וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתנצלת על המכות, ולא על העירום: הצעירה שעוררה סערה בפסטיבל מוזיקה

6.1.2018 / 23:55

אמריקאית בת 20 שהוטרדה מינית בניו זילנד הגיבה באלימות כלפי המטריד שתפס את שדיה החשופים והובילה דיון לוהט ברשת: "היעדר הבגדים שלי הם לא הבעיה, הציצים הנוצצים עוד יופיעו שוב"

Facebook - Gianne Reece

פסטיבל המוזיקה "Rhythm & Vines" הנערך באופן מסורתי בימים האחרונים של השנה בגיסבורן שבניו זילנד סיפק השנה אירוע מדובר במיוחד, שכלל לא היה קשור למופעים על הבמה. כמה מהצעירים שהגיעו לפסטיבל צילמו תקרית חריגה באווירת החופש והקלילות של החוף הניו זילנדי, בה נראתה בחורה מכה מספר פעמים גבר שישב על החוף, ללא תגובה מצידו. בהמשך התברר שזו היתה תגובתה למקרה קודם, בו אותו גבר זר חפן לפתע את שדיה החשופים ללא רשותה, ולאחר ההבהרה שפרסמה לתקרית, המחלוקת סביבה רק התעצמה.

עוד בנושא:
בשידור חי - המגיש גזר את השמלה של המגישה שלצידו
הטרדה מינית בשידור חי: רקדן תפס את הזמרת בחזה ובישבן

צפו בתקרית שעוררה את הסערה

מדלין אנלו קיצמילר, מטיילת אמריקאית בת 20, הודתה שהיא הבחורה בסרטון שהפך מאז לוויראלי וסחט תגובות נזעמות לכאן ולכאן, ושהיא אכן הסתובבה ברחבת הפסטיבל ללא חלק עליון, אלא רק עם נצנצים שכיסו את שדיה, והבהירה בתקיפות: "היעדר הבגדים שלי הם לא הבעיה כאן, הבעיה היא שאנשים חושבים שיש להם זכות לגעת בי ללא הסכמתי".

עוד באותו נושא

מצאנו את אירוע המוזיקה שבו יש הכי הרבה סיכוי לעשות סקס

לכתבה המלאה
עירום. צילום מסך
"השדיים שלי הם לא צעצוע מין, הם לא הזמנה לכלום". מדלין אנלו קיצמילר, מימין/צילום מסך

קיצמילר המשיכה ואמרה: "השדיים שלי הם לא צעצוע מין, הם לא הזמנה לכלום. תפסיקו להאשים את הקורבנות. תגובות שטוענות שביקשתי את זה מובילות לתרבות של אונס. אישית אני אוהבת להתפשט, והציצים הנוצצים עוד יופיעו שוב".

צפו בתגובה שלה לתקרית

קיצמילר המשיכה והגנה גם על תגובתה האלימה כלפי התוקף שלה: "אני עומדת מאחורי המעשים שלי, ומקווה שנתתי השראה לנשים להרגיש בנוח עם הגוף שלהן, לא משנה איך הן נראות, ולהגן על עצמן כשמישהו מנסה למנוע מהן את הזכות להגן על גופן. הוא תפס לי את השדיים, הכיתי אותו. זה היה אחרי המון כעס שהצטבר מהטרדות במהלך היום. זה משהו שקורה בכל מקום, לא רק בניו זילנד. לפני מספר חודשים קרה לי מקרה דומה, ובו הייתי לבושה לגמרי, אז הטיעון שהעירום שלי גרם לכך לא רלוונטי. מה לעזאזל קרה להבנה שצריך להתייחס לאנשים אחרים באהבה ובכבוד?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully