וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ברוסרד, כוכב "בלינג רינג": "איך אפשר לסרב לסטריפטיז של אמה ווטסון?"

הצלע הגברית ב"בלינג רינג", סרטה המדובר של סופיה קופולה, מספר בראיון איך זה להיות הזכר היחיד בקרבת כוכבת "הארי פוטר" לשעבר ואיך למד ללכת על עקבים עבור הסצנות שלו

יוטיוב

אף שהשם שלו עשוי להטעות, לשחקן האמריקאי ישראל ברוסרד, כוכב "בלינג רינג" הטרי, אין שום קשר לארץ הקודש. הצעיר הנוצרי, בן 19, נולד וגדל במיסיסיפי, סביבה שרחוקה גיאוגרפית ותרבותית הן מירושלים והן מזירת ההתרחשות של סרטו הטרי – הפרברים המלוקקים של קליפורניה.

הסרט, שפתח בשבוע שעבר את פסטיבל הסטודנטים בתל אביב ובמקביל עלה לאקרנים ברחבי הארץ, מבוסס על הסיפור שהסעיר את החוף המערבי ואת ארצות הברית כולה לפני חמש שנים – מעלליה של כנופיית בני תשחורת שפרצה פעם אחר פעם לבתיהם של ידוענים מהזן של פריז הילטון ולינדזי לוהן. ברוסארד מגלם את מי שהיה הנער היחיד בחבורה, כך שמצא עצמו בצילומים כשחקן הראשי היחיד ממין זכר. זאת בצד צוות של שחקניות, ובהן כוכבת הארי פוטר בעבר אמה ווטסון והתגלית קייטי צ'אנג.

"האמת היא שגדלתי עם שלוש אחיות גדולות, אז אני רגיל לבלות בסביבה נשית למהדרין", אומר על כך ברוסרד במפגש מצומצם עם קבוצת עיתונאים מרחבי העולם, ובהם אני, המתקיים יום לאחר שהסרט פתח את מסגרת "מבט מסוים" בפסטיבל קאן האחרון. "ההבדל הוא, כמובן, שהאחיות שלי ואני תמיד מנסים לרצוח אחד את השני, כי ככה זה במשפחה, וכאן כולנו היינו חברים טובים. הבנות היו נהדרות, ועזרו לי מאוד. אמה ווטסון, למשל - היא תמיד יודעת מה היא עושה והיא תמיד מוכנה להיות לעזר".

"בלינג רינג": עוד קלישאות על ההתדרדרות של הנוער. ביקורת
"בלינג רינג": ראיון עם הבמאית סופיה קופולה
”בלינג רינג”: ראיון עם קייטי צ'אנג, השחקנית שגונבת לאמה ווטסון את ההצגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא ידעתי איך להגיד 'דיור'". ישראל ברוסרד בין נשותיו ב"בלינג רינג"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הם עזרו לך להכיר טוב יותר את עולם האופנה שמשחק חלק מרכזי בסרט, לאור העובדה שכנופיית הפורצים אהבה במיוחד בגדי מותגים?

"בהחלט הייתי צריך כל עזרה אפשרית, כי לא היה לי שמץ של מושג בנושא. הייתי אומר 'דיואה' במקום 'דיור' וכדומה. בסופו של דבר, קלטתי הרבה, ומאחד שלא יודע מי זה או מה זה מרק ג'ייקובס, למדתי איך ללכת על עקבים ולעשות זאת לא רע – קייטי אמרה שהילכתי בהן טוב יותר ממנה!".

הדמות שלך נועלת עקבים וגם לובשת בגדי נשים, ומשלב מוקדם ברור מה הנטיות המיניות שלה, אבל הסרט כמעט לא מתייחס לזה, אף שבדרמות התבגרות בדרך כלל עושים עניין גדול מדברים כאלה.

"נכון, וזה מה שאהבתי ב'בלינג רינג' – שכאן לא עושים עניין כזה. דברתי על זה עם סופיה בהתחלה, והחלטנו שזה משהו שחשוב שיהיה שם, כי הוא מאפיין את הדמות. זה גם מסביר למה הוא שונה, ולמה מתקשים לקבל אותו בתיכון החדש שהוא עובר אליו, מה שמגדיל את המוטיבציה שלו להתחבר למנהיגת הכנופייה ואז מחזק את התלות שלו בה ואת הצורך שלו לרצות אותה כדי לשמור על קרבתה. אבל לא רצינו לפתח את העניין המסוים הזה ולשים עליו דגש, כדי שלא יעמוד במרכז העלילה. זה הרי לא הסיפור של הסרט, הוא עוסק במשהו אחר".

ובאשר לדבר שהוא עוסק בו – כיוון שהסרט מבוסס על דברים שהתרחשו באמת, איך אתה מרגיש לגבי הדמות שאתה מגלם, ומה שהוא וחברותיו עשו?

"אין לי סימפטיה כלפיהם, אבל אני גם לא סולד מהם או משהו. אני חושב שהם פשוט נסחפו. הם לא חשבו על זה שהם עלולים להיתפס והם בטח שלא חשבו על ההשלכות של המעשים שלהם. ככה זה, לפעמים יש דברים שעוברים לאנשים מעל הראש. בהקשר זה, אני לא רואה ב'בלינג רינג' סרט חינוכי או משהו, ובכל זאת אני מקווה שהוא יאיר את העיניים של חלק מהקהל ויגרום לו להתחיל לחשב את מעשיו".

לפני "בלינג רינג" שיחקת בכמה סרטים, אבל הם לא היו מוכרים במיוחד. אתה חושב שההופעה כאן תפתח לך דלתות? אתה כבר רואה תוצאות בשטח? אתה נוסע מהריביירה להוליווד?

"האמת שאחרי קאן אני נוסע לדרום דקוטה, לעבוד קצת בחנות של דוד שלי. אבל אני מאמין שההופעה כאן תעזור לי, כי אני בטוח שזה סרט שיראו אותו. אחרי הכל, סופיה קופולה ביימה אותו, פריס הילטון צייצה עליו ואמה ווטסון עושה בו מיני-סטריפטיז, אז איך אפשר לסרב לו?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully