וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים של שלכת 2016: המדריך לעונת הסתיו הטלוויזיונית - חלק ד'

במקום שתראו את כל הסדרות החדשות שעולות בחו"ל, אנחנו עושים את זה עבורכם והפעם: מה קורה כשהעולם נגמר? ומה קורה כשכל מיני אנשים חיים חיים רגילים? ויש גם עורכת דין שמנסה לשחרר אנשים שהורשעו לשווא וגם גיבורים שחוזרים בזמן

צילום מסך

(בסרטון: טריילר ל-"Aftermath")

seperator

Son of Zorn

מה: קומדיה פרועה מבית היוצר של פיל לורד וכריס מילר ("סרט לגו") ברשת פוקס, המשלבת דמויות לייב אקשן ודמויות אנימציה. במרכזה ניצב זורן (ג'ייסון סודייקיס), לוחם מונפש, אלים וחסר טקט, שחוזר לראשונה מזה עשור לביתו בעולם האמיתי, אחרי שהשתתף באינספור קרבות עקובים מדם בעולמות פנטזיה.הוא מתאחד עם אשתו לשעבר ובנו המתבגר העגמומי, ומגלה שהעבודה המשרדית וחיי היומיום האפורים יכולים להיות מסובכים הרבה יותר מלהניף את חרבו בשדה הקרב.

למה כן: בעיקר בגלל הגימיק. זאת ממש לא הפעם הראשונה שבה דמויות מעולם האנימציה ועולם החיים עצמם נפגשות, אבל חלף מספיק זמן מאז הפעם האחרונה כדי שזה ירגיש מרענן, בוודאי על המסך הקטן. זורן הוא טיפוס צבעוני (תרתי משמע) וההתמודדות שלו עם מציאות של תקינות פוליטית משעשעת לפרקים, בעיקר כשהיא יוצאת מגבולות הקלישאות של הקומדיה המשפחתית (כמו הקטע בו הוא יוצא לקרב חורמה מול השכנים המשרדיים, שמשאילים את הרוטב החריף ולא טורחים להחזיר).

למה לא: מכיוון שלמרות החדשנות הוויזואלית, "Son of Zorn" בבסיסה היא קומדיה מאוד גנרית. המתבגר העגמומי, האקס החלשלוש והסולד מהאלימות, האקסית שעדיין מאוהבת בסתר בזורן. כל הסוגיות המוכרות הללו מטופלות בדרכים מאוד צפויות, למרות האפשרויות הנרחבות שמציע השילוב עם עולם האנימציה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

Easy

מה: סדרת אנתולוגיה חדשה של נטפליקס, העוקבת בשמונה פרקים אחר שלל דמויות המתגוררות בשיקגו. הקאסט מונה אישים כמו אורלנדו בלום, מאלין אקרמן, מארק מארון, ג'ייק ג'ונסון, חניבעל בורס, דייב פרנקו, אמילי רטאייקאוסקי ועוד.

למה כן: המשחק ב-"Easy" לא מתאמץ ובדיוק בגלל זה, הוא מצליח להיות משובח ואמין. "Easy" לא מתיימרת להמציא את הגלגל אלא פשוט מספרת סיפור ומציגה כיצד נראים חייהם של אנשים שונים. זה באמת פשוט והפשטות הזו גורמת לצופה להתחבר לדמויות די בקלות ולמלמל לעתים תכופות "כן, זה קרה גם לי".

למה לא: קצת קשה שלא להמליץ על סדרת טלוויזיה משובחת אבל אם בכל זאת תכופפו את ידינו, נאמר שאם היינו רוצים לראות כיצד נראים חיים של אנשים רגילים - היינו מביטים במראה.

Aftermath

מה: דרמה פוסט-אפוקליפטית חדשה של SyFy בכיכובם של בני הזוג אן הייש וג'יימס טאפר (שהכירו בסדרה "גברים על עצים"), שעוקבת אחר משפחה שמנסה לשרוד בעולם אחרי שמגוון אירועים, התרחשויות ומחלות מחו כמעט את כל החיים על כדור הארץ.

למה כן: יש עוד כמה שבועות עד לחזרה של "המתים המהלכים" וצריך למלא את החלל הפוסט-אפוקליפטי עם משהו. חוץ מזה, הקאסט של "Aftermath" אטרקטיבי למדי ובאמת לא ברור למה העולם מגיע לקיצו.

למה לא: כי אולי העולם מגיע לקיצו בגלל סדרות פח כמו "Aftermath". צריך להודות בזה: "Aftermath" פשוט גרועה. יש לה כמה רגעים שבהם היא נוצצת ובוערת אבל רוב הזמן היא רק נראית כמו עוד סדרות וסרטי פוסט-אפוקליפסה שכבר יצא לנו לראות. אין שום דבר חדש בסוף העולם הזה.

Conviction

מה: מעריצי "הסוכנת קרטר" עדיין מלקקים את הפצעים של ביטול סדרת הקומיקס בכיכובה של היילי אטוול, אבל אולי יוכלו להתנחם בדרמה החדשה בכיכובה. אטוול מגלמת את הייז מוריסון, עורכת דין מבריקה ובתו של נשיא ארה"ב לשעבר, שהרפתקאותיה והתנסויותיה מובילים אותה לקבל את הצעתו של יריבה הגדול, התובע הכללי של ניו יורק: לעמוד בראש יחידה חדשה החוקרת בשנית תיקים בהם קיים חשש להרשעה שגויה, או ללכת לכלא.

למה כן: פרט לנקודת חולשה שבה ניגע בפיסקה הבאה, הקאסט של "Conviction" ממש מוצלח, התסריט לא חלש ועבודת המצלמה קצבית למדי. אחרי כל כך הרבה סדרות בינוניות, מגיעה סדרה כמעט טובה. כבר משהו.

למה לא: דווקא הדמות הראשית בגילומה של אטוול היא נקודת החולשה של "Conviction". דמותה של אטוול אמורה להיות גסה ומעצבנת ואטוול עושה עבודה מצוינת בגילומה אבל במבחן התוצאה עדיין מדובר בדמות מעצבנת שקשה לפרגן לה ו/או לרצות לצפות בה פעמים נוספות.

טיימלס

מה: דרמת מד"ב של שון ראיין ("המגן") ואריק קריפקי ("על טבעי") ב-NBC, העוקבת אחר שלושה גיבורים החוזרים אחורה בזמן כדי להיאבק בנבל רב עוצמה. כל זאת כדי למנוע ממנו לשנות את ההיסטוריה האנושית ולעצב מחדש את העתיד כפי שאנחנו מכירים אותו. אביגיל ספנסר ("התיקון") וגוראן ויסניץ' ("אי אר") מככבים. ב-12 באוקטובר היא גם עולה ב-HOT.

למה כן: גם אם קשה לומר שפרק הבכורה של "טיימלס" מנצל עד תום את האפשרויות הרבות הגלומות במסע בזמן, או אפילו מכיל רעיונות מקוריים במיוחד, עד סופו הוא יוצר מהפך רגשי שמצליח גם לגעת בלב וגם להעלות שאלות מאוד מעניינות בנוגע למה שקרה בעבר ומה שיקרה בעתיד (כי אתם יודעים, מסע בזמן). בנוסף, אריק קריפקי כבר הוכיח שהוא יודע לבנות סדרות קונספטואליות לכדי שלמות, ע"ע עונות 2-5 של "על טבעי", ואילו שון ראיין אחראי על כמה יצירות מופת של ממש ב-15 השנים האחרונות. עם כשרונות כאלה על המושכות שווה להתמיד ולתת לסדרה למצוא את דרכה.

למה לא: יותר מדי רגעים בפיילוט הפכו אותו לחיוור מדי וקלישאתי. הגיבור עם הרעייה המתה, הדמות שנועדה למות לא משנה מה, האיש הרע ממוצא זר וכיו"ב. כמו כן, הרעיון שאחד משלושת הגיבורים הוא שחור, כלומר כזה שתהיה לו את אותה בעיה עם גזענות כמעט בכל שלב בהיסטוריה, נראה כמו משהו ששוחק את עצמו כבר בפרק הראשון. ולא, העובדה שיש לזה התייחסות ישירה בפרק לא משפרת את הבחירה התמוהה הזו.

seperator

ימים של שלכת - חלק ג': "The Good Place", "Designated Survivor", "Notorious", "נשק קטלני" ו"החיים עצמם".

ימים של שלכת - חלק ב': Better Things", "Quarry", "High Maintanance", "One Mississippi", "Start Up" "The Collection".

ימים של שלכת - חלק א': "Atlanta", Speechless", "Queen Sugar", "Mary + Jane", "Borderline".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully