וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת אייל שני בדרך לסיום: ישלם 4 מיליון שקלים

גלעד גרוסמן

19.2.2013 / 12:45

המסעדן ושופט ”מאסטר שף” ישלם את הסכום תוך שנתיים, כך נקבע בהסכם נושים חדש. ”בכוונתי להמשיך לעבוד קשה על מנת להחזיר את מה שאני חייב לחברים שתמכו בי”, אמר שני

השף אייל שני ישלם את מלוא חובו, 4 מיליון שקלים, בתוך תקופה של כשנתיים, כך נקבע בהסכם נושים חדש שגובש היום (שלישי) וקיבל את אישור בית המשפט העליון. על החזר החוב המהיר הוחלט לבקשתו של שני, שלדברי הנאמן עו"ד ארז חבר "חייב להתחיל חיים חדשים". שני שילם עד כה 1.6 מיליון שקלים לקופת הנושים. על פי ההסכם החדש, הוא ישלם סכום זהה תוך 30 יום, ואת שאר החוב, על סף של כ-800 אלף שקלים יחזיר שני בתשלומים חודשיים במשך 26 חודשים.

במהלך הדיון היום בבית המשפט העליון, התברר כי היתה מחלוקת בין הצדדים בנוגע לכ-200 אלף שקל, שהנושים דרשו לקבל משני. עו"ד חבר אמר בדיון כי "יש תיקים שיש את הזמן לומר שמיציניו וצריך לומר מתי מפסיקים. שני צריך להתחיל בחיים חדשים והוא משאיר לנושים, לטעמנו, סכום די מכובד ". פרקליטו של שני, עו"ד ארנון שגב, הוסיף כי הוא אינו מעוניין לשוב לבית המשפט ולהתחיל פעם נוספת "את כל הסאגה הזו".

"שילמתי 50 אלף שקל בחודש בשנים האחרונות, כאשר כל רצוני היה לסיים את הפרשה ולשלם את מלוא חובותיי", אמר שני. "היום ברור כי בכוונתי לשלם את כל חובותיי עד לשקל האחרון, וזו היתה כוונתי מלכתחילה. בכוונתי להמשיך לעבוד קשה בשנים הקרובות על מנת להחזיר את מה שאני חייב לחברים שתמכו בי כספית וסייעו לי להגיע לסיום הפרשה".

עניינו של שני מתנהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב כבר קרוב לעשר שנים. בעבר פסקה השופטת ורדה אלשייך כי על שני לשלם 25 אלף שקל בחודש במסגרת הסדר נושים, בנוסף לכספים שהוא מקבל מהטלוויזיה. שני לא עמד בתנאים ואף הוצא כנגדו צו מעצר, אולם ברגע האחרון הוא שילם חוב של כ-108 אלף שקלים ולא נעצר.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully