעובד לסדרה עתירת השבחים ופרסי האמי "הומלנד". בנוסף מכרה הזכיינית גם את הפורמטים של "שלוש" ו"רמזור", אך אלה ירדו מן המסך במהירות לאחר שלא נחלו הצלחה בטבלאות הרייטינג האמריקאיות.

הגרסה הישראלית של "מרתון" תעלה לשידור במהלך 2013.

מצפים ל"מרתון"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully