וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט קבע: הבלוק יישאר פתוח, סופית

לפי קביעה חדשה של בית משפט השלום בתל אביב, בקשת המשטרה לסגור את מועדון הבלוק בתל אביב נדחית והוא יישאר פתוח

לאחר שביום חמישי נקבע כי מועדון הבלוק יישאר פתוח לעת עתה, לפי פסק הדין של גיא היימן, שופט בית משפט השלום בתל אביב, כעת נראה כי הדברים ממשיכים להתפתח בכיוון חיובי עבור אנשי המועדון: בהחלטה נוספת שקיבל השופט היימן לפני מספר שעות, הוחלט לדחות את בקשת המשטרה לסגירת המועדון.

השופט היימן ציין כי הבלוק הינו מרכז תרבותי בולט של חיי לילה בתל אביב, ובכך הוא חשוב לעיר ואף למדינה. לבסוף קרא היימן לשני הצדדים, אנשי המועדון ואנשי משטרת ישראל, לשתף פעולה למען המטרה המשותפת שהיא המשך פעילותו של הבלוק.

"חיים אלה של אחרי-חצות נושאים על כנפיהם שלל רב של תופעות חיוביות, פרי צירופם יחד של קהל צעיר (וצעיר פחות), מוזיקה איכותית, הופעות אמנים ועיר תוססת, ששמעה כמרכז של פעילות מסביב לשעון יצא למרחוק", כתב היימן. "לישראלים מספקים אלה צוהר לתרבות ולדרך בילוי השגורות בערים אחרות בעולם, מקום היכרות ומפגש, והזדמנות לחמוק, לערב או שניים, ממעמסת חיים שאינה קלה. לתיירים, חיי הלילה של תל אביב-יפו הם אבן שואבת ומקור משיכה מובהק. נגלה בהם פן של המציאות הישראלית, שאינו נשקף דרך כלל מן הפריזמה הצרה של הווי היום-יום, אך מוכר היטב לשוחריה של מוזיקה אלקטרונית, על סוגותיה השונות, ברחבי העולם - ולישראלים בה ייצוג מובהק. יציאה למועדון היא סוג ייחודי של בילוי. נחלתם של רבים היא, מדי סוף השבוע ולעתים גם באמצעו".

"אנחנו מאושרים ונרגשים מהחלטה זו ומאמינים שיש לה חשיבות היסטורית לא רק עבור הבלוק, כי אם עבור כל תרבות חיי הלילה של תל אביב-יפו ואולי אף מעבר לכך", נכתב בעמוד הפייסבוק של המועדון בעקבות ההחלטה.

"אנחנו מאמינים כי שיפור האכיפה נגד הסחר בסמים היא מטרה חשובה. אנחנו מסכימים כי חשוב שהמשטרה תמלא את תפקידה ותטפל בנושא. אנחנו שוב קוראים להידברות ולשיתוף פעולה עם כל גורם רלוונטי כדי להגן על האינטרס הציבורי ונעשה ככל שנוכל וככל שנתבקש כדי לסייע בהגשמת מטרה זו".

"אבל חשוב מכל, אנחנו רוצים להודות לכולכם. יש כל כך הרבה תודות, עשרות, מאות, אלפים. כל פוסט, כל סטטוס, כל תמונה, כל כרזה, כל מכתב, כל חיזוק או מילה טובה, הזכירו לנו עבור מה אנחנו נלחמים ונתנו לנו את הכוח להמשיך. אנחנו רוצים להודות לכם על האהבה, על התמיכה ועל האמון שנתתם בנו לאורך כל הדרך הזו. תודה!".

מועדון הבלוק נסגר על ידי המשטרה בחג פורים האחרון. ב-21 במרץ נודע כי הבלוק יישאר פתוח עד ה-4 באפריל על פי החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, אולם מועדון החתול והכלב, שנסגר גם הוא בפורים, יישאר סגור עד לדיון בעניינו ב-21 באפריל. עבור שני המועדונים הגישה המשטרה דרישה להוצאת צו סגירה לצמיתות, לאחר מבצע הפעלת סוכן סמוי במועדונים בעיר, במהלכו בוצעו לכאורה עסקאות לרכישת סמים. ההחלטה הולידה פעילות נגד מאסיבית ברשת, שהחלק המרכזי בה היה עצומה נגד סגירת המועדון שיזמה חברת הכנסת תמר זנדברג (מרצ), וכן תמיכה פומבית מצד סגן ראש עיריית תל אביב-יפו אסף זמיר, וחברי הכנסת דב חנין (חד"ש) וניצן הורוביץ (מרצ).

מה דעתכם על ההחלטה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • הבלוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully