וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ג'יימס בונד מרסק את "דמדומים"

9.12.2012 / 15:45

"סקייפול" חוזר למקום הראשון ומעיף מטה את החלק האחרון של סאגת הערפדים. וגם: ג'רארד באטלר נכשל שוב

יח"צ - חד פעמי

בעולם של שוברי הקופות, חמישה שבועות הם נצח. רוב הסרטים באים והולכים בתוך שבוע, מקסימום שבועיים, וחודש שלם מספיק בדרך כלל כדי לרוקן לחלוטין את כל העשיריה הגדולה ולמלא אותה בסרטים חדשים. מקרה שבו סרט בהפצה רחבה סטנדרטית עושה כותרות בשבוע החמישי שלו הוא נדיר ביותר, אבל זה מה שקרה השבוע ל"סקייפול".

חוגגים את יציאת "סקייפול" ויום הולדת 50 לג'יימס בונד

אחרי שבילה שבוע אחד במקום הראשון, ואז שלושה שבועות במקום השני מתחת ל"דמדומים", "סקייפול" חזר השבוע – החמישי שלו בקולנוע – למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית. הסרט היחיד בשנים האחרונות שיכול לרשום לזכותו הישג דומה הוא "הדרקון הראשון שלי", משנת 2010, שחזר גם הוא למקום הראשון בטבלה אחרי היעדרות של שלושה שבועות. אמנם "סקייפול" לא היה עושה זאת בלי צירוף נסיבות מקרי ששיחק לטובתו – בעיקר מחסור מוחלט בסרטים משמעותיים בשבועיים האחרונים – ועדיין, הישג הוא הישג. כ-11 מיליון דולר הספיקו ל"סקייפול" כדי לתפוס את המקום הראשון השבוע, בעוד "דמדומים" נופל למקום השלישי ו"לינקולן" עולה לשני.

"דמדומים": ראיון מיוחד עם קירסטן סטיוארט ורוברט פטינסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש. "דמדומים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הישג משמעותי הרבה יותר רשם לעצמו "סקייפול" השבוע בבריטניה: הסרט ה-23 של ג'יימס בונד הדיח שם את "אווטאר", והפך לסרט המכניס ביותר אי פעם באי הבריטי. הכנסות "סקייפול" מגיעות שם לכ-90 מיליון פאונד, שהם כ-150 מיליון דולר, והיד עדיין נטויה. הכנסותיו של "סקייפול" בכל העולם כבר מתקרבות ל-900 מיליון דולר, רחוק וגבוה מכל סרט אחר של ג'יימס בונד אי פעם.

אז אם נחזור לטבלה האמריקאית, מה בעצם קרה השבוע? מעט מאוד: הסרט הבודד שיצא לאקרנים בהפצה רחבה, "לשחק עם הלב" ("Playing for Keeps"), הוא כישלון מכל בחינה אפשרית. זוהי קומדיה רומנטית בכיכובם של ג'רארד באטלר, ג'סיקה בייל וקתרין זיטה-ג'ונס, בבימויו של גבריאל מוצ'ינו, הבמאי של "המרדף לאושר" – וכל אלה לא הצילו אותו משחיטה ביקורתית שמצביעה עליו כאחד הסרטים הגרועים של השנה, והשיג כ-6 מיליון דולר בלבד בקופות, מה שממקם אותו אפילו בשבוע חלש כמו זה במקום השישי בלבד. התוצאה הזאת צריכה להדאיג במיוחד את באטלר, שנראה כמו כוכב אדיר בעליה אחרי ההצלחה של "300". זה הסרט הרביעי בתוך שנתיים שנוחל כישלון קופתי מוחלט (הקודם, "הגלישה הגדולה במאווריקס", הגיע רק לפני כחודש). או שבאטלר צריך ללמוד לבחור סרטים טובים יותר, או שהוא מעולם לא היה באמת כוכב קולנוע גדול כמו שהוא נראה.

ראיון עם ג'רארד באטלר על "הגלישה הגדולה במאווריקס"

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחשוב טוב על הבחירות שלך. ג'רארד באטלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם מצב הקופות נראה מדכא, אין מה לדאוג: בשבוע הבא מגיע "ההוביט", כדי לפתוח רשמית את עונת הכריסטמס, והמספרים צפויים לזנק מעלה שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully