וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "בית" מצא את ביתו בצמרת

29.3.2015 / 9:38

סרט האנימציה החדש של אולפני דרימוורקס כובש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות ומסמל תפנית במומנטום של האולפן. ואגב מומנטום: להיט האימה "It Follows" מגיע לעשירייה הראשונה

יח"צ - חד פעמי

כבר הרבה זמן לא היתה סיבה לפתוח שמפניה באולפני האנימציה של דרימוורקס, אבל היום סוף סוף זה קרה. על דרימוורקס עברה שנה קשה, שבה אף אחד משלושת הסרטים ששחררו לא הצליח כמצופה: "מר פיבודי ושרמן" (פתיחה של 32 מיליון דולר), "הפינגווינים ממדגסקר" (25 מיליון), ו"הדרקון הראשון שלי 2", שהיה אמור להיות ספינת הדגל של האולפן, אבל לא הגיע לגבהים שצופו ממנו (פתיחה של 49 מיליון). כתוצאה מכך האולפן עבר צמצומים ופיטורים. אבל השבוע החדשות טובות: בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית בסוף השבוע, "בית" – סרט האנימציה החדש של דרימוורקס – מככב באופן שבו אף סרט של החברה לא הצליח מזה זמן רב. על פי ההערכות הנוכחיות, ההכנסות של "בית" לאורך סוף השבוע יסתכמו בכ-53 מיליון דולר - וזאת הפתיחה הטובה ביותר לסרט של דרימוורקס מאז "מדגסקר 3" ב-2012.

אל המקום השני נכנס "נראה אותך אסיר", הקומדיה החדשה עם וויל פרל וקווין הארט, עם כ-33 מיליון דולר. את הסכום היפה הזה אפשר לזקוף לזכות שיתוף הפעולה בין פרל והארט, שניהם קומיקאים בעלי קהלי מעריצים – שאינם חופפים זה לזה: פרל כיכב בקומדיות נונסנס בנוסח "חדשות בהפרעה", בעוד הארט הפך בשנים האחרונות לכוכב של "סרטי השחורים", כמו "Think like a man" ו"Ride Along", שבדרך כלל אינם מגיעים להקרנות בארץ. גם הביקורות הלא מחמיאות שהסרט קיבל לא הפריעו לקהל להגיע.

"סאגת מפוצלים: מורדים" ירד למקום השלישי השבוע עם כ-23 מיליון דולר, והגיע לסך הכנסות כוללות של 88 מיליון דולר – קצת פחות מההכנסות של הסרט הקודם בסדרה בתקופה המקבילה (94 מיליון). "סינדרלה", שבמקום הרביעי, הגיע להכנסות כוללות של 150 מיליון.

במקום החמישי מדורג, באופן די מפתיע, סרט האימה "It Follows". הסרט, שהוא נטול כוכבים ידועים, היה אמור לצאת להפצה מצומצת בלבד ומשם להגיע ישר לשירותי ה-VOD – אבל באותם שבועות בודדים בהפצה מצומצמת נחל הצלחה אדירה – יחסית, כמובן – וגם קיבל ביקורות מהללות. בעקבות זאת תבנית ההפצה שלו שונתה, והוא הגיע השבוע אל יותר מאלף בתי קולנוע ברחבי ארצות הברית, מה שאיפשר לו להגיע אל העשירייה הגדולה – מקום שבו איש לא ציפה לראות אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully