וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ממשלת איראן תפיק סרט תגובה ל"ארגו"

12.1.2013 / 12:38

סרטו של אפלק על משבר בני הערובה ב-1979 עורר את זעם השלטונות במדינה בטענה שהוא מעודד איסלאמופוביה ומעוות את ההיסטוריה. הפתרון: סרט תגובה עתיר תקציב של במאי קיקיוני

יח"צ - חד פעמי

"ארגו", סרטו של בן אפלק שמועמד ל-7 פרסי אוסקר ועוסק במשבר בני הערובה באיראן ב-1979, הצליח להרגיז את השלטונות במדינה, ואלה מתכוונים להפיק סרט שיציג את האירועים מנקודת מבטם.

”ארגו”: מותחן שיגרום לכם להתפתל בכיסא. ביקורת

לפי דיווח בניו יורק טיימס, שמתבסס על פרסום בסוכנות הידיעות האיראנית מאהר, את סרט התגובה יביים אייטולה סלמאניאן, שאם לשפוט על פי העמוד שלו בבסיס המידע הקולנועי IMDB, נחשב לדמות זניחה בתעשייה האיראנית ולקח חלק מספר מועט של הפקות ומילא בהן תפקיד של עוזר במאי ושחקן.

עם יציאתו הוחרם "ארגו" ונאסר להקרנה באיראן מכיוון שהוגדר כאנטי איסלאמי ו"מעודד איסלאמופוביה". סלמניאן צוטט במאהר באומרו ש"הסרט הזה, שיהיה הפקה ענקית, ייתן את התשובה ההולמת ל'ארגו', שהעלילה שלו כוללת עיוותים היסטוריים".

עד שההפקה המדוברת, אותה תממן ממשלת איראן, תצא לפועל, אפלק יכול ליהנות מהעובדה שרק ביום חמישי האחרון גרף שניים מהפרסים החשובים בטקס המבקרים - הבמאי הטוב ביותר והסרט הטוב ביותר, כשעל הפרס השני יתמודד גם בטקס האוסקר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully