וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליווד מתאבלת על ג'יימס גנדולפיני: "הוא היה גאון"

20.6.2013 / 10:52

מותו בטרם עת של כוכב "הסופרנוס" הכה בתדהמה את התעשייה ההוליוודית. "הוא היה אחד השחקנים הגדולים של זמננו ובכלל – היתה גאונות בעיניים העצובות הללו", ספד יוצר הסדרה

מותו בטרם של ג'יימס גנדולפיני היכה בתדהמה את מיליוני מעריציו ברחבי העולם כשהתבשרו שהשחקן בן ה-51 הלך לעולמו כתוצאה מהתקף לב. גם התעשייה ההוליוודית מתאבלת על השחקן, כאשר לצד קולגות ששיחקו עימו בפרויקטים בהם השתתף, גם שחקנים ומגישים שראו אותו מהצד הרגישו שזה בלתי נמנע להיפרד מאחד השחקנים האהובים של הדור.

ג'יימס גנדולפיני הלך לעולמו
הרגעים הגדולים של ג'יימס גנדולפיני
ג'יימס גנדולפיני: לא רק טוני סופרנו
הסוד הוא במבט: פרידה מגנדולפיני

"הוא היה גאון", אמר ל-E! News דיוויד צ'ייס, יוצר "הסופרנוס" בה גילם גנדולפיני את טוני סופרנו, תפקיד שזיכה אותו בשלושה פרסי אמי. "כל אחד שראה אותו אפילו בתפקיד קטן יודע את זה. הוא היה אחד השחקנים הגדולים של זמננו ובכלל – היתה גאונות בעיניים העצובות הללו, אני זוכר שתמיד אמרתי לו 'אתה לא קולט, אתה כמו מוצארט'. צ'ייס, שביים לאחרונה את גנדולפיני בסרט "Not Fade Away", התייחס גם למשפחתו של השחקן: "עבור דבורה אשתו, בנו מייקל ובתו ליליאנה, זה מרסק. וזה רע עבור שאר העולם. הוא לא היה קל לפעמים, אבל הוא היה השותף שלי, ובהמון דרכים הוא היה אחי באופן שאני לא יכול להסביר ולעולם לא אוכל להסביר".

דיוויד צ'ייס עם ג'יימס גנדולפיני. Evan Agostini, GettyImages
ג'יימס נגדולפיני ודיוויד צ'ייס/GettyImages, Evan Agostini

עוד בין הקולגות לסדרה שקיבלה בתדהמה את מותו של השחקן נמצאת לוריין בראקו, שגילמה את הפסיכיאטרית ד"ר ג'ניפר מלפני, שאמרה "איבדנו ענק היום, אני שבורת לב". גם ג'וזף ר. גנסקולי, שגילם את ויטו ספטפורה בסדרה, ספד לידידו ואמר לאתר TMZ ש"ג'יימס אף פעם לא הפנה אליי את הגב, הוא היה השחקן הכי צנוע ומוכשר שאי פעם עבדתי איתו. הוא היה אדם נהדר ולנצח אהיה אסיר תודה".

גם המוזיקאי סטיבן ואן זאנט, שגילם ב"הסופרנוס" את דמותו של סילביו דנטה, נפרד מהשחקן המנוח ואמר ל-E! News "איבדתי אח וחבר הכי טוב. העולם איבד את אחד השחקנים הגדולים של כל הזמנים. אשתי מורין ואני שולחים את תנחומינו למשפחתו".

רשת HBO ששידרה את "הסופרנוס" מסרה ש"אנו כואבת את אובדנו של ג'יימס גנדולפיני. כולנו המומים ועצובים מאוד לאבד בן אהוב ממשפחתנו. הוא היה איש מיוחד, כישרון אדיר, ומעבר לכך, נהג בכבוד לכל אדם מבלי קשר למעמדו או תפקידו. במהלך השנים הוא נגע וריגש רבים מאיתנו עם ההומור שלו, החום שהפגין, וצניעותו. תנחומינו מופנים לאשתו וילדיו בעת קשה זו. הוא יחסר מאוד לכולנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שורה של כוכבים הוליוודיים, שלאו דווקא עבדו עם גנדולפיני, ניצלו את חשבונות הטוויטר שלהם כדי להיפרד מהשחקן הכה משפיע. "איזו אבידה עצומה", כתב השחקן סטיב קארל, כשלצידו הגיב בהלם יואן מקרגור: "ג'יזס, העולם איבד כעת את אחד משחקניו הגדולים. מחשבותי עם משפחתו. איזה כישרון. אני עצוב". גם ג'ונה היל הגיב בצער לבשורות הקשות וכתב "אני באמת שבור לב לשמוע על מותו של ג'יימס גנדולפיני. הוא היה אחד מהשחקנים האהובים עלי ביותר בכל הזמנים". מנחה הלייט נייט ג'ימי קימל כתב שהוא "עצוב על ג'יימס גנדלפיני יותר מעל כל אחד אחר". "זה היה כבוד גדול לעבוד איתך", כתבה בחשבון הטוויטר שלה השחקנית ג'וליה לואיס דרייפוס. "היית שחקן עילאי והאיש המתוק והנעים ביותר. אתה חסר"‎.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומרים לו מקום בדיינר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחווה מרגשת נעשתה בדיינר הולסטן שבניו ג'רזי, שם צולמה הסצנה האחרונה של "הסופרנוס" בכיכובו של גנדולפיני, ששדורה ב-10 ביוני 2007. אחד הבעלים סיפר ל-E! News שהמקום התמלא במאות לקוחות לאחר שנודע על מותו של השחקן יליד העיר. על השולחן בו צולמה הסצנה המדוברת, הוצב שלט עם הכיתוב "שמור" כשברקע התנגנה נעימת הפתיחה של הסדרה.

לפני כשנה, גנדולפיני כיכב בקמפיין של חברת הלווין yes לערוץ הסדרות yes Oh, בו משודרות הסדרות של HBO. לזכרו, החל מהערב ישודרו כל 6 העונות של "הסופרנוס" בשידור יומי, בשעה 24:30, בערוץ yes Oh וב-yesVOD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully