וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 25: הצעות מגונות

18.12.2014 / 0:12

מאמא ג'ון קיבלה הצעה לככב בקלטת סקס, קים קרדשיאן קיבלה הצעה מנסיך סעודי (כנראה), עקרת הבית האמיתית מלמדת בישול לפני שתיכנס לכלא, ברברה סטרייסנד אוחזת בלב ועוד סיפורי טראש

קים קרדשיאן. GettyImages
נסיכה. קים קרדשיאן/GettyImages

רק לפני שבועות בודדים הכרזנו כאן על מותה של קלטת הסקס, אבל עדיין יש כמה אנשים שלא קיבלו את המזכר בנושא. אחד מהם הוא סטיב הירש, מנכ"ל חברת ההפקות Vivid, המתמחה ב"סרטים למבוגרים" ואחראית לכמה מהלהיטים הגדולים בז'אנר, כמו "קים קיי סופרסטאר". הירש פנה לאם משפחת בו בו, "מאמא ג'ון" שאנון, בהצעה להפיק קלטת סקס בכיכובם של ג'ון ובעלה בנפרד, מייק "שוגר בר" תומפסון. במכתב, שפורסם באתר TMZ, מסביר הירש כי סרט שכזה יתאים לקטגוריית "יפות וגדולות", שהפופולריות שלה נמצאת בנסיקה בימים אלו. תמורת ההשתתפות של השניים מוכן הירש להציע מיליון דולר, כמו גם חופש אמנותי מלא.

את מאמא ג'ון כל זה לא ממש מעניין, ולמרות ביטול התכנית "הנה באה האני בו בו" בעקבות סקנדל פדופיליה והקשיים הכלכליים שנערמו על המשפחה בעקבות זאת, היא דחתה את ההצעה. "יש לי כבוד לעצמי, לילדים שלי ולמשפחה שלי", אמרה. "זה לא יקרה, גם לא תמורת זיליון דולר". המדור תומך בהחלטה, אם כי בינו ובין מאמא ג'ון התגלעו חילוקי דעות בנוגע למשמעות המילה "כבוד".

מאמא ג'ון. GettyImages
יפה וגדולה? מאמא ג'ון/GettyImages

למדו לבשל מעבריינית מורשעת

עקרת הבית האמיתית תרזה ג'ודייס לא נותנת לעובדה השולית שהיא אמורה להכנס לכלא בקרוב לעצור אותה מלפתח את הקריירה. הצעד האחרון הוא תכנית בישול אינטרנטית, בה היא חולקת עם הצופים את המתכונים למאכלים האהובים עליה. למרות שתכנית בישול מתוך הכלא היתה כנראה רעיון טוב בהרבה, ג'ודייס סבורה שיש בחוץ קהל שימצא את חטיפי הקסאטה שלה מעניינים. מה שרובנו מפספסים כאן זה שמדובר כנראה בפרידה של עקרת הבית מהבנות שלה, והדרך שלה ללמד אותן להזין את עצמן בזמן שאבא ואמא מאחורי הסורגים.

עוד באותו נושא

ג'אנקית 24: להקת המטאל שהצילה חתולה ממוות

לכתבה המלאה

ברברה סטרייסנד קוצרת איברים

מתוקף היותה אחת האמניות המצליחות והפופולריות בעולם, גם לברברה סטרייסנד יש מטרות חשובות שאותן היא מעוניינת לקדם. סטרייסנד פעילה למען קידום המודעות למחלות לב, בעיקר אצל נשים, וכחלק מהקמפיין הציבורי שלה התארחה בתכנית של גורו הבריאות המפוקפק ד"ר אוז. באקט קריפי מהרגיל הציע אוז לסטרייסנד להחזיק בידה לב אנושי, ובהמשך אף שלף עוד אחד על מנת להשוות בין לב בריא לכזה חולה. סטרייסנד, בכל זאת גם שחקנית זוכת אוסקר, הצליחה לזייף התלהבות, בוודאי כי היא מבינה כי כל אג'נדה מגיעה עם מחיר. זו אגב אינה הפעם הראשונה שסטרייסנד לוקחת לידיה לבבות: כל מי שאי פעם האזין לשיר שלה מסר לה את לבו בתמורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיה ולבה שווים. ברברה סטרייסנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אלת הציצים" תפתור לכן את כל הבעיות

מי שלא בעניין של סוגיות בריאותיות כמו מחלות לב, תשמח בוודאי לשמוע על החידוש היפני האחרון בתחום הגדלת החזה. לא מדובר בניתוח חדשני או שתלים מתוחכמים, אלא באביזר פלסטיק שנראה כמו מגרפה קטנה. מי שעומדת מאחורי ההמצאה היא טקיקו שינדו, הידועה במולדתה גם כ"אלת השדיים". שימוש במכשיר אמור לא רק לשוות לחזה מראה גדול יותר, אלא גם להקל על שכמות תפוסות, כאבי מחזור, סימפטומים של גיל המעבר, לשפר את מראה העור, וכל בעיה אחרת שעלולה להיות לאישה בעולם המודרני ושתגרום לה להוציא כסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קנו עוד היום!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully