וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של ביל קוסבי מגיבה לראשונה: "מיהו הקורבן האמיתי?"

16.12.2014 / 11:46

קמיל קוסבי מגיבה לראשונה על ההאשמות נגדו ועל התנהלות התקשורת, ועורך דינו של קוסבי תוקף את העיתונאי שהקליט את קוסבי בלי להציג את עצמו. במקביל אישה נוספת מצטרפת לשורת המאשימות - הפעם על מקרה שאירע לכאורה ב-2008

ביל קוסבי, קמיל קוסבי, 2009. Bryan Bedder, GettyImages
ביל וקמיל קוסבי , 2009/GettyImages, Bryan Bedder
קמיל קוסבי: "ביל הוא האדם שחשבתם שאתם מכירים. אדם אחר תואר בתקשורת במהלך החודשיים האחרונים. זהו דיוקן של אדם שאינני מכירה"

קמיל קוסבי, אשתו של ביל מזה חמישים שנה ואם חמשת ילדיו, מגיבה לראשונה על ההאשמות נגדו, ובעיקר על התנהלות התקשורת בכל הנוגע לפרשה.

בהצהרה שהוציאה לתקשורת היא כתבה כך: "פגשתי את בעלי, ביל קוסבי, ב-1963. היינו נשואים ב-1964. האדם שפגשתי, שבו התאהבתי ושעודני אוהבת אותו, הוא האדם שכולכם מכירים באמצעות עבודתו. הוא אדם אדיב, אדם נדיב, אדם מצחיק ובעל, אבא וחבר נפלא. הוא האדם שחשבתם שאתם מכירים. אדם אחר תואר בתקשורת במהלך החודשיים האחרונים. זהו דיוקן של אדם שאינני מכירה. זהו גם דיוקן שצויר על ידי יחידים וארגונים שרבים במדיה איפשרו להם לעשות זאת. נדמה שאין שום בדיקות רקע על מאשימות בעלי לפני שהסיפורים מפורסמים או משודרים. האשמה מתפרסמת ומיד הופכת לוויראלית.

"כולנו עקבנו אחרי הסיפור שהתפרסם ב'רולינג סטון' בנוגע להאשמות אונס באוניברסיטת וירג'יניה. הסיפור היה שובר לב, אבל בסופו של דבר התברר כלא נכון. רבים בתקשורת הזדרזו לקשר בין הסיפור ההוא לסיפורים לגבי בעלי - עד שהסיפור ההוא גווע. אף אחד מאיתנו לא מעוניין להיות בעמדה של האשמת הקורבן, אבל על השאלה להישאל - מיהו הקורבן?"

ההצהרה של קמיל מגיעה ימים ספורים אחרי שביל שוחח בקצרה עם עיתונאי הניו יורק פוסט, סטייסי בראון, והתייחס לחוסר הנייטרליות של התקשורת לפרשה, לטענתו, ולעובדה שאשתו עומדת לצדו חזקה ונחושה. כעת תוקף עורך דינו של קוסבי את העיתונאי וטוען כי בראון הציג את עצמו במכוון באופן מטעה והסתיר את העובדה שהוא מקליט את קוסבי.

בהצהרה של הפרקליט הוא כתב: "בשבת פרסם הניו יורק פוסט מאמר פרי עטו של סטייסי בראון הטוען כי ביל קוסבי 'שבר את שתיקתו' ביום שישי במהלך דיון עם מר בראון. כלי תקשורת שונים דיווחו את הסיפור עם הכותרת 'ביל קוסבי מדבר'. מר קוסבי ומר בראון אכן שוחחו בטלפון. מר בראון הציג את עצמו ככתב פרילאנס עבור מספר כלי תקשורת אפריקאים-אמריקאים, מה שהוביל להערה של מר קוסבי על תקשורת אפריקאית-אמריקאית. מר בראון לא חשף שהוא מראיין את מר קוסבי לשם פרסום הדברים, לא אמר שהוא מדווח עבור הניו יורק פוסט ולא אמר למר קוסבי שהוא מקליט את שיחתם. בדיון על סטנדרטים עיתונאיים, מר בראון כשל לדבוק בסטנדרטים הבסיסיים ביותר של מקצועו".

במקביל מדווח הדיילי מייל הבריטי על מתלוננת חדשה, והפעם עם האשמה טרייה בהרבה, בניגוד לרבות אחרות שהתרחשו לכאורה לפני עשורים ועל כן חל עליהם חוק ההתיישנות. קלואי גוינס טוענת כי ב-2008, כשהייתה בת 18 בלבד, הקומיקאי סימם ותקף אותה מינית באחוזת פלייבוי, היא התעוררה עירומה באחד החדרים ואף תפסה אותו מלקק את בהונות רגלה. בימים הקרובים תספק גוינס למשטרה הצהרה מלאה של המאורעות לטענתה, ולדבריה היא דורשת שהכוכב ישלם על כל הנשים שפגע בהן.

עד כה הואשם ביל קוסבי בן ה-77 על ידי יותר מעשרים נשים כי תקף אותן מינית בהזדמנויות שונות מאז שנות השבעים, אחרי שהציע להן גלולות טבעיות לכאורה שבדיעבד עירפלו את חושיהן. תביעה שהוגשה נגדו הסתיימה ב-2005 עם הסדר טיעון שפרטיו אינם נודעים, ותביעה אזרחית שהוגשה לאחרונה הביאה לפתיחת חקירה רשמית על ידי משטרת לוס אנג'לס.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully