וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחור זה השחור החדש: שיחה עם המחזר הלוהט של "UnREAL"

4.7.2016 / 0:00

בי ג'יי בריט, הכוכב החדש של "UnREAL" המגלם את דריוס בק, בכלל לא שמע על הסדרה לפני שהלך לאודישנים, לאחר מכן כשצפה ב"הרווק" היא בעיקר גרמה לו לצחוק, והוא ער מאוד לחשיבות של תפקידו כרווק השחור הראשון

באדיבות סלקום TV

העונה הראשונה של סדרת הדרמה "UnREAL" עשתה המון רעש. טלוויזיה שמתעסקת בעצמה היא טלוויזיה שמלהיבה את התקשורת ואת הצופים, שנהנים מתחושת המציצנות המאפיינת את הצפייה. כשמדובר בסדרה איכותית, התענוג המציצני מקבל גם משנה תוקף, וכך הפכה "UnREAL" מסדרה המביאה אותנו אל מאחורי הקלעים של תכנית ריאלטי בסגנון "הרווק", לדרמה סוערת ורוויות מתחים, עם שתי גיבורות חסרות עכבות שפעם אחר פעם משלמות מחירים אישיים בשם הרייטינג.

לאחר שהאפיל הראשוני הזה מיצה את עצמו בעונה הראשונה, ידעו ב-"UnREAL" שיצטרכו ללכת רחוק יותר. זה נכון גם לגביה וגם לגבי "אהבת נצח", תכנית הריאלטי בה היא מתרחשת. אז המפיקות רייצ'ל וקווין הביאו את המחזר הראשון השחור אי פעם ל"אהבת נצח", ו-"UnREAL" קיבלה את בי ג'יי בריט, השחקן שעל כתפיו הרחבות הונחה האחריות להביא לשם את הסדרה.

"זה מלחיץ", הוא אומר בשיחה טלפונית מלוס אנג'לס. "אני רוצה לגלם את הדמות באופן הכי כן ואותנטי שאני יכול".

unreal.
המחזר השחור הראשון. בי ג'יי בריט

צפית בסדרה לפני שלוהקת?

"לא, אפילו לא שמעתי עליה. כשהאפשרות שאשחק בה עלתה ניגשתי לצפות בשניים-שלושה פרקים, אבל בסופו של דבר, כמו כולם, מצאתי את עצמי צופה בכל העונה הראשונה בבת אחת. כששאלתי את מי אני אמור לשחק ואמרו לי שאת המחזר השחור הראשון, חשבתי שעובדים עליי. הייתי מיד בעניין, אבל האמת שהייתי שמח לשחק כל תפקיד בסדרה".

ובתוכניות כמו "הרווק" צפית?

"אני לא רואה יותר מדי טלוויזיה, חוץ מספורט. אבל עשיתי שיעורי בית וצפיתי בכמה פרקים, רציתי להבין למה אני נכנס. בעיקר הצחיק אותי לראות בחור אחד עם עשרים ומשהו נשים סביבו, והוא אומר להם דברים כמו 'האם תמשיכי את המסע הזה עמי?', או 'הזמן שלנו ביחד הגיע לקצו'. חשבתי שההורים שלי יהרגו אותי כשהסדרה תצא".

אז לא היית משתתף בריאליטי מהסוג הזה?

"לא, אבל רק בגלל שאני אולד סקול. אני לא בעניין של היכרויות מהסוג הזה, אני רוצה לפגוש מישהי בבית קפה ולהזמין אותה לארוחת ערב".

ואיך זה עובד לך כשכולם מסביבך בטינדר?

"לא!", הוא מזדעק. "אני לא יכול לעשות את זה, אני פשוט לא מסוגל לעשות סווייפ ימינה או שמאלה על מישהי. אבל לא אשקר, ניסיתי את את זה לתקופה, כדי לראות על מה כל המהומה. אבל זה לא היה בשבילי".

עוד באותו נושא

99 בעיות: העונה השנייה של "UnREAL" עולה מדרגה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיונים על גזענות/מערכת וואלה!, צילום מסך

דריוס בק הוא התפקיד המרכזי הראשון בקריירה של בריט בן ה-34. אפשר היה לראות אותו בתפקידים ב"סוכני S.H.I.E.L.D" וב"מגרש ביתי", והוא משתתף קבוע בסדרה "להיות מרי ג'יין", שצילומי העונה הרביעית שלה יתחילו בחודש הבא. ב-"UnREAL" הוא מגלם, כאמור, את המחזר השחור הראשון בהיסטוריה של "אהבת נצח": שחקן פוטבול שפליטת פה שלו תועדה ותדמיתו התרסקה. ל"אהבת נצח" הוא לא מגיע בשביל לחפש אהבה, אלא בשביל לשקם את התדמית ולהציל את הקריירה.

"האודישן שלי עם המלהקים הלך טוב, וזימנו אותי שוב בשביל להיפגש עם המפיקים", הוא נזכר בתהליך הקבלה שלו לתפקיד דריוס בק. "תראי, אני שומר על כושר, אני חושב שאני עושה עבודה די טובה באימונים. אז כשהמפיקים ביקשו ממני להוריד חולצה, לא היתה לי בעיה. למחרת התקשרו ואמרו לי שאהבו אותי, אבל שאני חייב להתחיל להתאמן. בהתחלה יצא לי 'מה?!'. אבל אני מבין את זה. דריוס הוא שחקן פוטבול. אני מתאמן ואוכל בריא, אבל אני לא בסטטוס הזה. אחד החברים שלי שיחק פוטבול בעבר, אז הוא לקח אותי תחת חסותו. שיניתי את כל משטר האימונים שלי, גם הרגלי האכילה השתנו. אני אפילו חושב שאפשר לראות את השינוי קורה מפרק לפרק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצחיק לראות בחור אחד עם עשרים נשים סביבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אילו תגובות אתה מקבל בינתיים?

"ממה שאני רואה ברשתות החברתיות, אנשים אוהבים את הסדרה. אפילו החברים שלי, שבהתחלה קצת צחקו עליי, רואים אותה ומתים על כל הדרמה. הם מנסים לגרום לי לספר להם מה הולך לקרות, אבל אני פשוט אומר להם שיחכו לפרק הבא. הם לא מבינים למה הם צריכים לחכות שבוע שלם כשאני נמצא איתם כל הזמן".

הליהוק של מחזר שחור ל"אהבת נצח" ושל בי ג'יי בריט ל-"UnREAL" משמשים עבור הסדרה כר פורה לדיונים על גזענות בארצות הברית, בזמנים שאלימות שוטרים נגד צעירים שחורים ממשיכה לגבות קורבנות בנפש, גם אחרי המהומות בפרגוסון ומשפטו של ג'ורג' זימרמן, בו זוכה מרצח הצעיר השחור טרייבון מרטין. כשם שב"אהבת נצח" משתמשת ההפקה בנושא הרגיש ליצירת הדרמה, "UnREAL" עושה בעצמה את אותו הדבר, גם אם בדרך מתוחכמת ועמוקה יותר. בריט, שבמהלך השיחה כולה התבדח ושמר על אווירה מצוחקקת, מרצין כשמגיע הרגע הבלתי נמנע לשוחח על החלוציות שלו בתור המחזר השחור, במציאות בה "הרווק" עדיין לא מעזה לעשות זאת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יוצא מהבית עם קפוצ'ון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לפני הצילומים ישבו איתי ואמרו לי שזה הולך להיות תפקיד חשוב. המחזר השחור הראשון אי פעם. המפיקה והיוצרת שרה גרטרוד שפירו אמרה לי 'תראה בי ג'יי, אם משהו בתסריט נראה לך לא מדויק, או לא נכון, או אם יש לנו דרך לשנות אותו איכשהו… בבקשה בבקשה בבקשה תיידע אותנו. אנחנו נעבוד על דברים כאלה ונדאג שהם יתפרשו כמו שאנחנו רוצים שהם יתפרשו'. בתור שחקן, זה הופך את העבודה שלך להרבה יותר נוחה ונעימה".

והיו מקרים שבאת ואמרת על משהו "היי, אני לא מרגיש עם זה בנוח"?

"באחת הסצנות דריוס ורייצ'ל נוסעים בלימוזינה, והוא אומר 'אמא שלי תמיד היתה אומרת לי שהחוקים יהיו שונים עבורי'. זו שורה שנולדה משיחה שלי עם שרה. סיפרתי לה שכשאני מבקר את ההורים שלי בצפון קרולינה, אני תמיד לוקח את הטיסה הכי מוקדמת בחזרה ללוס אנג'לס. אני יוצא מהבית מוקדם, בארבע או חמש בבוקר, אז אני לובש סתם מכנסי טריינינג וסווטשירט קפוצ'ון. אמא שלי לא נותנת לי לצאת מהבית עם קפוצ'ון. זה היה משהו ששרה לקחה משיחות איתי ושילבה בדמות של דריוס. זה לא קורה הרבה ששחקן יכול להשפיע על הדמות באותה מידה כמו התסריטאים או המפיקים. אצלנו היה דיאלוג פתוח, באופן שמאפשר להעמיק את הדמות ולהעניק לה עוד רבדים".

אז למה בעצם אנחנו יכולים לצפות מדריוס?

"רייצ'ל מפיקה אותו, כרגע הוא כמו חייל שלה. הוא בעיקר דואג לתדמית שלו, ומקשיב לעצות של כל מי שמסביבו. בשלב מסוים הוא יהיה חייב לעמוד על שלו ולקחת את המושכות לידיים. יהיה מעניין לראות איך תתפתח מערכת היחסים שלו עם רייצ'ל".


"UnREAL" משודרת בצמוד לארה"ב בימי שלישי בסלקום TV, ב-yes Drama וב-yes VOD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully