וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקסטריט בויז חוזרת לישראל להופעה אחת

12.2.2018 / 19:28

כמה ימים לאחר פתיחה בחקירה בחשד כי הזמר ניק קרטר אנס זמרת כשהיתה בת 18, הוכרז היום כי ישוב עם להקתו, בקסטריט בויז, להופיע בישראל. הרכב הבנים הופיע בארץ שלוש פעמים במאי 2015

צילום: אלברט ללמיאב

על רקע חקירת משטרתית בעקבות טענת זמרת ושחקנית כי נאנסה על ידי זמר להקת בקסטריט בויז, ניק קרטר, הוכרז היום (שלישי) כי הלהקה תשוב להופעה בישראל. הרכב הבנים יופיע ב-22 באפריל בלייב פארק ראשון לציון, כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלהם, Larger Than Life"". במאי 2015 קיימה הלהקה 3 הופעות באמפיפארק רעננה. את הופעתם מפיקים לייב-ניישן ישראל-בלוסטון גרופ, בבעלות שי מור יוסף וגיא בסר.

מכירת הכרטיסים תפתח תחילה רק ללקוחות שתיים מחברות האשראי, החל ממחר (שלישי) בשעה 10:30 בבוקר. ומחר בשעה 18:00 תפתח המכירה לקהל הרחב. מחירי הכרטיסים: 285 ש"ח לכרטיס דשא (במכירה מוקדמת, לאחר מכן המחיר עולה ל-315 ¤), 595 ש"ח לכרטיס גולדן רינג.

בשבוע שעבר פורסם כי משטרת סנטה מוניקה שבקליפורניה החלה לחקור את ניק קרטר בחשד לתקיפה מינית. "נפגעת הגיעה להתלונן על תקיפה מינית מצד קרטר, שארעה לטענתה ב-2003", מסרה המשטרה לעיתון USA TODAY. המשטרה לא פירטה מי המתלוננת. בנובמבר פורסם כי השחקנית והזמרת מילסה שומאן בת ה-33 טענה כי קרטר אנס אותה כשהיתה בת 18. שומאן טענה כי קרטר הזמין אותה לדירתו בסנטה מוניקה, לשם היא באה עם חברה. לטענתה, שם הוא ביקש ממנה להיכנס לחדר ולהקשיב לשירים שעליהם עבד, ואז אילץ אותה לבצע בו מין אוראלי, ולאחר מכן אנס אותה.

ניק קרטר בקסטריט בויז. AP
ניק קרטר/AP

שומאן סיפרה עוד כי לאחר שהותקפה, נסעה המומה בחזרה לביתה ולא סיפרה לחברתה מה קרה בחדר עם קרטר. עוד טענה כי בשבועות שלאחר שהותקפה לכאורה, הוא צלצל אליה שוב ושוב, והשאיר לה הודעות קוליות מרושעות. "באותו זמן איבדתי עניין בתעשיית המוזיקה ופרשתי", הוסיפה. "הייתי שבורה, הייתי עייפה, הייתי בטראומה", כתבה. "סיפרתי למטפל שלי, למשפחה שלי, לחברים שלי. פשוט עד עכשיו לא הייתה לי פלטפורמה כדי לספר את זה באופן פומבי". קרטר, בתגובה לתקשורת האמריקאית, הכחיש את הטענות וטען כי מה שקרה ביניהם היה בהסכמה. בשבוע שעבר שומאן צייצה "אני סוף סוף עושה את מה שחשבתי שלא אוכל לעשות. אני מתלוננת במשטרה".

עוד באותו נושא

"אמרתי לו 'די' והוא לא הפסיק": כוכב הבקסטריט בויז מואשם באונס

לכתבה המלאה
בקסטריט בויז. באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן,
בקסטריט בויז/באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן

להקת בקסטריט בויז הוקמה בפלורידה ב-1993 על ידי קרטר, האווי דורו, בריאן ליטרל, קווין ריצ'רדסון ואיי. ג'יי מקלין. בשנה לאחר מכן הוחתמה הלהקה על חוזה הקלטות בחברת התקליטים "Jive". אלבומה הראשון, הנושא את שם הלהקה, יצא ב-1996, מכר מעל 14 מיליון עותקים והגיע למקום ה-4 במצעד הבילבורד 200. הוא כלל את הלהיט "Get Down". בשנה לאחר מכן, יצא אלבומה השני, "Backstreet's Back" שמו, שמכר ברחבי העולם כ-28 מיליון עותקים, וכלל בין השאר את הלהיטים "As long as you love me" ו"Everybody".

בשנת 1999 יצא אלבומם "מילניום", שהיה לאלבום הנמכר ביותר באותה שנה בארצות הברית וזיכה את הלהקה ב-5 מועמדויות לגראמי, וכלל בין השאר את הלהיטים "I want it that way" ו-"Show me the meaning of being lonely". סיבוב ההופעות שליווה את האלבום כלל 123 הופעות. לאחר מספר אלבומים נוספים, בשנת 2007 נטש את הלהקה קווין ריצ'רדסון, אולם הוא שב להרכב ב-2013.

בקסטריט בויז. באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן,
בקסטריט בויז/באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן
בקסטריט בויז. רפי דלויה
בקסטריט בויז בישראל/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully