וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד "קצת אחרת" ומחווה ללאונרד כהן: מה צפוי בפסטיבל הפסנתר?

4.9.2017 / 12:35

פסטיבל הפסנתר יתקיים ב-8-11 בנובמבר בתל אביב, בהשתתפות 250 מוזיקאים. בין המופעים: איחוד של "קצת אחרת", מופע מחווה ללאונרד כהן, מופע במלאת 40 לפטירתה של תרצה אתר, וג'יין בורדו במופע מחווה לשלישיות הגדולות

פסטיבל הפסנתר 2017. עינת גולן, מערכת וואלה! NEWS
משתתפי הפסטיבל/מערכת וואלה! NEWS, עינת גולן

פסטיבל הפסנתר יתקיים זו השנה ה-19 מיום רביעי 8 בנובמבר ועד למוצאי שבת 11 בנובמבר, במוזיאון תל אביב לאמנות, בתיאטרון הקאמרי, באולם נגה שביפו ובהיכל התרבות בתל אביב. הוא יכלול 250 אמנים, נגנים ויוצרים, שישתתפו ב-55 מופעים.

ההפקות שיושקו בבכורה בפסטיבל השנה: עברי לידר במופע "שיחות על אהבה"; אביב גדג' במופע "כמו נפש"; מוקי במופע "באמת ומקרוב"; שמעון בוסקילה במופע מיוחד לפסטיבל; ריקי גל במופע "זאת אהבה" בו תארח את הראל סקעת; "החצר האחורית" במופע השקה לאלבומם החדש; רוקפור שתארח את מיכה שטרית; גל תורן וגיא לוי במופע ההשקה "ליילי"; יובל כספין במופע "ממני אלייך" בו ישיק את אלבומו; נסרין קדרי במופע "קלאסי"; וכן, מופעים אקוסטיים של גרדן סיטי מובמנט ושל ריף כהן לקראת אלבום שלישי.

אביב גדג' – פקח את עיניך קליפ. נילי כספי ליטבק,
אביב גדג'/נילי כספי ליטבק

מופעי מחווה שיתקיימו בפסטיבל: "קצת אחרת" (שלמה גרוניך, שם-טוב לוי ושלמה יידוב) במופע איחוד; ג'יין בורדו במופע מחווה לשלישיות הגדולות; מופע המחווה "הללויה" במלאת שנה למות ליאונרד כהן עם ארי גורלי, סיוון טלמור, טל ניסמן, ערן צור, יאיר דלאל, שפיטה, יהודה עדר, יואב קוטנר ועוד; עמיר לב במופע במלאת כמעט 20 שנה לאלבומו "פעם בחיים"; נעם רותם במופע במלאת עשור לאלבום "עזרה בדרך", בו יארח את אסף אמדורסקי; ועדי רנרט במופע "שירים לזכרנו".

שיתופי הפעולה מיוחדים בפסטיבל: יזהר אשדות ומשה לוי; רבע לאפריקה מארחים את אריאל זילבר; רותם כהן מארח את דנה ברגר; דני רובס מארח את נתן כהן ורוני דלומי; טל גורדון ועומר טייאר במופע "לא יום ולא לילה"; אנסמבל גלעד אפרת מארחים את הפסנתרנית ענת פורט; תומר בר במופע "לדעת הכל" בו יארח את אריק אבר (פואטרי סלאם); רונן בנטל במופע "דורך במקום מזנק לאחור" בו יארח את מאור כהן; אוי דיוויז'ן במופע "חמישים גוונים של חיוורון" עם אורחים מפתיעים (בהודעה לתקשורת לא צויין מי הם); ולהקת "לא" שתארח את ספי אפרתי.

עוד באותו נושא

אחרי שקטל את המוזיקה המזרחית, אפרים שמיר משתף פעולה עם נציגי הז'אנר

לכתבה המלאה
רונן בן טל. רן סלוין,
רונן בן טל, שיארח את מאור כהן/רן סלוין

מופעי פסטיבל שיחברו בין שירה למוזיקה: "נשים כותבות שירה" עם ערן צור, דודי לוי, נתן סלור, שאול בסר ואלעד כהן בונן; המופע "ימי אדם" שבו אלי מגן יארח את מירון ח. איזקסון, מישה סגל ואת האורח המיוחד אהוד בנאי; והמופע "תמונות אשה" במלאת 40 לפטירתה של תרצה אתר, שבו תתארח אלונה טוראל.

מופעים נוספים שיעלו בראשונה בפסטיבל: עדי אולמנסקי במופע "SNOW"; יהוא ירון במופע "אם לא נרקוד לא נבין כלום" בו יארח את נעמי חשמונאי; לונא אבו-נאסר במופע אקוסטי; רועי פרייליך במופע האקוסטי "הריגוש בנפילה"; המסך הלבן במופע פסנתר; תמרדה במופע בכורה; נועם בנאי מארח את אורן ברזילי; פלורה במופע "מקום"; ענבר זיגדון; להקת לא תארח את ספי אפרתי; משה בונן במופע "בא הביתה" יארח את חמי רודנר; איה זהבי פייגלין במופע "אמריקה אקוסטית"; נרקיס במופע "בוא נדבר אמת"; קרן טננבאום במופע "שיקוף מוחין"; דודי בר דוד במופע "פרחים בפה" יארח את מירי מסיקה; רוני פרי במופע "נראתה לאחרונה" תארח את תומר ישעיהו.

נועם בנאי. דורון עדות, מערכת וואלה! NEWS
נועם בנאי, שיארח את אורן ברזילי/מערכת וואלה! NEWS, דורון עדות

ואילו ב"שבת בבוקר", רצועת הילדים של פסטיבל הפסנתר, יופיעו התזמורת הקאמרית הישראלית בקונצרט התיאטרלי "איה פלוטו"; דניאל מורשת במופע חדש לילדים יארח את אליאנה תדהר ולי בירן; וקונצרט הרוק לילדים ולהורים "חולמים".

לפסטיבל הפסנתר יגיעו גם אמנים מחו"ל: אמנית האלקטרו-אינדי מרי אוצ'ר מברלין, שחייתה בעבר בישראל; והפסנתרן ההונגרי פיטר בנס, שנכנס לספר השיאים של גינס בעקבות שבירת שיא עולם במספר הלחיצות בקלידי פסנתר בדקה – הוא הגיע ל-765 ב-60 שניות.

seperator

את הפסטיבל מפיקים המחלקה למופעים בעיריית תל אביב, "המון ווליום" ו"זאפה". מנהל הפסטיבל: שאבי מזרחי. מנהלת אמנותית: אתי אנטה-שגב.

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully