וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית המין ב”רחוב סומסום” מתרחבת

11.12.2012 / 11:29

שערוריית המין סביב קווין קלאש, מפעיל בובת אלמו ב"רחוב סומסום", מסרבת לגווע, וכעת הוא עומד מול האשמות של מתלונן רביעי נגדו, הטוען כי גם הוא נפל קורבן למעשיו

בעקבות שלוש התלונות הקודמות בפרשת קווין קלאש, המפעיל והמדובב של הבובה אלמו מסדרת הילדים "רחוב סומסום" - הוא הושעה מעבודתו, וכעת גם נראה שאין שום סיכוי שיקבל אותה בחזרה.

השבוע הוגשה תלונה נוספת נגד קלאש, גם היא בגין מעשים מגונים ועבירות מין שביצע לכאורה במתלונן, שמכנה את עצמו "ג'ון דו". המתלונן פנה אל עורך הדין ג'ף הרמן, שמייצג כבר שניים מהמתלוננים בפרשה.

על פי הדיווחים, קלאש הכיר את המתלונן בשנת 1995 או 1996, כאשר זה היה בן 16 או 17 בלבד. המתלונן טוען כי קלאש שילם לו כסף בכדי לעלות על טיסה ממיאמי לניו יורק – ושם, כשפנגשו, כך הוא טוען, ביצע בו מעשים מגונים.

"לפי כתב התביעה שלנו, קווין קלאש שילם ביודעין לקטין בכדי לוודא כי הוא מגיע אליו במטרה לספק את צרכיו המיניים", מסר בהצהרה עורך הדין הרמן.

קווין קלאש ואלמו. Frederick M. Brown, GettyImages
קווין קלאש ואלמו/GettyImages, Frederick M. Brown

כזכור, פרשת קווין קלאש החלה בחודש נובמבר האחרון, אז המתלונן הראשון, שלדון סטיבנס, טען כי היותו בן 16 ניהל רומן עם קלאש. בתגובה לכך, קלאש הודיע כי הוא לוקח חופש מתאגיד "רחוב סומסום". לאחר מכן, סטיבנס חזר בו מהאשמותיו, אך זה לא מנע משני מתלוננים נוספים נגד קלאש לצוץ. אחד מהם, ססיל סינגלטון, טען כי קלאש פיתה אותו לרומן מיני דרך שירותים טלפוניים מיוחדים לקהילה הגאה.

"עניינים אישיים מסיטים את תשומת הלב מעבודתי ב'רחוב סומסום' ואני לא יכול להרשות זאת יותר", כתב קאלש בהצהרה ששיחרר לתקשורת ב-20 בנובמבר, עת עזב סופית את מקום עבודתו. "אני מצטער מעומק ליבי ומצפה לפתירת העניינים הללו באופן אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully