וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 שנה אחרי: הגורל המפתיע של כוכבי הסדרה "דאלאס"

5.4.2018 / 0:10

הופעת האורח של פטריק דאפי בטלוויזיה הגרמנית דחפה אותנו לפשפש ולגלות מה עלה בגורלם של שאר כוכבי אופרת הסבון האמריקאית של שנות ה-80 - והממצאים מפתיעים במיוחד

דאלאס/פתיח דאלאס

"דאלאס" היא לא עוד אופרת סבון מיושנת. היא הייתה הסדרה האמריקאית הפופולארית ביותר של שנות ה-80, זכתה ל-14 עונות ולהצלחה מסחררת בנתוני הרייטינג - עם 65 מיליון צופים בשבוע בימי השיא שלה. כמעט 40 שנה חלפו מאז נפרדנו מהסדרה המוערכת והרבה השתנה מאז. הופעתו של פטריק דאפי, הלא הוא בובי יואינג, בתכנית אירוח גרמנית בסוף השבוע האחרון הוכיחה לנו עד כמה השתנינו - או אם נודה באמת הכואבת - עד כמה הזדקנו.

חלק מכוכבי הסדרה כבר אינם בין החיים (ג'י.אר יואינג - לארי הגמן מת בשנת 2013, ג'וק יואינג - ג'ים דייוויס נפטר בשנת 1981 במהלך הצילומים ומיס אלי יואינג, ברברה בל גדס, מתה בשנת 2005). אז לאן נעלמו כוכבי דאלאס האהובים שעדיין בחיים מאז תחילת שנות ה-90 ואיך הם נראים היום? יצאנו לבדוק.

ככה הם נראו אז

סדרת הטלוויזיה דאלאס. יחצ, אתר רשמי
כוכבי הסדרה "דאלאס"/אתר רשמי, יחצ

והנה הם בפגישת מחזור לציון 40 שנה לסדרה

לינדה גריי (סו אלן יואינג)

גיל: 77.
מצב משפחתי: גרושה. לה ולבעלה הקודם, הצלם אד תרשר, יש שני ילדים. אחותה הצעירה, בטי, נפטרה ב -1989 מסרטן השד.
איפה עוד אפשר לראות אותה: סדרת ההמשך של "דאלאס" ובתפקידי אורח ב"90210", "הוליאוקס" ו"יד אלוהים". היא גם משחקת בקולנוע ובתיאטרון.
הידעתם: בימי "דאלאס" היא נחשבה לאחת הנשים היפות ביותר על המסך ויש שאומרים שהיום היא נראית אפילו יותר טוב. היא טוענת שהכול טבעי אצלה ושהמראה הצעיר שלה הוא תוצאה של אורח חיים בריא.

פטריק דאפי (בובי יואינג)

גיל: 69.
מצב משפחתי: נשוי לקרלין רוסר, רקדנית בלט מקצועית, מזה 41 שנים ולשניים שני בנים וארבעה נכדים.
איפה עוד אפשר לראות אותו: סדרת ההמשך של "דאלאס" ו"אבא חורג, אמא חורגת".
הידעתם: הוא היה דמות כל כך אהובה על המעריצים שההחלטה שלו לעזוב את הסדרה באמצע הובילה לצניחה משמעותית ברייטינג. בהפקה שכנעו אותו לחזור כדי להציל את הסדרה מקריסה טוטאלית ונאלצו להחיות את דמותו המתה ולהפוך מאורעות עונה שלמה לחלום.

עוד באותו נושא

לא תאמינו איך נראה היום כוכב "דאלאס" האגדי - פטריק דאפי

לכתבה המלאה

אז:

בובי יואינג חוזר לדאלאס. אתר רשמי
בובי יואינג חוזר לדאלאס/אתר רשמי

והיום:

פטריק דאפי. צילום מסך
פטריק דאפי בגיל 69/צילום מסך

ויקטוריה פרינסיפל (פאמלה בארנס יואינג)

גיל: 68.
מצב משפחתי: גרושה בפעם השנייה בלי ילדים. נישואיה הראשונים היו לשחקן כריסטופר סקינר שגילם תפקיד משני ב"דאלאס". בפעם השנייה נישאה למנתח הפלסטי הארי גלאסמן.
איפה עוד אפשר לראות אותה: "Titans" ותפקידי אורח ב"הפרקליטים", "ג'ק וג'יל" ו"איש משפחה".
הידעתם: פרינסיפל היא בעלת חברת הטיפוח "פרינסיפל סיקרט" וכתבה שלושה ספרי רב מכר בנושא יופי וטיפוח העור.

סטיב קנאלי (ריי קרבס)

גיל: 72.
מצב משפחתי: קנאלי ואשתו ברט חיים בחווה באוג'אי, קליפורניה. לשניים אין ילדים.
איפה עוד אפשר לראות אותו: סדרת ההמשך של "דאלאס", "כל ילדיי" ובתפקידי אורח בסדרות "סטארסקי והאץ'", "המלאכיות של צ'ארלי", "ספינת האהבה" ו"הוואי חמש-אפס".
הידעתם: ב-1982 ביקר קנאלי בישראל יחד עם כמה משחקני "דאלאס". הם הוזמנו למפגש עם ראש הממשלה דאז מנחם בגין, אוהד מושבע של "דאלאס", לו קנאלי נתן במתנה כובע בוקרים. קנאלי עוסק בציור בצבעי מים ויצירותיו מוצגות בגלריות וזוכות להערכה.

פריסילה פרסלי (ג'נה וייד)

גיל: 72.
מצב משפחתי: בשנת 1984 החלה במערכת יחסים עם הבמאי והתסריטאי האיטלקי מרקו גריבלדי. ב-1987 נולד לשניים בן בשם נווארון. השניים נפרדו לאחר 22 שנות חיים משותפים באפריל 2006.
איפה עוד אפשר לראות אותה: שלושה סרטי "האקדח מת מצחוק" ותפקידי אורח ב"מלרוז פלייס", "מגע של מלאכים", ו"ספין סיטי". ב-2008 הופיעה בגרסה האמריקאית של "רוקדים עם כוכבים" והייתה המתמודדת המבוגרת ביותר שהופיעה בתכנית (בת 62).
הידעתם: פרסלי הייתה נשואה לזמר אלביס פרסלי והיא אמה של הזמרת ליסה מארי פרסלי. לאחר מותו של פרסלי ייסדה את תאגיד "אלביס פרסלי אנטרפרייזס" המטפל בנכסיו המוחשיים והרוחניים. היא גם חברה פעילה ב"כנסיית הסיינטולוגיה". בעבר סיפרה שפניה נהרסו אחרי שרופא הזריק לה סיליקון זול הדומה לחומר איתו משמנים חלקי מכוניות.

קן קרצ'בל (קליף בארנס)

גיל: 82
מצב משפחתי: קרצ'בל נישא 3 פעמים ויש לו חמישה ילדים. הוא מתגורר בגרנדה הילס, קליפורניה.
איפה עוד אפשר לראות אותו: סדרת ההמשך של "דאלאס" ותפקידי אורח ב"ג'ורדן" ו"ER".
הידעתם: קרצ'בל נאבק בבעיות בריאותיות הנובעות מהתמכרותו לעישון ולאלכוהול. בשנת 1993 אובחן כחולה סרטן הריאה והחלים לאחר ניתוח בו הוסר חלק מריאתו. בשנת 2007 נדון לשלושה ימים בכלא על נהיגה בשכרות.

אז:

והיום:

שרלין טילטון (לוסי יואינג)

גיל: 59
מצב משפחתי: טילטון הייתה נשואה לזמר הקאנטרי ג'וני לי בין השנים 1982 ל-1984 ומנישואים אלו נולדה בתה צ'ריש, שהיא גם שחקנית. לאחר מכן נישאה לדומניק אלן והשניים התגרשו ב-1992.
איפה עוד אפשר לראות אותה: סדרת ההמשך של "דאלאס", " Dancing On Ice" (ריאליטי ריקודים), "החווה" (גרסה בריטית ל"האח הגדול") ו"נשואים פלוס" בתפקיד עצמה.
הידעתם: טילטון פרסמה מכשיר לעיצוב גוף בשם
"אבדומינייזר" שזכה לתשומת לב רבה בתחילת שנות ה-90. הסדרה "נשואים פלוס" הקדישה פרק למכשיר הזה ולעגה לו - כשבפרק כיכבה גם טילטון בתפקיד עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully