וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינוי הקיצוני של כוכבת "קלולס" הצליח להפתיע את המעריצים

1.3.2018 / 9:35

לא תאמינו מה עלה בגורלה של כוכבת הסרט "קלולס", סטייסי דאש, שגילמה את דיון בסרט - וגם לא בטוח שתפרגנו לה כשתגלו

צילום מסך

בסרטון - קלולס הופך למחזמר

כוכבת "קלולס", סטייסי דאש, עברה שינוי של ממש מאז הסרט בכיכובה הפך לקאלט אי שם בשנות ה-90. בסרט שזכה להצלחה עולמית גילמה דאש את דיון מארי דוונפורט, חברתה הטובה ביותר של שר (אלישיה סילברסטון). השתיים נחשבו לאייקון אופנה ועשו מייקאובר לטאי, התלמידה החדשה בבית הספר. בשני העשורים האחרונים דאש המשיכה לככב בעשרות סרטים וסדרות והנחתה בערוץ פוקס ניוז האמריקאי - אולם ההחלטה שקיבלה השנה היא המשמעותית והמשונה ביותר בקריירה שלה.

סטייסי דאש ב"קלולס". צילום מסך
זוכרים את דיון מ"קלולס"?/צילום מסך
סטייסי דאש ב"קלולס". צילום מסך
סטייסי דאש ב"קלולס"/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

הסבת המקצוע האחרונה של דאש הפתיעה את מעריצי קלולס ברחבי העולם - כשהודיעה שהחליטה לרוץ לפוליטיקה. דאש הצהירה על מועמדותה לייצג את מחוז 44 של קליפורניה בבית הנבחרים מטעם המפלגה הרפובליקנית ושבכוונתה להחליף את ננט ברגן, חברת המפלגה הדמוקרטית. המחוז נמצא בשליטת המפלגה הדמוקרטית מזה זמן רב כשבבחירות לנשיאות 2016, 83 אחוזים מהמצביעים הצביעו עבור הילארי קלינטון.

על הצטרפותה למרוץ צייצה דאש בטוויטר לראשונה ב-9 בפברואר: "כמה אנשים, ברשת ומחוצה לה, הציעו לי לרוץ למשרה פוליטית. רציתי לבדוק מה חבריי ברשת חושבים על הרעיון הזה בזמן שאני בוחנת את האפשרויות. מחשבות?". בשני האחרון, כוכבת "קלולס" הגישה את המסמכים הרצויים לוועדת הבחירות הפדראלית. אז היא צייצה: "עבור אלה שלועגים למחוז בו אני גרה... פתחו את הראש שלכם" והוסיפה שהיא רוצה "לשרת אנשים גדולים". בציוץ נוסף היא כתבה: "אני גרה במחוז ה-44 לא כמו אלה שלא גרים במחוז שאותו הם מייצגים. תודה לכל מי שהציע את תמיכתו".

התבטאויותיה השמרניות של דאש בת ה-51, אם לשניים, עוררו לא פעם מחלוקת בקרוב ציבור שלם. היא יצאה בעבר נגד הקהילה הטרנסג'נדרית, הפמיניסטיות ותנועת "חיי שחורים חשובים" ופרסמה בשנת 2016 ספר שנקרא "כך הסתיימו חיי החברתיים: מקלולס לשמרנות".

באותה שנה התבטאה נגד הטענות שעלו על חוסר מועמדויות לאוסקר עבור הקהילה האפרו-אמריקאית. היא אמרה: "אני חושבת שזה מגוחך. או שאתם (השחורים) רוצה להיות חלק מהטקס או לא. אם אתם רוצים - אז אתם לא צריכים שיהיו לכם טקסים נפרדים כמו טקס פרסי ה-BET או פרס ה- NAACP Image, שבו אתה צריך להיות שחור כדי לזכות. אם אנשים לבנים היו עושים טקסים נפרדים, אף אחד לא היה שותק להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully