וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלי אוסבורן הובהלה לבית חולים

8.3.2013 / 13:43

הבת למשפחת האצולה הסהרורית של הרוק, סבלה ככל הנראה מהתקף על סט הצילומים של התכנית "Fashion Police" בערוץ E!, והובהלה לבית החולים

קלי אוסבורן עשתה כבר לא מעט דברים לעיני המצלמות, אבל מסתבר שתמיד אשר לחדש: אתר הרכילות TMZ דיווח כי אוסבורן הובהלה לבית החולים במהלך צילומי התוכנית "Fashion Show" של ערוץ E! האמריקאי. אוסבורן, 28, אייקון האופנה הבת למשפחה הסהרורית שכיכבה בעבר בתכנית ריאליטי על חייה, סבלה ככל הנראה מהתקף על הסרט.

באמצע הקלטת תכנית מול קהל חי, פנתה אוסבורן למבקרת האופנה מליסה ריברס שהחליפה באופן חד פעמי את ג'וליאנה רנסיק כמנחה לצידה, ולחשה לה "אני לא מרגישה טוב". לאחר מכן התמוטטה ונפלה מכסאה אל הרצפה, כשהיא רועדת. ריברס אחזה בראשה של אוסבורן, בעוד אחד מהיושבים בקהל, שלא ברור מה הסמכתו המקצועית, זינק אל הבמה והגיש סיוע.

לאחר מספר דקות פסקו הרעידות והמגישה פונתה לבית חולים באמבולנס. לא שוחרר דיווח רשמי על מצבה, אך השחקנית ג'ואן ריברס, המגישה המרכזית של "Fashion Police", הצהירה אתמול (חמישי) כי "קלי בסדר. ראינו אותה בזה הרגע".

בשבועות האחרונים התרחשו שני מקרים דומים בישראל, כאשר גם יעקב כהן וגם שלומי שבת חשו ברע ופונו מן הסט במהלך צילומי התכניות "מחר שבת" ו"דה וויס", בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully