וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גבריאל בלחסן לא התאבד"

21.8.2013 / 12:53

קץ לחרושת השמועות? שדרן הרדיו ומבקר המוזיקה יואב קוטנר פרסם סטטוס פייסבוק, בו הבהיר שלדבריה של צופית גרנט, שהיתה קרובה למוזיקאי המנוח, מותו נגרם כתוצאה מדום לב

אמנם אף גורם רשמי לא התייחס עד כה לנסיבות מותו של המוזיקאי גבריאל בלחסן, שהלך אתמול (שלישי) לעולמו כשהוא בן 37, אבל חרושת שמועות ברשת רמזה על כך שמדובר בהתאבדות. בלחסן ידוע כמי שסבל לאורך שנים ממאניה-דיפרסיה, והתמודד עם המחלה בטיפול תרופתי ואף אושפז בשל כך מספר פעמים במוסדות לבריאות הנפש. כעת, לאור השמועות, ביקש שדרן הרדיו ומבקר המוזיקה יואב קוטנר לשפוך מעט אור, עד כמה שניתן, על המקרה.

עוד בנושא:
אבידה ענקית למוזיקה הישראלית: גבריאל בלחסן הלך לעולמו
פרידה מגבריאל בלחסן: רוח סוערת של אגדת רוק
גבריאל בלחסן: איש האמונה הבודד. בודד מדי

גבריאל בלחסן. צילום: נועם נתן,
גבריאל בלחסן/צילום: נועם נתן

"גבריאל בלחסן לא התאבד", כתב קוטנר בעמוד הפייסבוק שלו. "חברים יקרים. אני עכשיו אחרי שיחה ארוכה ומאד עצובה עם צופית גרנט שעזרה ותמכה בגבריאל בלחסן ז"ל במשך כל השנים האחרונות. והיא עדכנה אותי שגבריאל לא התאבד. הוא מאד סבל בשנים האחרונות, ולא תמיד רצה לחיות, אך אופציית ההתאבדות לא באה בחשבון בגלל שידע איזה כאב מעשה כזה יגרום למשפחתו. גבריאל עבר טיפולים קשים, ומותו קרה בשל דום לב".

היום בשעה 15:00 יקדיש קוטנר את תכנית הרדיו של בתחנת הקצה לזכרו של בלחסן ולמוזיקה שיצר.

בשנים האחרונות בלחסן אומץ על ידי גרנט ואף התגורר לעיתים בבית בו היא חיה עם בעלה, מאמן הכדורגל אברהם גרנט – השניים סיפרו על אהבתם ועל הקשר עם בלחסן בראיון לתכנית "אולפן שישי", בה תועדו ביקוריו בביתם. "אמרתי לו 'אתה יכול לבוא להיות כמה שאתה רוצה'", סיפרה גרנט. "בכינו ביחד, היינו ישנים ביחד לפעמים, מתכרבלים ביחד במיטה שלא יפחד. בכינו ביחד, נקרענו מצחוק ביחד. אני לא מכניסה אנשים שחולים במאניה דיפרסיה אליי הביתה, גם לא סכיזופרנים. אני לא מכניסה אנשים בכלל אליי הביתה - זה גבריאל, גבריאל הוא משהו מיוחד במינו".

הלוויתו של בלחסן התקיימה התקיימה אמש ביישוב צוחר הנמצא סמוך לתלמי אליהו, שם גדל והחל את הפעילות המוזיקלית עם אביב גדג', חברו ללהקת אלג'יר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully