וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 121: קרייג דיוויד מת והוחלף על ידי כפיל?

8.12.2016 / 0:35

כוכבת "עולם היורה" לא תרדוף אחרי דינוזאורים בנעלי עקב בסרט ההמשך, ליידי גאגא מורטת שערות מהאף ותאוריית קונספירציה טעימה שתעשה טוב על הלב. מצעד הטראש השבועי

ראובן קסטרו

(בסרטון: קרייג דיוויד באולפן וואלה! NEWS)

seperator

מקום 5: זה קרייג דיוויד או שזה כפיל?

בדרך כלל אלו כוכבי על שנהנים משמועות כאילו מתו והוחלפו בידי כפיל, כך שקרייג דיוויד צריך להיות די מוחמא מתיאוריית הקונספירציה לגביו, שמסתובבת בשבועות האחרונים. אנחנו מכירים את התרגיל: אדם, במקרה זה זמר, מתפרסם וכעבור זמן מה נשכח מהתודעה הציבורית. כשהוא שב אליה, הוא נראה שונה מעט. אתם יודעים, עברו כמה שנים. אבל תמורות הזמן לא מעניינות כשמדובר בטאמבלריסטים משועממים, הם אוהבים תאוריות קונספירציה. ולדעתם, קרייג דיוויד מת. הרי אין הסבר אחר לכך שנעלם מהתודעה לכמעט עשור. הבחור שראיתם לא מזמן בהאנגר 11? כפיל. לשיפוטכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרייג דיוויד אז/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקום 4: המגפיים הללו נועדו ללוחמה בדינוזאורים

אחת השאלות הבוערות שעלו מ"עולם היורה", היא איך לעזאזל הצליחה קלייר (בגילומה של ברייס דאלאס הווארד) להשתלט על הדינוזאורים המסוכנים בזמן שהיא מתרוצצת ממקום למקום על עקבים. הבמאי קולין טרוורו ספג ביקורת רבה בעקבות הפאק העצום הזה באמינות, ולהזכירכם מדובר בסרט בו מדענים משבטים דינוזאורים ואלו קמים עליהם להורגם. טרוורו הפנים, והשבוע, לקראת צילומי סרט ההמשך, צייץ תמונה של מספר זוגות מגפיים ותייג את הווארד עם הכיתוב "נתראה בקרוב". את הטייטל של הסרט הוא שינה ל"עולם היורה: את הכי יפה כשנוח לך".

מקום 3: סוכריות קופצות בשביל אדרנלין

שחקן ודוגמן יפני בשם הירוקי נרימיה מצא את עצמו השבוע במרכזה של סערה תקשורתית, לאחר שאחד הצהובונים במדינה פרסם כתבת תחקיר שבה נטען שאחד מתחביביו הוא לשבת בדירתו שבטוקיו ולהאזין למוזיקה אלקטרונית בזמן שהוא צופה בצורות אמורפיות ביוטיוב ומסניף קוקאין. בעיתון פורסמה גם תמונה שתתמוך בתחקיר, אך מבט קרוב יותר, כמו גם מעריצים אדוקים של נרימיה שלא מוכנים לקבל את נפילתו של אלילם בסם, מגלה שמדובר בכלל בממתקים המשווקים לילדות קטנות. קשה להחליט מה יותר מטריד.

מקום 2: סלח לי, אני ליידי

מי שדווקא כן דחפה כל מיני דברים במעלה נחיריה היא ליידי גאגא, שהופיעה השבוע בתצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט, הקרביים של תעשיית האופנה. כדי לתת לנו מושג על מה באמת הולך מסביב לתצוגות הנוצצות, העלתה גאגא לסנאפצ'ט סרטון שלה מורטת שערות בנחיריה באמצעות שעווה. מדובר בפרצדורה כואבת במיוחד, שסחטה ממנה צרחות וקללות, וגם הצפיה בה לא קלה, כי אאוצ'. מה רע בגוזם שיערות? מה שטוב לסבא שלך, טוב גם לך, ליידי.

מקום 1: חושבים חיים

קמפוסים רבים ברחבי העולם מפעילים תוכניות שונות על מנת לשמור על בטחונם האישי של הסטודנטים. באוניברסיטת טקסס, אוסטין, פועל "טרמפ בטוח", שירות הסעות לתלמידים שזקוקים להתנייד בשעות הלילה המאוחרת, בין אם מהספרייה או מהפאב הקרוב. השבוע הופתעו מספר סטודנטים לגלות מאחורי ההגה מתנדב מפתיע במיוחד: מת'יו מקונוהיי. השחקן יליד טקסס, שמקפיד להתגורר גם בזמן שהוא אחד הכוכבים הגדולים בהוליווד, הדגים גאווה טקסנית שאינה רק בדיבורים אלא גם במעשים, והסטודנטים שהתמזל מזלם לקפוץ על עגלת הגולף בה נהג קיבלו לא רק טרמפ בטוח, אלא חוויה לכל החיים והמון, המון לייקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully