וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארגו" כבש את טקס פרסי המבקרים

11.1.2013 / 11:53

בן אפלק זכה בפרס הבמאי הטוב ביותר (עליו לא יתמודד באוסקר) והסרט הטוב ביותר; "אופטימיות היא שם המשחק" סחף את קטגוריית הקומדיה

בעוד שברשימת המועמדים לטקס האוסקר נשאר בן אפלק מחוץ לקטגוריית הבמאי הטוב ביותר, בטקס פרסי המבקרים שהתקיים אמש (חמישי) הוא לקח את הפסלון בקטגוריה המדוברת על סרטו "ארגו", ובמקביל זכה גם בפרס הסרט הטוב ביותר.

”ארגו”: בן אפלק מציג מותחן שיגרום לכם להתפתל בכיסא. ביקורת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנחם מאוד. מתוך "ארגו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טקס פרסי המבקרים נחשב עם השנים לאחד המנבאים המדויקים פרסי האוסקר, אם כי במקרה של אפלק הרלוונטיות שלו פוחתת מעט. מי שעוד יצאה מאוד מרוצה מהטקס היא ג'ניפר לורנס, שזכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסרט פעולה על "משחקי הרעב" וכן בפרס השחקנית הקומית על "אופטימיות היא שם המשחק", כשהסרט עצמו נבחר גם לקומדיה הטובה ביותר, צוות השחקנים שלו לאנסבל הטוב ביותר וברדלי קופר לשחקן הטוב ביותר בקומדיה.

”אופטימיות היא שם המשחק”: קומדיה רומנטית כמו שלא ראיתם. ביקורת
וגם: למה אנחנו כל כך אוהבים את ג'ניפר לורנס?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצדק לחלוטין. "אופטימיות היא שם המשחק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכים בולטים נוספים בטקס הם דניאל דיי לואיס, שזכה בפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו ב"לינקולן", כשהסרט זכה גם גם בפרס התסריט המעובד הטוב ביותר. בפרס השחקנית הטובה ביותר זכתה ג'סיקה צ'סטיין על "כוננות עם שחר". בפרסי שחקני המשנה זכו פיליפ סימור הופמן ("המאסטר") ואן הת'וואי ("עלובי החיים"). "ג'אנגו ללא מעצורים" של קוונטין טרנטינו הסתפק בפרס התסריט המקורי הטוב ביותר".

"סקייפול", הסרט ה-23 בסדרת ג'יימס בונד עשה את העבודה גם הפעם, כשזכה בפרס סרט הפעולה הטוב ביותר, השחקן הטוב ביותר (עבור דניאל קרייג) והשיר הטוב ביותר (בביצועה של אדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully