וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רחוב סומסום": נחשפה שערוריית מין נוספת

20.11.2012 / 19:00

קווין קלאש, מדובב הדמות של אלמו, עוזב לצמיתות את תוכנית הילדים הפופולרית לאחר שמתלונן נוסף טוען כי קיים איתו יחסי מין בעת שהיה קטין

"רחוב סומסום" עוד לא הספיקה להתאושש משערוריית המין הקודמת שהיכתה בה וכבר ניצבת בפני אחת חדשה. אתר TMZ האמריקאי חשף היום (שלישי) כי קווין קלאש, האיש שאחראי על הפעלת ודיבוב הבובה הפרוותית והחמודה אלמו, ניצב שנית בפני האשמות זהות שהגיש אדם בשם ססיל סינגלטון, כיום בשנות ה-30 לחייו.

סינגלטון טוען גם הוא כי קיים מערכת יחסים מינית עם קלאש בעת שהיה קטין. הוא הגיש תלונה נגד קלאש, בה הוא דורש ממנו פיצוי של יותר מ-5 מיליון דולר. לדבריו, השניים הכירו בשירות שיחות מיוחד לגייז בשנת 1993, כאשר הוא היה בן 15 וקלאש בן 32. "קלאש נהג להשתמש הרבה בשירות השיחות בו הכרנו כדי להכיר קטינים ולקיים עימם יחסי מין", טוען סינגלטון בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט הפדרלי של ניו יורק, בו נכתב גם כי קלאש "גרם לנאשם לבטוח בו ולהאמין לו, בין היתר על ידי כך שלקח אותו לארוחות ערב במסעדות ונתן לו כסף". סינגלטון המשיך ואמר כי בעת עבודתו של קלאש ב"רחוב סומסום", נהג האחרון "לארוב לנערים שיהיו טרף קל עבור הגחמות המיניות שלו".

בתגובה לשאלה מדוע הוא מגיש את התלונה שלו רק עכשיו, כ-20 שנה לאחר שבוצעו המעשים, אומר סינגלטון כי "אז לא הייתי מודע לכך שלמעשה הולכתי שולל על ידי קלאש
בעזרת אמצעים פסיכולוגיים ונפשיים".

קווין קלאש ואלמו. Frederick M. Brown, GettyImages
קווין קלאש ואלמו/GettyImages, Frederick M. Brown

"המטרה של 'רחוב סומסום' היא להיות כלי חינוכי משפיע ולעזור לילדים ברחבי העולם למצות את הפוטנציאל שלהם", נכתב בהצהרה של הפקת התוכנית. "קווין קלאש עזור לנו לעמוד במטרות של המשימה הזו במשך 28 שנים. אף אחד מאתנו, במיוחד קווין, לא רוצים שמשהו יסית אותנו מהמסלול של מה שאנו עושים. למרה הצער, השערוריה סביב חייו האישיים של קווין הפכה למטרות ואף אחד מאתנו לא חפץ בכך, והוא בחור שלו לפעול יותר במסגרת החברה ואז את התוכנית. זהו יום עצוב ל'רחוב סומסום'".

כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי קלאש ניצב בפני האשמות חריפות לפיהן ניהל מערכת יחסים רומנטית ומינית עם קטין. האיש שהתלונן נגד קלאש בחר לשמור על אנונימיות, אך התעקש כי המעשים קרו בעת שהיה בן 16 בלבד. קלאש הכחיש את ההאשמות, והמתלונן עצמו חזר בו זמן קצר לאחר מכן ואמר כי כבר היה בגיר כשהתקיימה מערכת היחסים המדוברת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully