וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי: עברי לידר ישפוט ב"אקס פקטור"

22.5.2013 / 10:46

אחרי רמי פורטיס ומשה פרץ, גם הזמר והיוצר מצטרף לתכנית הריאליטי של רשת שצפויה לעלות לשידור במהלך השנה הקרובה

המוזיקאי עברי לידר הוא השופט השלישי בתכנית הריאליטי "אקס פקטור" שצפויה לעלות בערוץ 2 במסגרת השידורים של רשת, כך הודיעה היום הזכיינית. לידר, מהמוזיקאים הבולטים בישראל וחבר בהרכב האלקטרו-פופ TYP, מצטרף כשופט לתכנית לאחר שכבר לוהקו אליה משה פרץ ורמי פורטיס.

דנה רון, גדעון סער ועוד אנשים שאנחנו רוצים ב"אקס פקטור"

לצד היצירה המוזיקלית האישית שלו, הפיק לידר שירים ואלבומים לעידן רייכל, ריטה, נתן גושן, גלעד שגב, שרית חדד, שרון חזיז ועוד. "במהלך השנים האחרונות הגיעו אלי פניות רבות לשמש כשופט בתכניות כאלה ואחרות, וזו הפעם הראשונה בה החלטתי שהדבר נכון עבורי. 'אקס פקטור' היא תכנית שלא רק מאתרת את המוכשרים שבין הזמרים, הזמרות וההרכבים אלא גם נותנת להם כלים, מכשירה אותם ומדריכה אותם באמצעות אנשי מקצוע מהתעשייה", אמר לידר. "הייחודיות שלה היא בכך שהיא לא מחפשת רק את הקול הטוב או רק את המראה הנכון היא מחפשת את הדבר המיוחד הזה , את האקס פקטור שהוא המכלול כולו".

"אקס פקטור" בנויה מחמישה שלבים: אודישנים מול רשת ומפיקי התוכנית, אודישנים מול השופטים, מחנה אימונים, ביקור בית בבתי המתמודדים, ושלב ההופעות החיות. "אקס פקטור" שודרה לראשונה בבריטניה על ידי ITV שהינה שותפה של רשת בחברת פיתוח והפקת הפורמטים שהוקמה לאחרונה על ידי שתי החברות בישראל.

מה דעתכם על הליהוקים ל"אקס פקטור"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully