וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלים ומפלצות: הסרטים שאתם חייבים לראות בקיץ 2017

17.3.2017 / 0:00

עונת הפרסים הדרמטית כבר מאחורינו, וכעת הפנים קדימה לקראת עוד קיץ מפוצץ. סרט האימה שהפתיע את העולם, סרט הגיבורים שהמציא את הז'אנר מחדש, המשכונים מצופים ועוד הפתעות. כל מה שאתם צריכים לדעת

לוגאן

היפה והחיה

מה: עיבוד לייב אקשן לסרט האנימציה הקלאסי של דיסני מ-1991, בכיכובם של אמה ווטסון (סדרת "הארי פוטר"), דן סטיבנס ("אחוזת דאונטון"), יואן מקגרגור ("טריינספוטינג"), סטנלי טוצ'י, ג'וש גאד, אמה תומפסון ועוד. סיפור אהבתם של נערה צעירה ונסיך גאוותן, שקללה הקנתה לו מראה מפלצתי. ביל קונדון ("נערות החלומות") מביים.

למה כן: 26 שנים הן די והותר זמן כדי להצדיק גרסה מחודשת לאחד מהסרטים האהובים והמצליחים בתולדות דיסני. העיבוד של "ספר הג'ונגל" בשנה שעברה הוכיח כמה ניתן להעשיר את הסיפור המוכר באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים שעומדים לרשות קולנוענים כיום. בנוסף, לפחות על הנייר, קשה לחשוב על ליהוק מדויק יותר לכל אחת מהדמויות. ווטסון וסטינס שניהם אהובים וכישרוניים מאוד, ומסקרן יהיה לראות את האינטרפטציה שלהם לדמויות של בל והנסיך/חיה.

למה לא: על אף ההישג הוויזואלי המרשים של "ספר הג'ונגל", חזינו למעשה בשחזור כמעט מדויק של סרט האנימציה שעליו הוא מבוסס. אם דיסני ישחזרו את אותו הטריק גם הפעם (והטריילרים של הסרט בהחלט מעידים על כך שזאת המגמה), יהיה קשה להתחמק מהתחושה שמישהו גזר עלינו קופון מבלי להעניק כל תמורה חדשה או מפתיעה, וזאת לגמרי לא התחושה שאנחנו אוהבים לצאת איתה מהקולנוע.

מתי: 23 במרץ.

סימן חיים

מה: מותחן אימה מד"בי מקורי, המגולל את סיפורה של קבוצת חוקרי חלל שמגלה אורגניזם חי על מאדים, ומבקשת להביאו אל כדור הארץ. במסע חזרה מתגלה ההישג המדעי שלהם כמסוכן במיוחד. ג'ייק ג'ילנהול, ראיין ריינולדס ורבקה פרגוסון ("משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים") מככבים. דניאל אספינוזה ("ילד 44") מביים.

למה כן: לא משנה כמה מגעים קולנועיים טראומתיים היו לאנושות עם יצורים חיים בחלל, הרעב לסיפורים כאלה נותר מפותח במיוחד. הסודיות היחסית שבה נשמר הפרויקט הזה, בשילוב הטריילר המצוין שלו, רק מגבירים את הסקרנות לגביו. רט ריס ופול וורניק, התסריטאים של "דדפול" ו"זומבילנד", כתבו את התסריט לסרט, וקשה להמעיט בפוטנציאל של השילוב ביניהם.

למה לא: בשנה שבה סרט חדש בסדרת "הנוסע השמיני" מתוכנן לצאת פחות מחודשיים אחרי "סימן חיים", נדמה שהכפילות הזאת קצת מיותרת. גם הרזומה הקולנועי של אספינוזה, שמורכב כולו מכותרים בינוניים במיוחד, מעורר דאגה לגבי יכולתו להשתלט על פרויקט בסדר גודל כזה.

מתי: 23 במרץ.

הרוח במעטפת

מה: מבוסס על סדרת ספרי מנגה פופולרית שהפכה לסדרת סרטי אנימציה יפנית (הראשון שבהם, "הרוח במעטפת" שעליו מבוסס העיבוד הנוכחי, נחשב לאחד מסרטי האנימציה הגדולים של כל הזמנים), וכן הולידה מספר סדרות טלוויזיה ומשחקי מחשב. במוקד העלילה ניצבת מייג'ור (סקרלט ג'והנסון), מפקדת קיבורגית העומדת בראש יחידה למלחמה בטרור קיברנטי, שנתקלת בהאקר מחשב מסוכן במיוחד. המרדף בעקבותיו מגלה לה סודות מפתיעים מעברה. רופרט סנדרס ("שלגייה והציד") מביים.

למה כן: קשה להפריז במיתולוגיה האופפת את סרט האנימציה מ-1995, ואת הרצון של הוליווד לשחזר את הצלחתו. תהליך העיבוד שלו נולד כבר ב-2008 ויועד במקור למרגו רובי, שהעדיפה להתחייב במקומו ל"יחידת המתאבדים" (ובוודאי מקללת מאז את אותו יום בכל בוקר). העלילה והעיצוב של "הרוח במעטפת" היוו את ההשראה הגדולה של האחיות וואשובסקי ל"מטריקס", וסצנות האקשן שלו אמורות להלהיב כל מעריץ של סרטי קיץ באשר הוא. גם התמות שבהן עוסקת היצירה, בהם מיניות וזהויות מיניות, רלוונטיים מאין כמוהן לתקופה הנוכחית. ג'והנסון עצמה, שכבר הוכיחה את עצמה פעם אחר פעם בתפקידי אקשן נשיים מצוינים, היא בחירה מבטיחה מאוד בתפקיד הראשי. כמו כן, הטריילרים נפלאים.

למה לא: הרבה יותר קל להרוס יצירה מוערכת כל כך בתהליך התרגום ההוליוודי שלה, מאשר לשמור על איכויותיה המקוריות. רופרט סנדרס ביים עד היום רק סרט אחד, שהתקבל בקרירות ביקורתית רבה, ולא בטוח שהוא האיש המתאים להצליח במשימה הזאת. בנוסף, מאחר וכולנו כבר בוגרי טרילוגיית "מטריקס" (וכל יתר הסרטים ש"אימצו" אלמנטים מ"הרוח במעטפת", כולל אולי הניסיון ליצור את "מטריקס" מחדש), לא בטוח שהרעיונות הוויזואליים המקוריים והמרהיבים של הסרט המקורי, יישארו כאלה גם ב-2017.

מתי: 30 במרץ.

עוד באותו נושא

מוות מוחי: "יחידת המתאבדים" מביך, טיפשי ומעליב

לכתבה המלאה

מהיר ועצבני 8

מה: סדרת מותחני הפשע המצליחה מגיעה לפרק השמיני, ובמרכזו דרמה כשהאקרית מסתורית (שרליז ת'רון) מפתה את דום (וין דיזל) וגורמת לו לבגוד בחבריו ולהפוך לשותפה בשרשרת של פשעים. על מנת לנסות ולעצור אותו נאלצים חבריו להיעזר ביריב האכזר והשנוא עליהם ביותר. דוויין ג'ונסון, ג'ייסון סטיית'ם, קורט ראסל ונטלי עמנואל ("משחקי הכס") מככבים אף הם. פ. גארי גריי מביים.

למה כן: גם המבקרים הגדולים ביותר של סדרת "מהיר ועצבני" יאלצו להודות שהסרטים האחרונים בסדרה הציגו שיפור לא מבוטל בתחום התסריט. זה עדיין לא סרט אוסקרים ודברים מופרכים ממשיכים להתרחש פה ושם, אבל הסיפור והטון המודע לעצמו בהחלט ראויים לציון. הבחירה בקו העלילה החתרני הזה מבטיחה שגם הפרק הזה בסדרה יהיה מסקרן.

למה לא: בשלב הנוכחי כבר אין דרך חזרה. אם עדיין לא התחברתם לגברים שריריים, אגזוזי ענק פולטי עשן, רעש מנועים וחיפצון של נערות שמנופפות בחצאיות קצרות מדי, כנראה שכל זה לא בשבילכם.

מתי: 13 באפריל.

Get Out

מה: הסרט שיסיים את 2017 עם יחס ההוצאות-הכנסות הטוב ביותר, והעובדה שנותרו עוד תשעה חודשים לשנה, לא תשנה את זה. סרט האימה הקטנטן (4.5 מיליון דולר) של הקומיקאי ג'ורדן פיל ("Key and Peele") הרוויח 111 מיליון דולר בשלושה שבועות בלבד על המרקעים. רווח של 2,466 אחוז. במוקד העלילה ניצב צעיר שחור (דניאל קלויה, "מראה שחורה") שמצטרף לחברתו הלבנה (אליסון וויליאמס, "בנות" לביקור ראשון באחוזת משפחתה המסתורית והמבודדת.

למה כן: מעבר להצלחה הכלכלית יוצאת הדופן של "Get Out", מדובר נכון לעכשיו גם בסרט האהוב ביותר על ידי המבקרים השנה. שילוב של אימה, קומדיה וביקורת חברתית, השזורים בתוך תסריט מותח שמשאיר את הצופים על קצה המושב. בנוסף, על אף שמדובר בסרט אימה, נראה שגם בעלי קיבה רגישה יכולים לצלוח את סצנות הדם ואת רף האלימות שבו.

למה לא: אם להאמין למבקר היחיד שקטל את הסרט עד כה, נראה שאם אתם חובבי אימה רציניים וחמורי סבר, הקומיות של השתלשלות העניינים עלולה לפגום לכם בהנאה.

מתי: 27 באפריל.

שומרי הגלקסיה 2

מה: סרט ההמשך ללהיט מ-2015, ובמרכזו חבורה פרועה של פורעי חוק, שנסיבות בלתי צפויות הופכות אותן למגני הגלקסיה. עלילת הסרט החדש צפויה להתרחש חודשים ספורים אחרי קודמו, כשפיטר קוויל, גאמורה, דראקס, רוקט ובייבי גרוט, מנסים להתחקות אחר עקבות אביו של פיטר, בעודם מסתבכים עם מרשעת רבת עוצמה בשם איישה. כריס פראט, זואי סלדנה, וין דיזל, דייב בטיסטה ובראדלי קופר חוזרים לתפקידיהם המקוריים, לצד סילבסטר סטאלון, קורט ראסל ואליזבת דביקי. ג'יימס גאן ביים.

למה כן: "שומרי הגלקסיה" לא היה רק סרט גיבורים מעולה, היו בו המרכיבים של סרט מעולה עבור אנשים שלא מתחברים לסרטי גיבורים כלל: פסקול נוסטלגי ממכר, דמויות מבריקות, תסריט שנון ואקשן נפלא. הטריילרים שבהם צפינו עד כה מבטיחים שפסקול האייטיז הממכר וחוש ההומור החד עדיין כאן ובגדול, וביחד עם סצנות הפעולה המבטיחות יש כאן די והותר סיבות לצפות להמשך שיעמוד ברף שהציב קודמו.

למה לא: הסטטיסטיקה של סרטי המשך לא ממש מאירה פנים לסרטים שניים. הנטייה לעשות עוד מאותו דבר ובהפרזה, עלולה לפגום בקסם שיצר הסרט הראשון. כל זה כמובן תיאורטי לחלוטין, ובכל זאת החשש קיים.

מתי: 4 במאי.

הנוסע השמיני: קובננט

מה: סרט ההמשך של "פרומתאוס" והסרט השני בסדרת הפריקוול ל"הנוסע השמיני". צוות ספינת חלל מגלה כוכב לכת לא ידוע בצד הרחוק של הגלקסיה, שנדמה כגן עדן חבוי. עד מהרה הם מגלים שמה שנדמה כעולם חלומות, הוא למעשה סיוט. קתרין ווטרסטון, מייקל פסבנדר, נומי ראפאס, דמיאן ביצ'יר, דני מקברייד וג'יימס פרנקו מככבים. רידלי סקוט מביים.

למה כן: הבעיה המהותית היחידה בפרק הקודם היתה שנראה כי הוא מרסן את עצמו כדי להשאיר משהו להמשכון, אז הנה הוא מגיע ואולי הפעם גם יילך עד הסוף. בסך הכל כמעט כל אחד מן הפרקים בסדרת "הנוסע השמיני" היה מהקרם דה לה-קרם של המדע הבדיוני וצוות השחקנים לא היה מבייש אף דרמת איכות שרצה לאוסקר.

למה לא: פסבנדר היה שותף בשנים האחרונות לכמה מן הפרויקטים ההוליוודים המחרידים ביותר שאפשר להעלות על הדעת, למשל "אקס-מן: אפוקליפסה" ו"אמונת המתנקש"; גם ג'יימס פרנקו מתעקש להיות בכל מקום, ולא תמיד לטובתו או לטובתנו; וכי בטח גם הסרט הזה יתגלה כלא יותר מאשר קדימון לקראת עוד המשכון.

מתי: 18 במאי.

וונדר וומן

מה: בפעם הראשונה אי פעם זוכה אחת מדמויות הקומיקס האהובות בכל הזמנים לסרט משל עצמה. עלילת הסרט מתרחשת בתקופת מלחמת העולם הראשונה, אז מתרסק מטוסו של הטייס סטיב טרבור על אי מסתורי ונסתר שעליו מתגוררות האמזונות הלוחמות. דיאנה פרינס, נסיכת האמזונות, מחליטה לעזוב עם טרבור כדי לסייע לאנושות לשרוד. גל גדות, כריס פיין, רובין רייט, דיוויד ת'יוליס וקוני נילסן מככבים. פטי ג'נקינס מביימת.

למה כן: בשתי מילים: גל גדות. אין צורך להסביר את גודל החשיבות של שחקנית ישראלית בתפקיד כל כך יוקרתי, וגם אין באמת סיבות נוספות שנדרשות לצופים ישראלים כדי לרצות ולצפות בסרט. ובכל זאת, אם ממש מתעקשים, עולם הקומיקס המורחב של DC נמצא בצרות צרורות. "באטמן נגד סופרמן" ו"יחידת המתאבדים" היו כישלונות נוראיים, והעניינים לא נראים טוב גם לגבי הסרט החדש בסדרת באטמן. הצלחה של "וונדר וומן" לצאת מהאפלוליות המוגזמת לחלוטין של הסרטים שקדמו לו, ולשלב בהצלחה אקשן עם דמות ראשית טובה ותסריט קליל, תוכל לשנות את המסלול של כל יקום הקומיקס.

למה לא: על אף הבחירה בפטי ג'נקינס המבטיחה לתפקיד הבמאית, ועל אף שגל גדות הייתה נקודת האור הכמעט-יחידה ב"באטמן נגד סופרמן", קשה להשתחרר מהתחושה שמשהו בסיסי בגישה של DC ואולפני וורנר לקומיקס פשוט לא עובד. לא ראינו אינדיקציה משמעותית לשינוי טון בטריילרים לסרט, והעובדה שעדיין לא נחשפנו לנבל המרכזי בו רק מעלה עוד יותר את החשש לשחזור הפיאסקו של דומסדיי ומכשפת, שהיו סמל לכל מה שרע בהשקעה המוגזמת באפקטים ויצירי מחשב. או בקיצור: הרבה יותר מדי סימני שאלה שמרחפים מעל סרט עם כל כך הרבה משמעות להמשך דרכו של יקום הגיבורים שהוא משתייך אליו.

מתי: 1 ביוני.

ספיידרמן: השיבה הביתה

מה: שם הסרט במקרה הזה הרבה יותר סימבולי מהרגיל. אחרי שנים של גלות באולפני סוני, ספיידרמן שב לחיקה החמים של מארוול, והסרט שיזניק מחדש את סדרת הסרטים בכיכובו ידלג על סיפור המקור המתיש, שנחקר כל כך הרבה פעמים בעבר. עלילת הסרט מתרחשת בסמוך לסיום מאורעות "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", ומתמקדת בפיטר פארקר הצעיר (טום הולנד) שמנסה לאזן את לימודיו בתיכון עם המעבר ההדרגתי למעמד של גיבור על במשרה מלאה. דונלד גלובר, מריסה טומיי, רוברט דאוני ג'וניור ומייקל קיטון (שיגלם את הנבל של הסרט, וולצ'ר) מככבים. ג'ון וואטס מביים.

למה כן: ההופעה הקצרה של איש העכביש ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" הייתה מוצלחת במיוחד. הולנד מעניק לאיש העכביש את הטון החצוף והשנון שהפך את הדמות לאהובה כל כך בגרסת הקומיקס, והשילוב שלו עם טוני סטארק של רוברט דאוני ג'וניור מעורר ציפייה רבה. מסקרן לא פחות יהיה לראות כיצד הטון השנון והחריף של מארוול ישפיע על הדמות.

למה לא: זה לא רק עוד סרט גיבורי על, זה עוד סרט ספיידרמן. השישי ב-15 השנים האחרונות ועם שחקן שלישי מתחת למסכה. גם בעידן של סרטי גיבורי על בכל מקום, קשה לחשוב על דמות שראינו כל כך הרבה פעמים בתקופה כל כך קצרה, כזו שלרוב גם לא הותירה רושם יוצא דופן. המטען הזה ללא ספק יקשה על ספיידרמן להביא לקולנוע את מי שאינם מעריצים מושבעים.

מתי: 6 ביולי.

כוכב הקופים: המלחמה

מה: עוד סרט שנועל טרילוגיה מצליחה. הפעם מדובר בטרילוגיית הפריקוול של "כוכב הקופים", שהחלה ב-2011 עם "כוכב הקופים: המרד". בעקבות מאורעות "כוכב הקופים: השחר", האנושות והקופים נמצאים במצב של מלחמה כוללת. לאחר שצבאו סופג אבידות כבדות, נדחק סיזר, מנהיג הקופים, לפעול בדרכים קיצוניות כדי לנסות ולסיים את המערכה. הדרך הזו מובילה אותו לעימות ישיר עם קולונל אכזרי. וודי הרלסון, ג'ודי גריר ואנדי סירקיס מככבים. מאט ריבס מביים.

למה כן: שני הסרטים הראשונים בטרילוגיה נעים על הסקאלה שבין טובים לבין מצוינים. האפקטים הממוחשבים מצוינים, הטון קודר ואפלולי והבימוי מוצלח. לכאורה, אין כל סיבה שכל הטוב הזה לא ימשיך גם לסרט האחרון. הטריילרים נראים מצוין עם המון אקשן מפוצץ, ואי אפשר להתחמק מהרלוונטיות של הסרט למתרחש במציאות.

למה לא: הקדורנות של "כוכב הקופים" עלולה להרתיע את מי שמחפשים בידור אסקפיסטי-קיצי לא מחייב. כמו כן, מאחר ומדובר בפריקוול, השורה התחתונה די ידועה מראש. ממש לא מדובר בחיסרון אם אתם מעריצים כבדים, אבל עבור מי שספוילרים הם הרס מוחלט עבורם, אולי כדאי לשקול שנית.

מתי: 13 ביולי.

דנקרק

מה: כריסטופר נולאן ("ממנטו", טרילוגיית "האביר האפל", "התחלה") חוזר לכיסא הבמאי לראשונה מזה שלוש שנים, עם אפוס מלחמתי על אחד מהאירועים הדרמטיים של מלחמת העולם השנייה. כוחות צרפתיים, קנדיים ובריטיים מוצאים את עצמם מכותרים על חופה של עיירה צרפתית קטנה, ומנסים לשרוד בעודם ממתינים לכוח חילוץ. טום הארדי, מרק ריילנס, קיליאן מרפי, קנת בראנה והארי סטיילס (!) מככבים.

למה כן: כל סרט של נולאן הוא אירוע קולנועי עצום, וכבר כעת מוזכר "דנקרק" כמועמד מוביל לככב בטקס האוסקר ב-2018. סרטי מלחמה גדולים כמעט עברו מהעולם, והפוטנציאל העצום שטמון בשילוב בין יכולות הבימוי הראוותניות של הבמאי הבריטי והסיפור הדרמטי האמיתי, מהווים שילוב מנצח. סצנות הקרב צולמו, כמיטב המסורת של נולאן, במצלמות איימקס, מה שמבטיח חוויה קולנועית מרשימה.

למה לא: קשה למצוא סיבות לא לרצות לצפות בסרט כמו "דנקרק". אפילו הדירוג של הסרט צפוי להיות PG13, הסטרילי למדי. בכל זאת, אם סרטי מלחמה הם לא כוס התה שלכם, או אם אתם משתייכים במקרה לקומץ השונאים של הבמאי, כנראה תעדיפו לוותר.

מתי: 20 ביולי.

ולריאן ועיר אלף הכוכבים

מה: מבוסס על סדרת קומיקס מד"בית צרפתית, ובמרכזה ולריאן ולורלין, שני סוכנים מיוחדים בשירות ממשלת הטריטוריות האנושית. השניים, הממונים על שמירת הסדר ברחבי היקום, נשלחים למשימה בעיר אלפא, מטרופולין עצום שאליו זורמים כל שוכני הגלקסיה. אלא שבין מיליוני תושביה שומרי החוק, מסתתרים כוחות חבויים שמהווים סכנה חמורה לשלום האנושות. קארה דלווין, דיין דיהן, ג'ון גודמן, אית'ן הוק וריהאנה מככבים. גם הדוגמנית הישראלית נועם פרוסט תופיע בסרט בתפקיד קטן. לוק בסון מביים.

למה כן: החזון העיצובי והדמיון השופע של בסון הפכו את "האלמנט החמישי" לתופעת קאלט אהובה במיוחד בקרב חובבי מד"ב. החזרה של הבמאי הצרפתי לז'אנר והבחירה בסיפור כל כך נרחב ועשיר, הפכו את "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" לסרט שסומן מוקדם על ידי מבקרים וצופים כאחד. הטריילר היפהפה של הסרט מבטיח שלפחות מבחינה ויזואלית, יש למה לחכות.

למה לא: החשש הגדול סביב הסרט סובב את עניין העלילה. בעיקר סביב השאלה כמה ממנה אכן קיימת, והאם היא מסוגלת לייצר היגיון וסדר בתוך העולם הפרוע והצבעוני שיצר בסון. במידה שזה לא יקרה, נחזה שוב בעוד יצירה ממוחשבת חסרת כל היגיון, וזה יהיה מאכזב מאוד.

מתי: 20 ביולי.

בייבי דרייבר

מה: אדגר רייט ("סקוט פילגרים נגד העולם", "סוף.", "שוטרים לוהטים") חוזר לכיסא הבמאי לראשונה מאז 2013 עם מותחן מקורי על פרי עטו. נהג מילוט הסובל מטנטון (אשליה שמיעתית, שגורמת לסובלים ממנה לדמיין צלילים שאינם קיימים במציאות) ומקשיב למוזיקה באופן תמידי כדי להתגבר על כך, נאלץ לקחת חלק בשוד המועד לכישלון. לילי ג'יימס, קווין ספייסי, אנזל אלגורט, ג'ון ברנטל, ג'יימי פוקס וג'ון האם מככבים.

למה כן: מעריצי אדגר רייט לא צריכים שכנוע נוסף לצפות בסרט החדש של הבמאי-תסריטאי המבריק, אבל גם מי שלא מכירים יכולים להתרגש. "בייבי דרייבר" צפוי, תיאורטית, להיות לא רק מספק מבחינה ויזואלית וסיפורית, אלא גם מבחינה מוזיקלית, כאשר פסקול הסרט אמור לשחק תפקיד מרכזי. ואם כל זה לא מספיק כדי להרים את רף הציפיות, הקאסט האיכותי במיוחד בטוח יעשה את זה.

למה לא: אנחנו יודעים מעט מאוד על הסרט בשלב הזה, והטריילר הראשון נראה גנרי מאוד יחסית לסרט של אדגר רייט. מאוד יכול להיות שזה נועד להטעות אותנו, אבל תמיד קיים הסיכוי הקטן שזה באמת המוצר שנקבל. הרפרטואר של רייט לא כולל עד עכשיו החלקות או כישלונות, אבל זה רק אומר שהסטטיסטיקה עובדת חזק נגדו כרגע.

מתי: 10 באוגוסט.

seperator

סרטים בולטים נוספים:

משמר המפרץ (18 במאי)

סדרת הקאלט של שנות ה-90 יוצאת מהבוידעם עם קאמבק קולנועי. המציל הוותיק והמסור מיץ' ביוקנן (דוויין ג'ונסון) חובר למגויס חדש ושחצן (זאק אפרון), על מנת לחשוף קנוניית פשע שמטרתה הסופית היא החוף שעליו נשבעו השניים להגן. פמלה אנדרסון ודיוויד הסלהוף, כוכבי סדרת המקור, ישובו אף הם להופעות אורח.

שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר (25 במאי)

הסרט החמישי בסדרה העוקבת אחר קורותיו של ג'ק ספארו (ג'וני דפ), וממשיכה להתדרדר מסרט לסרט. העלילה הפעם מתמקדת בבריחתו של קפטן ארמנדו סלזאר (חאבייר ברדם), אויבו המושבע של ספארו, מכלאו בגיהנום, כשלצדו צבא של פיראטים מתים-חיים. בניסיון להביס את סלזאר, יוצא ספארו לחפש את הקלשון של פוסידון (אלוהים, זה נשמע כל כך מטומטם), המאפשר לאוחז בו לשלוט בעוצמת הים.

המומיה (8 ביוני)

ריבוט לסדרת סרטי האימה-הרפתקאות של תחילת המילניום. טום קרוז מככב בתפקיד הראשי בסרט שבו תאונת מטוס משחררת מתרדמת נסיכה עתיקה ורבת עוצמה, שמאיימת להמטיר על האנושות זוועות קטלניות במיוחד.

מכוניות 3 (15 ביוני)

סרט שלישי בסדרת האנימציה הבינונית מאוד של פיקסאר. ספידי מקווין (אואן וילסון) מוצא את עצמו נדחק מצמרת הספורט בו שלט, בידי דור חדש של מכוניות מירוץ. טכנאית צעירה ונלהבת נחלצת לעזרתו כדי לעשות את הקאמבק שיחזיר אותו שוב לימי התהילה.

רובוטריקים 5 (22 ביוני)

מתכות ענקיות ימשיכו להתנגש זו בזו, תוך שהמצלמה של מייקל ביי מסתובבת סביבם ופטריות אש מציפות את המרקע בפרק החמישי של סדרת הסרטים. הפעם תתמקד "העלילה" בהיעלמותו הפתאומית של אופטימוס פריים, בעיצומה של מלחמת חורמה בין חוצנים לבני אדם. המפתח להישרדות האנושות, כך מתברר, קבור בקצה נידח של כדור הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully