וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: ישראל סיימה במקום השני מהסוף באירוויזיון

11.5.2014 / 10:42

תוצאות ההצבעה בחצאי הגמר נחשפו והמבוכה לא היתה יכולה להיות גדולה יותר: ישראל סיימה במקום ה-14 מתוך 15 מדינות עם 19 נקודות בלבד

צילום מסך

רגע אחרי ששקע האבק מניצחונה של אוסטריה באירוויזיון, מתגלה האמת העגומה לגבי ישראל. "Same Heart" של מיי פיינגולד סיים במקום ה-14 (מתוך 15) בחצי הגמר שנערך ביום חמישי. הביצוע של פיינגולד קיבל 19 נק' בלבד ו-11 מדינות העדיפו שלא לנקד את ישראל. במקום האחרון אגב, סיימה גאורגיה עם 15 נק'. איזה מדינות בחרו לנקד את ישראל? יוון העניקה 6 נק', מקדוניה העניקה 5 נק', פינלנד הוסיפה 3 נק', גרמניה ובלארוס 2 נק' כל אחת ורומניה הסתפקה בנקודה אחת.

ו היתה השנה הרביעית ברציפות בה ישראל לא השתתפה בגמר האירוויזיון. "ירדתי מהבמה בתחושה שהצלחתי לעשות את שלי, הדרך היתה ארוכה ודרשה המון ממני ומכל הצוות שעבד איתי. כמו בכל תחרות, התוצאות הסופיות אינן בשליטתך ואני מצידי עשיתי כמיטב יכולתי. תודה לכולם על הפרגון והתמיכה, זה לא מובן מאליו", מסרה מיי פיינגולד לכלי התקשורת לאחר שהתברר כי ישראל לא העפילה לגמר האירוויזיון. יאן אולה סאנד, המפקח האחראי על התחרות, התייחס לכישלון והפציר בישראלים לא להתייאש. "ישראל שלחה השנה זמרת שנתנה הופעה מצוינת בחצי הגמר", אמר אולה סאנד לוואלה! תרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully